Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://ftr.wot-news.com/2014/11/21/couple-more-charioteer-pictures/#comments

 

 

Charioteer får ikke 105 mm L7 gun. Det blir de to 20 pdr, A og B-barrell.

Den ble vel for OP med 105 mm.

Men det var litt skuffende. Det bør bli kompensert kraftig med andre stats, ellers

er ikke denne noe å satse på.

 

Gi den -10 gun depression, rå fart og mobilitet, og gun handling så kanskje...

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

Er det flere enn meg her inne som foretrekker lower tier? Virker alltid som at alle jager oppover i tiers.

 

Jeg har det absolutt mest gøy i tier 3-5.

Tier 3 møter tier 5 og blir two-shottet av 99%, mens tier 4 møter tier 6 der de blir 1-2-shottet av 99%

Hvordan er det gøy?

Hender fra tid til annen at man er top dog som tier 4 og. Akkurat som med tier 8 for eksempel.

Forskjellen er at når man ikke er top dog i en tier 4 har du langt mindre innflytelse enn om du ikke er top dog i en tier 6-8

Det varierer nå veldig. Enkelte tier 4 vogner biter veldig godt i fra seg selv i tier 6 kamper.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Er det flere enn meg her inne som foretrekker lower tier? Virker alltid som at alle jager oppover i tiers.

 

Jeg har det absolutt mest gøy i tier 3-5.

Tier 3 møter tier 5 og blir two-shottet av 99%, mens tier 4 møter tier 6 der de blir 1-2-shottet av 99%

Hvordan er det gøy?

Hender fra tid til annen at man er top dog som tier 4 og. Akkurat som med tier 8 for eksempel.

Forskjellen er at når man ikke er top dog i en tier 4 har du langt mindre innflytelse enn om du ikke er top dog i en tier 6-8

Det varierer nå veldig. Enkelte tier 4 vogner biter veldig godt i fra seg selv i tier 6 kamper.

 

Tar gjerne noen kamper i tier 4-6... hvem sier at SU-85B ikke er morro... kjører den utelukkende med 57mm, og mener den har reload på 1,92sec.... har mange utrolig morro kamper i den faktisk :)... Samme gjelder vel også for T40 og Matilda...

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

Er det flere enn meg her inne som foretrekker lower tier? Virker alltid som at alle jager oppover i tiers.

 

Jeg har det absolutt mest gøy i tier 3-5.

Tier 3 møter tier 5 og blir two-shottet av 99%, mens tier 4 møter tier 6 der de blir 1-2-shottet av 99%

Hvordan er det gøy?

Hender fra tid til annen at man er top dog som tier 4 og. Akkurat som med tier 8 for eksempel.

Forskjellen er at når man ikke er top dog i en tier 4 har du langt mindre innflytelse enn om du ikke er top dog i en tier 6-8
Det varierer nå veldig. Enkelte tier 4 vogner biter veldig godt i fra seg selv i tier 6 kamper.

Tar gjerne noen kamper i tier 4-6... hvem sier at SU-85B ikke er morro... kjører den utelukkende med 57mm, og mener den har reload på 1,92sec.... har mange utrolig morro kamper i den faktisk :)... Samme gjelder vel også for T40 og Matilda...

T40 er min tier 4 favoritt. Morsomt å sitte i en busk med binos og plukke KV-85er uten at de kan se deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...