Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, jeg spiller egentlig ikke lowtier, men det er moro å ta seg et par runder innimellom. Pz Ic f.eks. som regel ubrukelig, men det er moro å spamme skudd og kjøre rundt i 70. :D Høyere tiers har en helt annen dynamikk som jeg liker bedre, og man kan "stole" på at laget gjør det som er "vanlig" ofteren enn i lav tier.

Lenke til kommentar

 

Er det flere enn meg her inne som foretrekker lower tier? Virker alltid som at alle jager oppover i tiers.

 

Jeg har det absolutt mest gøy i tier 3-5.

Tier 3 møter tier 5 og blir two-shottet av 99%, mens tier 4 møter tier 6 der de blir 1-2-shottet av 99%

Hvordan er det gøy?

 

Hender fra tid til annen at man er top dog som tier 4 og. Akkurat som med tier 8 for eksempel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Er det flere enn meg her inne som foretrekker lower tier? Virker alltid som at alle jager oppover i tiers.

 

Jeg har det absolutt mest gøy i tier 3-5.

Tier 3 møter tier 5 og blir two-shottet av 99%, mens tier 4 møter tier 6 der de blir 1-2-shottet av 99%

Hvordan er det gøy?

 

Hender fra tid til annen at man er top dog som tier 4 og. Akkurat som med tier 8 for eksempel.

 

Forskjellen er at når man ikke er top dog i en tier 4 har du langt mindre innflytelse enn om du ikke er top dog i en tier 6-8

Lenke til kommentar

Tier 3 møter tier 5 og blir two-shottet av 99%, mens tier 4 møter tier 6 der de blir 1-2-shottet av 99%

Hvordan er det gøy?

 

For erfarne spillere er det en morsom utfordring, for nybegynnerne er det en barriere. Nyttig på hver sin måte, selv om det fort resulterer i at de som ikke har lært noe særlig om spillet enda begynner med KV-1.

 

Om man trenger noe for å trene mannskap, er det 50% på T2-5-vogner, både vanlige og premium, 29/11-3/12. Om man har lyst på noe for moro/mannskapstrening, er mange lav-tier premiumvogner ganske gøyale. :)

Endret av AiKi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er lenge siden jeg grida ut Panter og alle moduler etc, og den har stått å støvet ned i garasjen en stund. Nå har jeg børsta av det grøvste støvet og tatt den med på luftetur noen runder. Det har ikke gått så aller værst og er den er egentlig ganske ok. Men jeg syns jo den er litt treig da, selv om det står at den er en mobil sniperplattform.

I går kveld før jeg skulle spille ut X2 på den, klikka jeg inn på Tech-treet, og da legger jeg merke til at jeg ikke har montert den beste motoren :omg: . . vet ikke når dette har skjedd eller om det har vært slik siden jeg kjøpte den :lol: , eller om det har skjedd i en eller annen patch. Selv om det bare var 50HK mer merka jeg jo at den ble litt mer responsiv. Typisk meg :) , men nå er den mest sansynlig å finne i garasjen selv etter et eventuellt innkjøp av Panter2(men det haster ikke så veldig)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det flere enn meg her inne som foretrekker lower tier? Virker alltid som at alle jager oppover i tiers.

 

Jeg har det absolutt mest gøy i tier 3-5.

 

Spiller mest i Tier 6 og 8, men syntes alt over 5 er mest moro. På den annen side pleier jeg alltid å lure inn en runde med Tier2 Tetrach, den er en skikkelig morovogn :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...