Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Panther er en sniper. Du må posisjonere deg sånn at du unngår brawling/ nærkamp. Du har ikke armour eller alpha til det.

Jeg liker den godt. Herlig å penne tier 8 og 9 tanks uten å spamme premium shells. Få tier 7 meds som kan det. Når man er på topp i mm kan man herje og faktisk bounce endel skudd med sidescraping.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Da er Leopard Pta i garasjen. Hvordan burde jeg gå frem for å oppgradere den og hvilket utstyr anbefales?

FreeXP er det du bruker for å oppgradere den, du må oppgradere tårn og kanon før den kan gjøre noe som helst effektivt, og du må nesten skaffe beltene også for å få nok vektkapasitet.

Samme equipment som Indien Panzer: rammer, vertstab, og optics

 

Hvor mye FreeXp er det folk egentlig har? Jeg har i alle fall ikke titusenvis av FreeXp liggende til enhver tid...

 

Har en ca 80 k free xp liggende. kjekt å ha når en finner ut at noen tanker som er stock ikke er helt kurant når en solo spiller. Jeg mener det er viktig at man sparer free xpen, og bruker det når det trengs som mest.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du kan samle opp xp med elite eller premium tanks og konvertere de til free xp med gull.

Det er grenser for hvor mye penger man skal trenge å svi av på et spill. Den konverteringsgreia der kikket jeg på en eneste gang og la muligheten vekk for all fremtid ;)

 

FreeXp per match er jo marginale greier, så 80k på bok vitner om en god del tid bak spakene...

 

Blir nok grinding for min del ser jeg, ikke uten grunn jeg er litt tilbakeholden med å gå videre til tier9, der får jeg ikke alle moduler før etter flere måneder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Du kan samle opp xp med elite eller premium tanks og konvertere de til free xp med gull.

Det er grenser for hvor mye penger man skal trenge å svi av på et spill. Den konverteringsgreia der kikket jeg på en eneste gang og la muligheten vekk for all fremtid ;)

 

FreeXp per match er jo marginale greier, så 80k på bok vitner om en god del tid bak spakene...

 

Blir nok grinding for min del ser jeg, ikke uten grunn jeg er litt tilbakeholden med å gå videre til tier9, der får jeg ikke alle moduler før etter flere måneder.

 

 

80 k på bok kan også vitne om free xp konvertering med gull :)

 

Men skal du virkelig grinde ut tier 9 tanks uten å bruke noe free xp konvertering?. Go ahead :p Det dropper jeg lett. Skal man plage seg selv, eller ha det moro med spillet?

 

Er vel også ganske vanlig å bruke free xp for å komme seg litt opp i tier kjapt hvis man ikke

gidder å spille low-tiers på en ny nasjon /linje.

 

 

Der er det kommet mission-lekkasje for des/jan.

 

http://ftr.wot-news.com/2014/11/19/decemberjanuary-missions-for-eu/#comments

Lenke til kommentar

 

Du kan samle opp xp med elite eller premium tanks og konvertere de til free xp med gull.

Det er grenser for hvor mye penger man skal trenge å svi av på et spill. Den konverteringsgreia der kikket jeg på en eneste gang og la muligheten vekk for all fremtid ;)

 

FreeXp per match er jo marginale greier, så 80k på bok vitner om en god del tid bak spakene...

 

Blir nok grinding for min del ser jeg, ikke uten grunn jeg er litt tilbakeholden med å gå videre til tier9, der får jeg ikke alle moduler før etter flere måneder.

 

 

mye og mye fru blom, spiller man andre online spill, er det jo som regel måneds "fee" er det ikke?

 

premium time er mye billigere en disse kostnadene (dog ting kan ha endret seg siden jeg sjekket sist...), så jeg unner meg litt konvertering av og til.

Lenke til kommentar

Nå venter jeg bare på britisk med/td-linje som kommer på testserver i begynnelsen av desember, og live i slutten av desember. Ser ut som credits ikke blir noe problem med desember missionet.

 

Blir sikkert å gå rett til tier 7 Challenger/Avenger

eller tier 8 Charioteer- Håper på Royal Ordnance L7 105mm og masse fart.

Kommer til å bli en brutal kombo.

 

20 pdr på Charioteer blir litt pew pew... hvis ikke det blir insane RoF da..

Endret av SirJames
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...