Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Optics eller binocs på Panther? Eller begge deler for max vision control?

Sammen med rammer.

Har crew med 100% på recon og situational awareness.

Hvis man skal ligge godt bak fronten eller utpå flanken for å snipe så er man vel stort sett avhengig av at andre spotter. Da blir det kanskje typisk samme utrustning som TD; Camo, binocs og rammer?
Panther'n er vel såpass stor at man ikke skal fly for mye rundt i fronten, men hvor mobil skal man egentlig være i en sånn vogn?
Lenke til kommentar

Optics eller binocs på Panther? Eller begge deler for max vision control?

Sammen med rammer.

Har crew med 100% på recon og situational awareness.

Hvis man skal ligge godt bak fronten eller utpå flanken for å snipe så er man vel stort sett avhengig av at andre spotter. Da blir det kanskje typisk samme utrustning som TD; Camo, binocs og rammer?
Panther'n er vel såpass stor at man ikke skal fly for mye rundt i fronten, men hvor mobil skal man egentlig være i en sånn vogn?

Kjøpte Panther i går. Liker den godt :) Spilt 12 kamper.. Klarte Mastery badge 1 bare.. håpet på Ace første kvelden. :p

Liker den godt. Kjører med optics, binocs og rammer for å kunne spotte enemy tidlig. Og det blir mer spotting/assisted damage. Kjører litt offensivt. Aldri likt å ligge bakerst å bare snipe.

Lenke til kommentar

Liker ikke Panter noe særlig... syns den er vanskelig å spille med. Den peneterer det meste og kan treffe weakspots, men som regel blir jeg bare overkjørt der to eller flere rusher pga at de vet jeg gjør så lite alfa dmg. Mulig det er meg da.

A-44 liker jeg bedre. kjøpte den for litt siden, og klarte å få Ace på den i går kveld. Var riktig nok heldig og fikk gjordt stort sett alt riktig i noenlunde riktig rekkefølge. Fikk over 4500 dmg, og 13504 i WN8

http://wotreplays.com/site/1345889#northwest-bzerkverr-a-44

Endret av Mister-JG
Lenke til kommentar

Liker ikke Panter noe særlig... syns den er vanskelig å spille med. Den peneterer det meste og kan treffe weakspots, men som regel blir jeg bare overkjørt der to eller flere rusher pga at de vet jeg gjør så lite alfa dmg. Mulig det er meg da.

A-44 liker jeg bedre. kjøpte den for litt siden, og klarte å få Ace på den i går kveld. Var nok riktig nok heldig og fikk gjordt stort sett alt riktig i noenlunde riktig rekkefølge. Fikk over 4500 dmg, og 13504 i WN8

http://wotreplays.com/site/1345889#northwest-bzerkverr-a-44

Grattis med Ace. :)

Er nysgjerrig på A-44. Men har blitt frarådet å kjøpe den. Må vel bare teste den på testserver en gang.

Skal kjøre Panther noen dager til, men jeg tror jeg kan si at dette er en keeper.

Høy pen og presis kanon er digg, føler at jeg ikke trenger sikte helt inn, den treffer likevel.

Panther 2 frister lite. Har både Pershing og FCM 50t (heavymedium) som virker som bedre mediums.

E50 og E50M lokker, men null stress.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Da er Leopard Pta i garasjen. Hvordan burde jeg gå frem for å oppgradere den og hvilket utstyr anbefales?

FreeXP er det du bruker for å oppgradere den, du må oppgradere tårn og kanon før den kan gjøre noe som helst effektivt, og du må nesten skaffe beltene også for å få nok vektkapasitet.

Samme equipment som Indien Panzer: rammer, vertstab, og optics

• Liker 1
Lenke til kommentar

Da er Leopard Pta i garasjen. Hvordan burde jeg gå frem for å oppgradere den og hvilket utstyr anbefales?

FreeXP er det du bruker for å oppgradere den, du må oppgradere tårn og kanon før den kan gjøre noe som helst effektivt, og du må nesten skaffe beltene også for å få nok vektkapasitet.

Samme equipment som Indien Panzer: rammer, vertstab, og optics

Hvor mye FreeXp er det folk egentlig har? Jeg har i alle fall ikke titusenvis av FreeXp liggende til enhver tid...

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle høre med dere som kanskje har litt erfaring med Panter. Jeg børstet litt støv av Panter igår, kjørte den vel 8 kamper. Fikk ok win rate, men det var nok ikke min fortjeneste for det ble for det meste ganske dårlig med WN8 ratings. vel, problemet med Pantern min er i hovedsak at i løpet av 8 kamper var det bare 1 kamp med Tier 7 som høyeste tier. resten av kampene ble 4 i Tier 8, og 3 kamper i Tier 9. Dette fører jo til at man må være så jesklig forsiktig hele tiden og da blir det vanskelig å utgjøre noen særlig trussel med en kanon som Panter har. (ikke noe kjekt å bli belta idet man kjører fram for å sette 150 dmg i en AMX 12t, og så står det en T54E1 langt baki der og pumper 4 skudd rett gjennom turreten.)

Min erfaring er at Panter møter altfor ofte høyere klasser (8 og 9) og var nok en grunn til at jeg allerede har solgt den en gang (kjøpte den tilbake etter noen dager da hehe). Stemmer min erfaring med virkeligheten, eller har jeg bare vært "uheldig".

Endret av Mister-JG
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor mye FreeXp er det folk egentlig har? Jeg har i alle fall ikke titusenvis av FreeXp liggende til enhver tid...

Jeg har nesten ingen freeXP, men Leopard PTA er uspillelig uten å freeXPe kanon, tårn, belter, og motor. Det er den absolutt verste stock-grinden i hele spillet.

Min erfaring er at Panter møter altfor ofte høyere klasser (8 og 9) og var nok en grunn til at jeg allerede har solgt den en gang (kjøpte den tilbake etter noen dager da hehe). Stemmer min erfaring med virkeligheten, eller har jeg bare vært "uheldig".

Det er normalt å møte tøff motstand. Greia med Panther er at det krever en god spiller for å gjøre det bra med den fordi den er så treg og krever at du som spiller kompenserer med bedre posisjonering og map awareness, på samme måte som den nye Hellcaten fungerer.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er normalt å møte tøff motstand. Greia med Panther er at det krever en god spiller for å gjøre det bra med den fordi den er så treg og krever at du som spiller kompenserer med bedre posisjonering og map awareness, på samme måte som den nye Hellcaten fungerer.

Vet at det er normalt med tøff motstand, men at 7 av 8 kamper er mot høyere klasser syns jeg er litt vel mye hvis det er standarden.

Syns ikke Hellcat lider helt under det samme, dessuten har den en kanon som biter hardere og har camofaktor som fungerer i motsetning til Panter.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...