Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

FURY! Noen som har prøvd den og kan gi en kort oppsummering? Tenker litt på å gi SerB litt gull.

Testet den nå, kort oppsummert fra mine øyne:

Kanonen er rimelig ræva uten flittlig bruk av sprem, jeg kjører nå med 20 stk og syns det er helt passe...

Den tjener greit med credits til tross for sprem-spam, hittil har jeg average på 33K per match med 1390 damage per match.

Panser eksisterer ikke på den, du har 750 HP og burde ikke forvente å tåle mer.

Mobiliteten: 41.8 km/h toppfart og middelmådig power/weight gjør den stort sett ikke i stand til å flekse i nærheten av like bra som Cromwell eller T-34-85.

Totalpakken er en tank som prøver å gjøre samme jobb som T-34-85, men er dårligere på alt.

 

 

Takker. Da tror jeg at jeg beholder gullet mitt og prøver ut noe annet.

Lenke til kommentar

Bedre å sammenlikne den med M4A3E8 som den jo faktisk er nesten kliss lik.

 

Fury:

+Bedre vektlimit på tracks

+Bedre rotasjonshastighet på tracks

+Bedre side- og reararmor og rotasjon på turret

 

-Dårligere frontarmor på turret

-Mindre hestekrefter

-Dårligere radio

-Lavere topphastighet

Lenke til kommentar

Stor view range-nerf på TDs i 9.5

 

http://ftr.wot-news.com/2014/11/07/on-td-viewrange-nerf/

 

Tipper heavies også får en view-range nerf etterhvert, kanskje litt på meds også.

WG ønsker å gjøre lights sterkere.

Det har de sagt tidligere. Mener de burde satset på¨større maps og bare øke view range på lights.

Har lest at de tester større maps, men at de er skeptisk til hvordan gameplay blir.

Endret av SirJames
Lenke til kommentar

Håper de nerfer viewrange på heavies og mediums også.

Hvis de går tilbake til mer åpne baner der det er viktig å mestre vision games, gjerne!

Hvis de fortsetter å gjøre baner mer og mer lukket for det nåværende brawler-heavy-metaet, vil det ikke ha stort å si.

 

Det virker som om WGs gameplay-team bruker et år på å forstå implikasjonene av endringene de gjør til tross for at det tar wotlabs-brukere mindre enn 10% av tida for å innse det samme, og når de endelig innser at de har gjort noe dumt begynner de i feil ende. Men å gjøre TDer mindre gode til å campe i spawn og mer avhengige av å være i nyttige posisjoner er alltid et pluss i min bok :wee:

Lenke til kommentar

Har vært borte en stund fra Wot, tenker å sette igang igjen nå til uken :) Har det skjedd noen store endringer de siste 10 mnd?

Flere av banene har blitt endret så de fleste møter med fienden skjer på 200m avstand eller mindre.

Nye light tanker har kommet, men banene er så lite passende for dem nå at de i praksis fungerer som medium-tanker med mindre HP, panser, og ildkraft.

Flere kjøretøyer er nå i HD-kvalitet.

9.5 skal visstnok komme før jul, og med den patchen skal blant annet en ny britisk medium/TD-linje komme, og det ryktes at Chieftain skal erstatte FV215b som britisk tier 10 heavy tank.

Lenke til kommentar

 

Har vært borte en stund fra Wot, tenker å sette igang igjen nå til uken :) Har det skjedd noen store endringer de siste 10 mnd?

Flere av banene har blitt endret så de fleste møter med fienden skjer på 200m avstand eller mindre.

Nye light tanker har kommet, men banene er så lite passende for dem nå at de i praksis fungerer som medium-tanker med mindre HP, panser, og ildkraft.

Flere kjøretøyer er nå i HD-kvalitet.

9.5 skal visstnok komme før jul, og med den patchen skal blant annet en ny britisk medium/TD-linje komme, og det ryktes at Chieftain skal erstatte FV215b som britisk tier 10 heavy tank.

 

 

Mange endringer. Blir gøy å prøve igjen!

 

Noen som har prøvd å spille wot med mobilt bredbånd?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...