Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

wow den 3x crew xp bonusen fikk fart i Patton crewet mitt, som jeg re-retrainet fra ett 2 skills BiA crew som ikke hadde camo, og ikke sixt sense.

 

Så jeg re-traina commanderen til sixt sense, og BiA på 94% og noe. Trengte ca 100 000 xp for og gå opp til 100% slik at BiA fungerer.

For moro skyld noterte jeg ned hvor fort det gikk, og jeg hadde 30 kamper ! Helt vilt. Beste runden var ace og 11k xp til commanderen (mulig det var dobbel på han akkurat da)

 

I løpet av den ace kampen var det en pubbie som sa "wow patton, now you move up when they are all low health", "thats why you have those stats".

Ja akkurat som det var nødvendig og kaste seg mot en overtallmessig fiende. Ente opp med over 5k damage og 5 kills.

 

 

 

 

- for now, there are no plans to buff M48 Patton

 

den trenger det virkelig....

Endret av -iL-
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

wow den 3x crew xp bonusen fikk fart i Patton crewet mitt, som jeg re-retrainet fra ett 2 skills BiA crew som ikke hadde camo, og ikke sixt sense.

 

Så jeg re-traina commanderen til sixt sense, og BiA på 94% og noe. Trengte ca 100 000 xp for og gå opp til 100% slik at BiA fungerer.

For moro skyld noterte jeg ned hvor fort det gikk, og jeg hadde 30 kamper ! Helt vilt. Beste runden var ace og 11k xp til commanderen (mulig det var dobbel på han akkurat da)

 

I løpet av den ace kampen var det en pubbie som sa "wow patton, now you move up when they are all low health", "thats why you have those stats".

Ja akkurat som det var nødvendig og kaste seg mot en overtallmessig fiende. Ente opp med over 5k damage og 5 kills.

 

 

 

 

- for now, there are no plans to buff M48 Patton

 

den trenger det virkelig....

Du gidder faktisk gå opp Patton-linja etter Pershing? Jeg beholdt Pershing og kommer sannsynligvis ikke til å gidde videre oppover.

Lenke til kommentar

 

wow den 3x crew xp bonusen fikk fart i Patton crewet mitt, som jeg re-retrainet fra ett 2 skills BiA crew som ikke hadde camo, og ikke sixt sense.

 

Så jeg re-traina commanderen til sixt sense, og BiA på 94% og noe. Trengte ca 100 000 xp for og gå opp til 100% slik at BiA fungerer.

For moro skyld noterte jeg ned hvor fort det gikk, og jeg hadde 30 kamper ! Helt vilt. Beste runden var ace og 11k xp til commanderen (mulig det var dobbel på han akkurat da)

 

I løpet av den ace kampen var det en pubbie som sa "wow patton, now you move up when they are all low health", "thats why you have those stats".

Ja akkurat som det var nødvendig og kaste seg mot en overtallmessig fiende. Ente opp med over 5k damage og 5 kills.

 

 

 

 

- for now, there are no plans to buff M48 Patton

 

den trenger det virkelig....

Du gidder faktisk gå opp Patton-linja etter Pershing? Jeg beholdt Pershing og kommer sannsynligvis ikke til å gidde videre oppover.

 

 

 

Er ferdig, var tier X jeg pratet om.

Skal ha alle med/heavy tier X.

 

Har per nå 17 stykk.

 

Du bør virkelig ha tier IX patton. Den er meget bra for tieren.

Lenke til kommentar

 

Sturer Emil skal selges så fort som mulig, verste TD jeg har vært borti. Skulle tror Maus har bed camo rating enn den..

 

Da er min påstand at du bruker den feil. Jeg har 80 kamper i den, med en WR på 60%. I mine øyne en virkelig kjempevogn som skaper dårlig stemning om du bruker den slik den er ment å brukes. Kan være tilbøyelig til å mene at den ikke skinner i bykamper og at armour og fart ikke er oppe blandt de beste, men alt i alt en vogn som jeg virkelig liker.

 

Problemet til Emil er at den ikke får til noe som helst på egenhånd. Null armor, lang ladetid, ubrukelig mobilitet og dårlig camo gjør at det eneste du kan gjøre er å holde deg langt bak alle andre og skyte på det de ser. Hjelper deg ikke å sitte med 400m viewrange + binocs hvis det du ser kan skyte tilbake pga null camo etter skudd. Har selv 65,4% WR etter 52 kamper i den, og jeg spillte den fra stock. Synes ikke den er god av den grunn.

 

Det eneste den virkelig gjør godt er å stå i en motbakke og skyte over toppen mot folk som ikke flytter stort på seg, på et kart uten arty og hvor fienden ikke rusher deg imens du lader i 12 sekunder. Hvor ofte skjer det?...

Lenke til kommentar

 

Du bør virkelig ha tier IX patton. Den er meget bra for tieren.

Hva gjør den bedre enn E 50? (bortsett fra å ta skade)

Pershing har det beste tårnet og fantastiske premshells for sin tier, Patton har ikke noe slikt.

 

 

E50 er fantastisk, og i gode spillers hender, den beste med'n på tier IX.

 

Patton har bedre mobility, og en bedre gun handling (synes jeg).

Det er enklere og poppe over en ridge og skyte med Patton enn E50.

 

Etter DPM buffen har den blitt meget bra.

 

Men nei man kan ikke bli truffet.

Lenke til kommentar

 

 

Da er min påstand at du bruker den feil. Jeg har 80 kamper i den, med en WR på 60%. I mine øyne en virkelig kjempevogn som skaper dårlig stemning om du bruker den slik den er ment å brukes. Kan være tilbøyelig til å mene at den ikke skinner i bykamper og at armour og fart ikke er oppe blandt de beste, men alt i alt en vogn som jeg virkelig liker.

Hva gjør Emil bedre enn HEAT-spam fra SU-152?

 

 

Aner ikke. Har ikke den nevnte TD......enda. Men jeg tror den har en langt mer nøyaktig kanon.

Lenke til kommentar

 

 

Sturer Emil skal selges så fort som mulig, verste TD jeg har vært borti. Skulle tror Maus har bed camo rating enn den..

 

Da er min påstand at du bruker den feil. Jeg har 80 kamper i den, med en WR på 60%. I mine øyne en virkelig kjempevogn som skaper dårlig stemning om du bruker den slik den er ment å brukes. Kan være tilbøyelig til å mene at den ikke skinner i bykamper og at armour og fart ikke er oppe blandt de beste, men alt i alt en vogn som jeg virkelig liker.

 

Problemet til Emil er at den ikke får til noe som helst på egenhånd. Null armor, lang ladetid, ubrukelig mobilitet og dårlig camo gjør at det eneste du kan gjøre er å holde deg langt bak alle andre og skyte på det de ser. Hjelper deg ikke å sitte med 400m viewrange + binocs hvis det du ser kan skyte tilbake pga null camo etter skudd. Har selv 65,4% WR etter 52 kamper i den, og jeg spillte den fra stock. Synes ikke den er god av den grunn.

 

Det eneste den virkelig gjør godt er å stå i en motbakke og skyte over toppen mot folk som ikke flytter stort på seg, på et kart uten arty og hvor fienden ikke rusher deg imens du lader i 12 sekunder. Hvor ofte skjer det?...

 

 

Overraskende ofte faktisk. De fleste blir en smule betengt når noe plutselig røsker halve livet fra dem.

Jeg har både Wf. Borsig og Wf. Pz IV men synes Sturern er morsommere. (selv om Borsigen er gøy når man treffer med storgønnern).

Lenke til kommentar

 

 

Aner ikke. Har ikke den nevnte TD......enda. Men jeg tror den har en langt mer nøyaktig kanon.

 

Noreng tenker nok på 152mm med HEAT. Og han har et poeng. Men HEAT er premium ammo og koster dermed mye mer. Hvis det ikke er et problem så har Emil så mye for seg. Jeg spilte den i 157 kamper med 57% WR (mye toon, dog) og jeg kan si at du ikke vil møte på en Emil du ikke kan skyte, men det er alt.

Den er alt for lite fleksibel til å kunne kalles god på et generelt grunnlag.

Lenke til kommentar

Hadde en runde i Emil i går hvor jeg virkelig fikk kjenne på hvor få skudd den har. Jeg kjører 12AP/3HE på den, HE er alltid kjekt å ha for å ta ut slitsomme hulldowns og lavarmor tanks. Laget taper den ene siden mot en større styrke, som deretter er dumme nok til å ikke rushe videre. Får tatt ut 3 stykk og skadet en del andre sammen med det som er igjen av laget før de dør. Bruker mitt siste AP skudd til å skade en T29 og tar han ut med første HE skudd. Har nå 2 HE skudd igjen og motstander har en Black Prince på 450 HP, 600 HP KV-85 og en lorraine arty. Vi har meg med 2 HE skudd og død driver, og en ELC med 130 HP. Jeg går ut for å ta BP, bruker begge HE skuddene og gjør mindre enn 400 skade til sammen, før ELC dreper den. Jeg er nå tom for skudd, og på tross av at jeg gjør et forsøk på å fake det så tar KV-85 først ut ELC og jeg er fucked.

 

Det er bare enda et eksempel på drawback denne vogna har...

Lenke til kommentar

Har spilt mye M41 Walker bulldog, og nå er T49 snart låst opp. Kjøpe eller ikke?

Må ha godt crew i den. Da blir det enten crewet fra M41 WB eller Pershing...

 

152 mm DERP i en light frister :p

 

 

Når det gjelder Fury så gidder ikke jeg kjøpe den. Ikke verdt det.

Skal jeg bruke gull så blir det på T49s oppgraderte turrett og 152 mm.

Venter også på ny britisk med/TD-linje. Blir vel litt free xp konv. der.

Endret av SirJames
Lenke til kommentar

 

Du bør virkelig ha tier IX patton. Den er meget bra for tieren.

Hva gjør den bedre enn E 50? (bortsett fra å ta skade)

Pershing har det beste tårnet og fantastiske premshells for sin tier, Patton har ikke noe slikt.

 

Gun depression? Det har vel litt med spillestil å gjøre men personlig så gjør jeg det en del bedre med M46 enn med E50..

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Du bør virkelig ha tier IX patton. Den er meget bra for tieren.

Hva gjør den bedre enn E 50? (bortsett fra å ta skade)

Pershing har det beste tårnet og fantastiske premshells for sin tier, Patton har ikke noe slikt.

Gun depression? Det har vel litt med spillestil å gjøre men personlig så gjør jeg det en del bedre med M46 enn med E50..
Det er sjelden at 8 grader Gun depression ikke holder vil jeg påstå. Tar heller E 50s panser over m46 sine to grader med Gun depression
Lenke til kommentar

FURY! Noen som har prøvd den og kan gi en kort oppsummering? Tenker litt på å gi SerB litt gull.

Testet den nå, kort oppsummert fra mine øyne:

Kanonen er rimelig ræva uten flittlig bruk av sprem, jeg kjører nå med 20 stk og syns det er helt passe...

Den tjener greit med credits til tross for sprem-spam, hittil har jeg average på 33K per match med 1390 damage per match.

Panser eksisterer ikke på den, du har 750 HP og burde ikke forvente å tåle mer.

Mobiliteten: 41.8 km/h toppfart og middelmådig power/weight gjør den stort sett ikke i stand til å flekse i nærheten av like bra som Cromwell eller T-34-85.

Totalpakken er en tank som prøver å gjøre samme jobb som T-34-85, men er dårligere på alt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...