Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks

Anbefalte innlegg

Veldig kart/situasjonsavhengig om TOGen funker. Er morsommere i platoon siden det er lett og kjøre seg vekk alene og uten støtte. Ikke forstå det slik at alle i platoonen MÅ ha TOG, det er bare morsommere når de har det. En TOG trives ikke alene, så enkelt er det.

Selv har jeg bare 43 kamper i TOG med en WN på 54% og har vel kjørt de fleste solo.

Går ikke an å kjøre seg vekk alene med TOG, derimot er det lett å bli kjørt fra ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:wallbash:

Har spilt noen runder i dag og står med 3 seire etter 19 kamper.

Helt latterlig. Heldigvis er sånne dager svært sjeldne.

Nååå... helt sjeldent er det jammen ikke..... hatt 3 slike dager på rad nå, blir rett og slett frustrert over hvor mye rart som ruller rundt, til og med av såkalte unicums... avsluttet igår med 5 av 17 wins igår kveld. Uansett winchance, 37 eller 65% så ender det med tap... håper de snart tar tak i, og får gjort noe med alle disse bot'ene :realmad: som ødelegger spillet

Har spilt kun etter TOGtober-missionet de siste to ukene. Har nesten ikke spilt mer enn det jeg har trengt. 5 seirer hver dag, og topp 10 på xp. I går var det helt forferdelig, men oftest så går det relativt greit å få 5 seire. Ihvertfall med OP tanks som IS-6, Rhm Borsig osv... og i dag gikk det fort. Har kun 1 dag igjen så har jeg TOG 2. Må vel teste den :) Spiller mye solo, og det er vel i platoon at den skinner? Er vel uansett 700.000 credits for å selge den. Er ikke så hypp på å begynne på scratch med dårlig crew.. begynner å bli lat :p Så herlig å spille med tanksene med 3-4 skill crew.

Begynne på scratch? Har du ikke ett britisk heavy crew du kan bruke?

Lenke til kommentar

:wallbash:

Har spilt noen runder i dag og står med 3 seire etter 19 kamper.

Helt latterlig. Heldigvis er sånne dager svært sjeldne.

Nååå... helt sjeldent er det jammen ikke..... hatt 3 slike dager på rad nå, blir rett og slett frustrert over hvor mye rart som ruller rundt, til og med av såkalte unicums... avsluttet igår med 5 av 17 wins igår kveld. Uansett winchance, 37 eller 65% så ender det med tap... håper de snart tar tak i, og får gjort noe med alle disse bot'ene :realmad: som ødelegger spillet

Har spilt kun etter TOGtober-missionet de siste to ukene. Har nesten ikke spilt mer enn det jeg har trengt. 5 seirer hver dag, og topp 10 på xp. I går var det helt forferdelig, men oftest så går det relativt greit å få 5 seire. Ihvertfall med OP tanks som IS-6, Rhm Borsig osv... og i dag gikk det fort. Har kun 1 dag igjen så har jeg TOG 2. Må vel teste den :) Spiller mye solo, og det er vel i platoon at den skinner? Er vel uansett 700.000 credits for å selge den. Er ikke så hypp på å begynne på scratch med dårlig crew.. begynner å bli lat :p Så herlig å spille med tanksene med 3-4 skill crew.

Begynne på scratch? Har du ikke ett britisk heavy crew du kan bruke?

Har et britisk arty crew i barracks med 70-80% på første skill. Kan jo retraine det.

Har jo også mange moduler låst opp via mediumlinja :)

Noen som har T49 light tank her? Har spilt så mye bulldog at den snart er låst opp.

152 mm virker gøy på en så mobil sak. Men tror den krever knallgodt crew og coke for å skinne.

I større grad enn mange andre tanks, bl.a pga dårlig gun handling/aim time.

Endret av SirJames
Lenke til kommentar

Har et britisk arty crew i barracks med 70-80% på første skill. Kan jo retraine det.

Har jo også mange moduler låst opp via mediumlinja :)

Noen som har T49 light tank her? Har spilt så mye bulldog at den snart er låst opp.

152 mm virker gøy på en så mobil sak. Men tror den krever knallgodt crew og coke for å skinne.

I større grad enn mange andre tanks, bl.a pga dårlig gun handling/aim time.

Vel jeg ble oneshottet av en i full fart i min stakkars T37 light tank. Noscope autoaim derp ftw!

Lenke til kommentar

Herregud og whining det er om "gold? you noob" i omtrent hver kamp.

Ja mr paper tank den runden som var tenkt for mausen, traff deg. Skal jeg lissom reloade og la deg skyte meg 1-2 ganger mens jeg gjør dette, fordi "gold" er vistnok urettferdig, og man er noob når man bruker det?

Er det tilfeldighet at det er average/bad players (wn8) som syter? tror ikke det.

kom på ett eksempel til:

Jeg i min Obj 416, har 10 stykk prem skudd, 5 HE tror jeg, og resten AP.

Live oaks, south spawn, jeg går byen og får de spottet før de kommer ordentelig inn i det, dermed trapper vi de der, og jeg gjør nesten 3k damage før vi har tatt alt. Jeg flexer så syd, der vi er på vei til og tape. Dreper en tiger P, og er 1k hp Panter og enn full hp blå wn8 super pershing der.

Jeg har full hps så føler meg tøff, inn i vannet under brua, og finner ikke panteren som hadde kjørt opp bak meg og planter ett skudd i sida mi, som gjør at jeg mister motoren og ammoracker meg. Jeg velger og reparere ammorack, dvs instinktivt, noe som er bad bad choice. I vann og med halv motor, får jeg omtrent ikke snudd meg engang, så panteren og s.pershingen planter skudd på skudd i meg før jeg får snudd meg, og dreper panteren som har vært veldig åpen fra sniping hill fra basen vår.

Det jeg ikke har lagt merke til er at jeg er tom for AP, og skyter prem hele tiden.

Jeg som nå har 47 hps, penner s.pershingen hele tiden, og han tør ikke drepe meg selv om han tåler 2-3 skudd før han dør. (blå spiller my ass).

Tilslutt får han backup, og når jeg er død, kommer det "gold noob".

At jeg var tom for AP trodde han ikke på....

So fucking what?

(og jeg innser nå at det går i mot det jeg sa over at det bare er dårlige spillere som klager på "gold")

Endret av -iL-
Lenke til kommentar

Bruker sjeldent gull-skudd selv, men har som regel med et par-tre, spesielt i tier 9-10 tanks.. Noe av det mest komiske jeg opplever er tomater som bruker gull i tier4-5 kamper.... Opplever ofte at gull blir brukt mot min AMX50B, mulig det virker som en skremmende motstander ;) og ikke minst gull mot de tyske papir TD'ene.... som alt penner på... men men, de må få gjøre som de vil, its a part of the game...

Lenke til kommentar

Noen som har A-44? Ser quickybaby liker den, og sirfoch mener det er nr 2 beste tier 7 mediums etter T-34-1. Den har ganske bra armour og 107 mm ZiS-6 gun som jeg har låst opp fra før. 300 alpha damage på tier 7 medium er bra, men må leve med 3,4 aim time.

Og ser den får ganske mye hat på forumene. Module damage osv..

Lenke til kommentar

Noen som har A-44? Ser quickybaby liker den, og sirfoch mener det er nr 2 beste tier 7 mediums etter T-34-1. Den har ganske bra armour og 107 mm ZiS-6 gun som jeg har låst opp fra før. 300 alpha damage på tier 7 medium er bra, men må leve med 3,4 aim time.

Den var forferdelig, hat og venne seg til den turreten, og omtrent ikke gundepression. Men 416 er ett beast da.

Lenke til kommentar

Enig, gullrunder bruker jeg konsekvent når jeg ser at det er det som må til for å vinne kamper. Jeg har ingen skruppler med å bruke dem om det må til for å komme meg gjennom godt Tysk stål.

Der er jeg helt på linje. Er kampen i "kritisk fase" så kliner jeg inn APCR og lar det stå til.

Bruker alltid credits og aldri gull for å kjøpe den ammoen, så gold-noob biter uansett ikke på meg ;)

Lenke til kommentar

GOLD NOOB

Må ikke bry deg om de der lavmåls nissene. De slenger om seg med permium rounds de også, de bruker bare den linja som en siste "du kverka kanskje meg men det var bare fordi du brukte GOLD ROUNDS din noob!" for å lure seg selv til å tro at de er den beste spilleren ever og blah blah blah idioter.

Det eneste du bør gjøre er å svare ting som "Gold? I don't use gold. I just use the expensive rounds. If you stopped sucking and started shooting enemy tanks, then maybe you could afford them as well, you poor!"

Lenke til kommentar

Det eneste du bør gjøre er å svare ting som "Gold? I don't use gold. I just use the expensive rounds. If you stopped sucking and started shooting enemy tanks, then maybe you could afford them as well, you poor!"

Hvordan legger man inn den setningen som hurtigvalg i WoT? ;)

Lenke til kommentar

Har den og jeg foretrekker amerikanske T20, gun depression gjør den surveren i mine øyne.

Lenke til kommentar

Ja, du bør neste kjøre med 2 repkits, og selv det kan være knapt. Jeg har fått skadet/ødelagt motoren 3 ganger i en kamp. Armoren er i min mening langt fra bra, du kan ha flaks med tankser fra samme tier og under som kan slite med fronten noen gang, men min erfaring er at det meste går gjennom, inkludert turret. Og snakker om turret, det er montert bakpå, så man tenker kanskje at side-scraping er viabelt; nope.

Den har to ting gående for seg. Kanonen er brukbar, men krever litt gull siden aimtime. Og mobiliteten er svært god, så man har muligeten til å rygge ut hjørner og poke raskt, og håpe at noe treffer.

Som du kan se er dette en vogn jeg solgte ved første anledning. Men den leder til Obj. 416 som, oh boy, denne skal ikke selges. Nå er det plutselig verdt å spille A-44.

Lenke til kommentar

Hvordan legger man inn den setningen som hurtigvalg i WoT? ;)

Med denne, f.eks: http://worldof-tanks.com/enhanced-customizeable-radial-menu/

Eller om du kjører OMC modpack, så er den et valg et stykke nedi der, under InGame Support Tools.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kjeder meg litt med WoT.. og forandring fryder. Jeg har tidligere researchet russisk arty opp til tier 9. Men solgte arty etter arty nerfen i 8.6.Kjedet meg i går og hadde ledig cash, og stablet sammen et ok crew av noen russiske brakkeboere. Kjøpte tier 7 arty SU-14-1 som var fullt utforsket. Ikke så ille repair cost så den tjener bra penger og man kan evt bruke extra combat rations for å pimpe den opp. Den 203 mm kanonen er helt syk rå på tier 7. :green: Lang reload, så man må være nøye med målene. Men når den treffer. Wow!

Følte meg nesten litt skitten og måtte si "sorry " i chatten ett par ganger da jeg one-shottet tanks.

Forventet og mener og huske ,at 203 mm skulle være mer unøyaktig. Men ikke så ille altså. hehe :whistle:

Endret av SirJames
Lenke til kommentar

faens clicker.

du gjør deg selv og alle andre en tjeneste å ikke spille clicker :)

clicker, skycancer, scumbag.. hehehe.. kjært barn har mange navn

Det var morsomt ihvertfall. Må straffe spillere som ikke vet å bevege seg. Står du i ro i 10 sec

så får du bare ha det så godt :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...