Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mulig jeg uttrykte meg uklart. Jeg er klar over at server reticle skrus på i WoT. Jeg bare ønsker å ha samme sikte som SirFoch siden jeg syntes det ser funksjonelt ut. Så jeg lurer på hvordan jeg klarer å få siktet mitt likt hams?

 

Ganske sikker på at det holder med innstillingene i spillet. Ser ut som dette kan fungere:

 

Indicator: Diagonal

Central Marker: Aimpoint I, 100

 

Load: 0

Condition: 0

Dispersion Indicator: Circle I (with load indicator), 100

 

Gun Marker: Aimpoint II (with armor penetration indicator)

 

Containers: ???

 

Loading Timer: 0

Lenke til kommentar

 

Mulig jeg uttrykte meg uklart. Jeg er klar over at server reticle skrus på i WoT. Jeg bare ønsker å ha samme sikte som SirFoch siden jeg syntes det ser funksjonelt ut. Så jeg lurer på hvordan jeg klarer å få siktet mitt likt hams?

 

Ganske sikker på at det holder med innstillingene i spillet. Ser ut som dette kan fungere:

 

Indicator: Diagonal

Central Marker: Aimpoint I, 100

 

Load: 0

Condition: 0

Dispersion Indicator: Circle I (with load indicator), 100

 

Gun Marker: Aimpoint II (with armor penetration indicator)

 

Containers: ???

 

Loading Timer: 0

 

 

Takk, det fungerte fint :)

Lenke til kommentar

:wallbash:

 

Har spilt noen runder i dag og står med 3 seire etter 19 kamper.

 

Helt latterlig. Heldigvis er sånne dager svært sjeldne.

Nååå... helt sjeldent er det jammen ikke..... hatt 3 slike dager på rad nå, blir rett og slett frustrert over hvor mye rart som ruller rundt, til og med av såkalte unicums... avsluttet igår med 5 av 17 wins igår kveld. Uansett winchance, 37 eller 65% så ender det med tap... håper de snart tar tak i, og får gjort noe med alle disse bot'ene :realmad: som ødelegger spillet

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det kan du godt si, er godt gjort å gjøre det dårligere enn det å stå stille, men det er mye bots der ute.... nesten i hver eneste kamp i helga har det stått igjen en eller annen tomat, mulig jeg har vært uheldig, men med måte... ;)

Når det er sagt, har jeg også vært i kamper der det har vært tier8, 9 og 10, med opptil 15-20k kamper, som har en wn8 på mellom 40-70..... og disse spiller....men dør selvfølgelig først.... hvordan du i såpass mange kamper får så lav wn8, er meg en gåte..... :hmm:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Siste oppdatering skulle jo ha et bedre filter mot bots, eller var det bare AFK?

Skjønner uansett ikke poenget med å BOT'e, det er jo så marginalt med credits man får av å surre rundt i capsone og bidra til at laget taper. Hva er egentlig motivet når BOT'en er så rævva? Hadde kanskje skjønt det bedre om det var aim-bots e.l., men som regel står bare vogna å skyter i en hus/fjellvegg i retning av en spotta vogn...

Lenke til kommentar

Selv en blind høne finner korn av og til, vet du Svantesvoken. Vi hadde jo en innom her på forumet som åpent sa at han brukte BOT siden den, om ikke annet, fikk noen få XP når han lå og sov og ikke kunne spille selv. Jeg tror det er en del som tenker slik.

De tenker nok ikke at det ødelegger spillet for de som gidder å prøve på noe. Eller de er så egoistiske at de driter i det.

Lenke til kommentar

Siste oppdatering skulle jo ha et bedre filter mot bots, eller var det bare AFK?

Skjønner uansett ikke poenget med å BOT'e, det er jo så marginalt med credits man får av å surre rundt i capsone og bidra til at laget taper. Hva er egentlig motivet når BOT'en er så rævva? Hadde kanskje skjønt det bedre om det var aim-bots e.l., men som regel står bare vogna å skyter i en hus/fjellvegg i retning av en spotta vogn...

 

World of Tanks er en crew-training simulator. Det å ha et crew/mannskap ferdig med sin 5 skill er en verden av forskjell sammenlignet med et som er 80% på sitt første.

''Problemet'' her er at mengde XP som kreves per prosentpoeng skill øker ekspansjonelt. Som et resultat er det ytterst få som er ferdig med sin 4. skill.

 

Så har man problemstillingen med stock tanks, ingen liker å spille med dårlig motor, ubrukelig kanon og den slags. Så man har 3 valg; suck it up og føl smerten, gjør SerB glad og kjøp gull, eller bruk en bot.

 

Jeg forsvarer på ingen måte bruken av bot, men jeg forstår fult at folk velger å bruke det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

:wallbash:

 

Har spilt noen runder i dag og står med 3 seire etter 19 kamper.

 

Helt latterlig. Heldigvis er sånne dager svært sjeldne.

Nååå... helt sjeldent er det jammen ikke..... hatt 3 slike dager på rad nå, blir rett og slett frustrert over hvor mye rart som ruller rundt, til og med av såkalte unicums... avsluttet igår med 5 av 17 wins igår kveld. Uansett winchance, 37 eller 65% så ender det med tap... håper de snart tar tak i, og får gjort noe med alle disse bot'ene :realmad: som ødelegger spillet

 

 

 

Har spilt kun etter TOGtober-missionet de siste to ukene. Har nesten ikke spilt mer enn det jeg har trengt. 5 seirer hver dag, og topp 10 på xp. I går var det helt forferdelig, men oftest så går det relativt greit å få 5 seire. Ihvertfall med OP tanks som IS-6, Rhm Borsig osv... og i dag gikk det fort. Har kun 1 dag igjen så har jeg TOG 2. Må vel teste den :) Spiller mye solo, og det er vel i platoon at den skinner? Er vel uansett 700.000 credits for å selge den. Er ikke så hypp på å begynne på scratch med dårlig crew.. begynner å bli lat :p Så herlig å spille med tanksene med 3-4 skill crew.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det kan du godt si, er godt gjort å gjøre det dårligere enn det å stå stille, men det er mye bots der ute.... nesten i hver eneste kamp i helga har det stått igjen en eller annen tomat,

Hvis du tror at alt en bot kan gjøre er å være AFK tar du feil. En nogenlunde grei bot vil være mer til hjelp enn en spiller som ikke vet hvordan man skyter i det hele tatt. Jeg husker ikke hvilken bot der var, men det var en som ble "showcaset" på FTR som var imponerende bra. Såpass bra at fra en medspillers synspunkt så ville botensett ut som en tomat.

Lenke til kommentar

 

 

:wallbash:

 

Har spilt noen runder i dag og står med 3 seire etter 19 kamper.

 

Helt latterlig. Heldigvis er sånne dager svært sjeldne.

Nååå... helt sjeldent er det jammen ikke..... hatt 3 slike dager på rad nå, blir rett og slett frustrert over hvor mye rart som ruller rundt, til og med av såkalte unicums... avsluttet igår med 5 av 17 wins igår kveld. Uansett winchance, 37 eller 65% så ender det med tap... håper de snart tar tak i, og får gjort noe med alle disse bot'ene :realmad: som ødelegger spillet

 

 

 

Har spilt kun etter TOGtober-missionet de siste to ukene. Har nesten ikke spilt mer enn det jeg har trengt. 5 seirer hver dag, og topp 10 på xp. I går var det helt forferdelig, men oftest så går det relativt greit å få 5 seire. Ihvertfall med OP tanks som IS-6, Rhm Borsig osv... og i dag gikk det fort. Har kun 1 dag igjen så har jeg TOG 2. Må vel teste den :) Spiller mye solo, og det er vel i platoon at den skinner? Er vel uansett 700.000 credits for å selge den. Er ikke så hypp på å begynne på scratch med dårlig crew.. begynner å bli lat :p Så herlig å spille med tanksene med 3-4 skill crew.

 

 

Veldig kart/situasjonsavhengig om TOGen funker. Er morsommere i platoon siden det er lett og kjøre seg vekk alene og uten støtte. Ikke forstå det slik at alle i platoonen MÅ ha TOG, det er bare morsommere når de har det. En TOG trives ikke alene, så enkelt er det.

Selv har jeg bare 43 kamper i TOG med en WN på 54% og har vel kjørt de fleste solo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...