Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Defeat

Battle: Karelia

Vehicle: T26E4 SuperPershing

Experience received: 737

Credits received: 41 798

WN8: 2 724 (95)

Hva betyr den der siste der wn8? Jeg vet det er et uoffisielt ratingsystem som blir flittig brukt. Men hva står 2724 for? Og 95?

WN8 er lagt inn som et slags mål på hvor mye innsats du gjorde i kampen, i dette tilfelle (2724) leverte du omtrent det samme som et såkalt "unicum" (bedre enn 99.90% av spillerbasen) leverer gjennomsnittlig per match i SuperPershing. Det er en helt meningsløs funksjon egentlig, og burde ikke tas alvorlig, WN8 er ment som et verktøy for å indikere ferdighetsnivå til en spiller etter mange hundre kamper.

95 er hva XVM-teamet mener at 2724 WN8 tilsvarer i XVM-skala, hvordan XVM-skalaen er ment å fungere er det bare XVM-teamet som vet.

Lenke til kommentar

Noen som har sett det TOG-missionet? Ganske enkelt egentlig.

Har fått M41 Walker Bulldog.. for et beist VOFF VOFF !! :thumbs: :thumbs:

Ikke like enkelt som folk skal ha det til. Det er lett å få 5 wins, men du skal gjøre det 15 ganger i løpet av oktober. Null stress tenker man, det er en gang annenhver dag. Problemet er at TOGtober startet 7 oktober og slutter 31 oktober og plutselig har man 24 dager å gjøre det på. Absolutt ikke håpløst men det vil ta litt tid :)

Endret av UriasX
Lenke til kommentar

Ikke like enkelt som folk skal ha det til. Det er lett å få 5 wins, men du skal gjøre det 15 ganger i løpet av oktober. Null stress tenker man, det er en gang annenhver dag. Problemet er at TOGtober startet 7 oktober og slutter 31 oktober og plutselig har man 24 dager å gjøre det på. Absolutt ikke håpløst men det vil ta litt tid :)

For den som har muligheten til å spille litt WoT hver dag så er ikke missionet noe problem.

Men er man bortreist i noen dager så blir det litt stress. En annen sak er om TOGen er verdt det.

Den er jo ufattelig treg. Mulig jeg bare selger den.. hva får man for den i credits?

Lenke til kommentar

For den som har muligheten til å spille litt WoT hver dag så er ikke missionet noe problem.

Men er man bortreist i noen dager så blir det litt stress. En annen sak er om TOGen er verdt det.

Den er jo ufattelig treg. Mulig jeg bare selger den.. hva får man for den i credits?

Jeg har den allerede så for min del er det 3500g og en garasjeplass(?). Den er jo fin til å trene crew, fordi HMS slowass har 6 crewmembers så vidt jeg husker.

Det festlige med den er jo at den skaper god stemning på begge lag. Minst annenhver kamp kommer det festlige kommentarer, og i platoon med andre TOG er det jo lættis å kjøre rundt som en flåte av lasteskip.

Kort fortalt så pro/con:

+Nydelig kanon for T6

+Massevis med HP

+Grei gun depression

+Kun +-1 i MM

-Null armor

-Treigere enn det meste

-SVÆR(!!!!!!!!)

Foreslår at du prøver den noen kamper når du får den og avgjøre selv :D

• Liker 1
Lenke til kommentar

Husker når den kom, folk stoppet opp og glante. Veldig festlig når 8-10 stykker står og ser på tanken din, og flytter seg ikke før etter 2 minutt. Var flere kamper som ble tapt pga av det.

Og folk som fulgte etter tanken din, kjørte rundt deg osv....

TOG platoon best platoon!

Sjekk Jingles, han har minst 1 youtube video av det.

Endret av -iL-
Lenke til kommentar

Jeg husker en gang jeg spilte i en triple KV-2 toon på Himmelsdorf og vi så en fiendtlig trippel Tog toon.

Det ble en del morsomme kommentarer til hverandre før vi startet, og vi gikk på hver vår side av parken i midten.

Så da spottet vi, tre KV-2 med 152 HE klar, tre Togs med breisidene mot oss. Det ble penetreing etter penetrering :D

Lenke til kommentar

Artig observasjon jeg og en kompis gjorde i går:

Vi kjørte platoon og krasjet på et tidspunkt så vidt i hverandre, jeg skadet han for 4 hp. Det må jeg betale kompensasjon for og han får da litt av det.

Her er det artige:
Med premium blir kompensasjonen du får ganget med 1.5, men ikke nok med det! Med premium blir også det du BETALER ganget med 1.5, så friendly fire med premium er mye dyrere enn uten :hmm:

Lenke til kommentar

Kommer ny britisk TD-linje i 9.5

Ser ut som det blir ganske mobile vogner med gode kanoner. :)

- 9.5 will be big and will have a lot of content, it will bring a British TD branch, which will start from medium tanks, tier 6 will be Sherman Firefly

http://ftr.wot-news.com/2014/10/13/interview-with-evilly-9-4-plans-etc/

http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/405110-new-british-td-line-info/page__st__40#topmost

Lenke til kommentar

- 9.5 will be big and will have a lot of content, it will bring a British TD branch, which will start from medium tanks, tier 6 will be Sherman Firefly

http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/405110-new-british-td-line-info/page__st__40#topmost

Mener å huske at en potensiell tier 10 for linja er FV4005, en Centurion med 183mm-kanonen på FV215b 183...

Det blir jo gøy...

Lenke til kommentar

Mener å huske at en potensiell tier 10 for linja er FV4005, en Centurion med 183mm-kanonen på FV215b 183...

Det blir jo gøy...

fv400526eq.jpg

Denne :) haha

Lenke til kommentar

Min WoT -hverdag er fortiden å race rundt i M41 Walker Bulldog ta fem daglige seire.

Fikk nettopp autoloaderen. Bare å nye vogna før den blir nerfet hardt :)

Skal klare det TOG-missionet lett. Vurderte å pusle meg opp britisk heavy, men når jeg tar en titt på grinden (kjedeeeelig) så frister det mer å vente på den nye britiske TD-linja.

Lenke til kommentar

Jeg har den allerede så for min del er det 3500g og en garasjeplass(?). Den er jo fin til å trene crew, fordi HMS slowass har 6 crewmembers så vidt jeg husker.

Det festlige med den er jo at den skaper god stemning på begge lag. Minst annenhver kamp kommer det festlige kommentarer, og i platoon med andre TOG er det jo lættis å kjøre rundt som en flåte av lasteskip.

Kort fortalt så pro/con:

+Nydelig kanon for T6

+Massevis med HP

+Grei gun depression

+Kun +-1 i MM

-Null armor

-Treigere enn det meste

-SVÆR(!!!!!!!!)

Foreslår at du prøver den noen kamper når du får den og avgjøre selv :D

Eller starte kampene slik som jeg. Jeg har ganske enkelt lånt et lite utrykk fra "Pus in boots" som jeg skriver inn i chaten før kampen starter. Og det jeg skriver er " Fear me, if you dare!" skaper bestandig stemning. Helt til det finner ut at det faktisk er en del sannhet i det.

Eneste vogna i spillet som har samme treffsikkerhet i full fart som når den står stille. Men ikke nødvendigvis ta det som en fordel da.

Lenke til kommentar

Min WoT -hverdag er fortiden å race rundt i M41 Walker Bulldog ta fem daglige seire.

Fikk nettopp autoloaderen. Bare å nye vogna før den blir nerfet hardt :)

Skal klare det TOG-missionet lett. Vurderte å pusle meg opp britisk heavy, men når jeg tar en titt på grinden (kjedeeeelig) så frister det mer å vente på den nye britiske TD-linja.

Mitt inntrykk:

Churchill I: god på long-range support, tårnet er elendig, men skroget er ganske brukbart, god pen med DPM fungerer på tier 5.

Churchill VII: skroget blir pennet forfra i beltene, kanonen er elendig for tier 6, tårnet er fortsatt drit, og den er attpåtil tregere.

Black Prince: Bra skrog, men ubrukelig alpha med elendig mobilitet fungerer ikke på tier 7. Hulldown kan du bare drømme om.

Caernarvon: semi-medium, godt panser så lenge man skjuler underplata og holder fronten mot fienden, kjør mest mulig hulldown og utnytt den korte reloaden til å pumpe fienden full av hull. Hvis den hadde hatt 300 DPM ekstra hadde den lett vært en av de beste tier 8 heaviene.

Conqueror: en bedre M103, bedre tårn, bedre DPM, bedre pen, bedre treffsikkerhet, bedre gun handling....

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...