Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks

Anbefalte innlegg

Prøv vårt nye program Wot Numbers :)

wotnumbers.com

Wot Numbers er et norskutviklet rating- og statistikkverktøy for World of Tanks. Programmet logger kampdata fra WoT og regner ut WN8 og mye annet.

gadgets1.png

battles1.png

Hovedfunksjoner i Wot Numbers:

• Oversikt over spillerens wn8, win rate, osv (kan velge tidsperioder osv)
  • Tank-liste (ratings og andre data per tank)
  • Battle-liste (ratings og andre data per battle)
  • Grinding-funksjon (programmet oppdaterer automatisk progresjon på en gitt tank)
  • Grafer (viser utvikling over tid)
  • Import fra Wot Statistics

Spillere som har brukt Wot Statistics eller vbAddict vil kjenne igjen mange funksjoner herfra, ettersom Wot Numbers er inspirert av disse systemene.

Ta en tur innom hjemmesida vår for flere screenshots og nedlasting :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta en tur innom hjemmesida vår for flere screenshots og nedlasting :)

Dere burde opplyse om maks lenge tillatt på passord så man slipper å gjette seg fram.

Could not register user, probably is this username taken.

Error message: String or binary data would be truncated. The statement has been terminated.

Jeg bruker lastpass til genererering av passord, og lar lengde normalt sett stå på 60 eller 100. Ingen av disse ble godtatt.

Sett maks lenge til noe fornuftig, opplys om denne, og eventuelt legg begrensning på hvor mange tegn man kan legge inn i form e.l.

Lenke til kommentar

Hørtes litt spesielt ut. Kryptering eller hashing?

Lagrer dere passordene kryptert slik at de kan dekrypteres?

Om dere hasher passordene, lurer jeg på hvordan dere får variabel lengde på data.

tallet "1" hashet med sha512:

4dff4ea340f0a823f15d3f4f01ab62eae0e5da579ccb851f8db9dfe84c58b2b37b89903a740e1ee172da793a6e79d560e5f7f9bd058a12a280433ed6fa46510a

strengen "Pål sine høner, og alle andre fjerkre":

d2d852e3485e5fe9702930ee43d2a82565768fd81b37d2e3879d3939dedd7c20df761e0d89f82565c6f09957d8d4c630763319b91b0f7451a290638221853cd6

Selv om disse ser ut til å ha forskjellig lengde med standard font på forumet (font uten fast bredde), så er begge strengene like lange. Lengden på hash endres ikke uansett om du gir den ett tegn eller en million tegn.

Mulig jeg misforstår det du skrev, men om dere bruker hashing skulle det ikke være noen forskjell på grensen for den "krypterte" versjonen av passordet uansett om jeg brukte 5, 60 eller 100 tegn, og det ikke skulle ha spilt noen rolle, med mindre dere faktisk krypterer passordene (noe dere absolutt ikke bør gjøre)

Lenke til kommentar

Vi benytter både kryptering og hashing.

Med hva, Vigenère? Hvilke algoritmer og hvordan de brukes er ganske vesentlig.

La nå ikke denne tråden avspore helt og holdent til noe pirk om detaljnivået på et passord til en statistikk-side. Nettsikkerhet skal man ta alvorlig, men det er forskjell på å se grafer fra et spill og pasientjournaler eller nasjonale hemmeligheter. Åpne gjerne en tråd i egnet forumseksjon, evt ta det på PM.

• Liker 2
Lenke til kommentar

VK B, har sagt det før, men gud bedre for ett monster.

Til forskjell fra E-75, penner du ikke denne i lower plate! Og de aller fleste aner ikke hvor de skal skyte. Rekorden hittil er 58 hits recieved og 12.4k potential damage.

Det er vitterlig en roadblock, i går hadde jeg den prem tier 10 Lowe'n og en E100 som ikke klarte og penne meg.

Lenke til kommentar

VK B, har sagt det før, men gud bedre for ett monster.

Til forskjell fra E-75, penner du ikke denne i lower plate! Og de aller fleste aner ikke hvor de skal skyte. Rekorden hittil er 58 hits recieved og 12.4k potential damage.

Det er vitterlig en roadblock, i går hadde jeg den prem tier 10 Lowe'n og en E100 som ikke klarte og penne meg.

Ja den har endelig fått armoren den fortjener, den har i lang tid betalt for den med dårlig sidearmor, rear turret(=lite depression) og lav hastighet.

Lenke til kommentar

Ja hvor fanden skal man skyte på den? hadde en episode for en stund siden der jeg dundret løs på den fra kort hold med JgPz 100 uten at det hadde noen umiddelbar effekt på bunnplata.

Med JPzE100 bør du nok skyte på maskingeværporten, førerporten er også svakt, i tillegg til cupola, fronten av turret utenom mantlet, og øvre frontplate vil pennes rimelig ofte så lenge du kommer litt nærme den. Hvis den kjører over en bakke og stikker fronthjula ut kan du skyte rett inn i fronthjulet og penne skroget samtidig som du tracker den. Alternativt lader du HEAT/APCR om det er kritisk å ta den ut ASAP.

Med 183 kan man faktisk skyte på tårntaket og penne dette med AP.

Lenke til kommentar

JT 88 er bra.. til å farme credits. Har 11 runder så langt, og ace tanker var overraskende lett å få.

Det suger hardt å ikke har turret, men høy effektiv DPM gjør det ofte mulig å perma-tracke det meste.

Frontpanser, DPM og aimtime gjør at jeg angrer på å noen gang ha kjøpt T34.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...