Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det vet jeg også :) får opp all info, men finner ikke hitlog der....

notepad++ ;)

vet kanskje minimap zoom du da? står bare hotkeys..

Mener å huske det er en setting under minimap som styrer om Zoom aktiveres eller ikke.

Hmm, okey... Får sjekke det ut, takk :)

Lenke til kommentar

Få deg mumble så kan vi ta noen runder til uka.

Er på Mumble via klanen. Fått noen aha-opplevelser i forbindelse med Stronghold-spilling i helga, så jeg skal nok få kjørt mye IS-6 fremover (jada, jeg veit jeg egentlig skal holde meg til KV-1, snart grindet ferdig T-28 ;) ). Litt moro med 2000xp-bonus også, selv om det krever at jeg overlever...

Lenke til kommentar

Noen som har kjørt race? personlig synes jeg det var utrolig gøy å frese rundt banen. Ufattelig morsomt når man hoppet inn bak motstanderen og ble liggende bak dem og sende skudd etter skudd i hekken på dem.

Dog ikke like morsomt når man i blodrusen glemte av og gå for flagget. Men alt i alt det morsomste som WG har hatt på lang tid. gruser lett den fotballgreia som var.

Lenke til kommentar

Noen som har kjørt race? personlig synes jeg det var utrolig gøy å frese rundt banen. Ufattelig morsomt når man hoppet inn bak motstanderen og ble liggende bak dem og sende skudd etter skudd i hekken på dem.

Dog ikke like morsomt når man i blodrusen glemte av og gå for flagget. Men alt i alt det morsomste som WG har hatt på lang tid. gruser lett den fotballgreia som var.

Kjørte et par runder igår og det var litt moro. Tenkte i farta ikke på muligheten til å hoppe over på motstanderens banehalvdel, det får jeg teste en kveld. Men i likhet med fotballmodusen anser jeg vel race som en tidsavgrenset hype, så moro var det tross alt ikke.

Lenke til kommentar

Kjørte et par runder igår og det var litt moro. Tenkte i farta ikke på muligheten til å hoppe over på motstanderens banehalvdel, det får jeg teste en kveld. Men i likhet med fotballmodusen anser jeg vel race som en tidsavgrenset hype, så moro var det tross alt ikke.

to stykker fremme og en bak for å dekke muligheter som byr seg. autoaim (høyreklikk) på den vogna du vil skyte på og kjør som en gal mens du trykker frenetisk på skyteknappen.

fikk utrolig mange XP på det i går. er vel 2000xp om man vinner og har over 700 dmg.

så forresten at du plagdes med mediumsene dine i går? må ikke kjøre for mange forskjellige på samme tid vet du.

Lenke til kommentar

så forresten at du plagdes med mediumsene dine i går? må ikke kjøre for mange forskjellige på samme tid vet du.

Har klart meg ganske bra med Pz.Kpfw. III/IV, men så fikk jeg VK 30.01 (D) samtidig som jeg starta og grinde T-28 mot KV-1. Har ikke spilt de så mye enda, men så langt har det ikke gått helt etter planen. På den annen side så har jeg stort sett fått en dipp hver gang jeg åpner ny vogn, så det er ikke noe unormalt. Til uka drar kona til Amsterdam så da får jeg tre-fire fulle kvelder for meg selv, da bør litt mengdetrening gi resultater ;)

Lenke til kommentar

Det var morsomt 1 gang. Etter det, latterlig banalt og kjedelig.

Man er mye mer avheniging av teammates enn i fotballen.

feks: jeg hopper over i motstander banene, 2 av fienden blir opptatt av meg, jeg dreper han ene, før de tar kål på meg.

Hva skjer så med mine lagkamerater? Han ene suser bakerst og bare krasjer inne i ting, og ender opp til slutt ETTER han som drepte meg, enda det tok 1+ minutt. Han andre, har 3 sekunder igjen av cap før han klarer og kjøre ut av den...

Lenke til kommentar

Platoonet med den i går kveld - veldig gøy!!! Det er lenge siden vi har ledd så mye med vi har WOT'et :dribble:

Lenke til kommentar

Gud bedre, gold ammo er visst tilgjengelig for racing.

Har det noe å si da? Det er jo ikke vanskelig å penne en Chaffee med 25 pen og AP-normalisering uansett.

Gud bedre, gold ammo er visst tilgjengelig for racing.

For ikke å glemme Cola og 105-oktan bensin.... Gjerne også vertikal stabs, ventilasjon og hurtiglader.

Har selv montert vertstabs, vents, og rammer på min M24 Sport Chaffee. Det blir jo avmontert når eventen er over uansett, så hvorfor ikke?

100-oktan kan du kjøre med og gå i pluss med også, men det er jo ikke store forskjellen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...