Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker som Obj 416 er et sweet spot på det russiske medium treet. Sterk kanon på tier 8.

Har en kompis som digger den.

 

Når det gjelder Object 140 så er det min "doomed tank" i garasjen med kun 42% WR etter 175 kamper.

 

Har fått så mange dårlige lag i den... huff. Det kan jo være en kombo at jeg har vært for dårlig noen ganger også :p

Men den skiller seg merkelig ut.

 

Andre som har tanks der de sliter med WR av en eller annen uforståelig grunn?

Lenke til kommentar

Hadde en rett og slett grusom tapsrekke i går. Fikk det ikke til med uansett vogn. ble bare tull med med alt sammen. Det værste er når man blir lei og bare dundrer på selv på akkurat samme måten som de man forbannet for to runder siden.

Må prøve å ta meg litt sammen og se om jeg ikke kan gjøre det bedre i dag.

Kjørte den runden der på onsdag, så igår tok jeg meg helt fri. Vært en uke i USA og skulle spille litt med jetleg, hvilket ikke bare endte med tap, men også den historisk laveste snittverdien i WN8 jeg noen gang har hatt på 12-15 kamper. Bare å skru av og la det ligge noen dager ;)

Lenke til kommentar

Trenger hjelp!

 

Akkurat lagt inn Quickybaby's xvm mod, alt virker som det skal, men hitlog ligger på ca 450. og til min skjerm trenger jeg 250. alltid forandret dette i xvm config editor, men denne virker ikke nå.

går også inn på hitlog filen i res mod- xvm, men finner ikke Y og X... så får ikke forandet...

 

Noen tips :)?

Lenke til kommentar

Trenger hjelp!

 

Akkurat lagt inn Quickybaby's xvm mod, alt virker som det skal, men hitlog ligger på ca 450. og til min skjerm trenger jeg 250. alltid forandret dette i xvm config editor, men denne virker ikke nå.

går også inn på hitlog filen i res mod- xvm, men finner ikke Y og X... så får ikke forandet...

 

Noen tips :)?

XVM.XC ligger i xvm/config/default/@xvm.xc

Lenke til kommentar

Ja jeg vet det. men får ikke forandret noe i den fila. så den er ubrukelig...

skal bare forandre 450 til 250. thats all, men editor til xvm fungerer ikke. så må gjøre det på en annen måte, how?

 

 

Please note:
Editor is obsolete. It is not compatible with new XVM versions. Configurations made with this editor can cause some problems. Use it at your own risk (or do not use at all).

Source: http://www.modxvm.com/en/xvm-xvm-xvmconf-configuration-editor/

Endret av Yippee
Lenke til kommentar

 

Ja jeg vet det. men får ikke forandret noe i den fila. så den er ubrukelig...

skal bare forandre 450 til 250. thats all, men editor til xvm fungerer ikke. så må gjøre det på en annen måte, how?

 

 

Please note:

Editor is obsolete. It is not compatible with new XVM versions. Configurations made with this editor can cause some problems. Use it at your own risk (or do not use at all).

Source: http://www.modxvm.com/en/xvm-xvm-xvmconf-configuration-editor/

 

 

Åpne filen i notepad, let deg fram til riktig linje og endre den der, save og du er klar til kamp :)

Lenke til kommentar

 

Hadde en rett og slett grusom tapsrekke i går. Fikk det ikke til med uansett vogn. ble bare tull med med alt sammen. Det værste er når man blir lei og bare dundrer på selv på akkurat samme måten som de man forbannet for to runder siden.

Må prøve å ta meg litt sammen og se om jeg ikke kan gjøre det bedre i dag.

 

Kjørte den runden der på onsdag, så igår tok jeg meg helt fri. Vært en uke i USA og skulle spille litt med jetleg, hvilket ikke bare endte med tap, men også den historisk laveste snittverdien i WN8 jeg noen gang har hatt på 12-15 kamper. Bare å skru av og la det ligge noen dager ;)

Få deg mumble så kan vi ta noen runder til uka.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...