N o r e n g Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 hmm 140 buffa, får fortsette grinden min der da Er vel bare 430 som er buffa? Problemet er fortsatt at det er den tregeste av trioen med dårligst gun handling. At 430 v2 er en T-54 med idiotisk plassert turret hjelper ikke akkurat på lysten til å grinde linja. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 416 er digg og spille, nesten OP. Jeg free XPr til elite 430v2 når jeg låser den opp., så får vi se. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Virker som Obj 416 er et sweet spot på det russiske medium treet. Sterk kanon på tier 8. Har en kompis som digger den. Når det gjelder Object 140 så er det min "doomed tank" i garasjen med kun 42% WR etter 175 kamper. Har fått så mange dårlige lag i den... huff. Det kan jo være en kombo at jeg har vært for dårlig noen ganger også Men den skiller seg merkelig ut. Andre som har tanks der de sliter med WR av en eller annen uforståelig grunn? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 nop, de jeg har lavt har jeg spilt dårlig/har driti meg ut for mange ganger. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 (endret) Der kom endelig 3 marks of excellence på gromtanken Endret 25. september 2014 av LoveAmiga Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Der kom endelig 3 marks of excellence på gromtanken Pz 4 H Gromtank? Nå har jeg hørt det også. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 (endret) Der kom endelig 3 marks of excellence på gromtanken Pz 4 H Gromtank? Nå har jeg hørt det også. 62% winrate på 1245 battles sier vel sitt Blir undervurdert hver kamp. Passer meg ypperlig Endret 25. september 2014 av LoveAmiga Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 9.3 er som å være i speidere. Medaljer og dekorasjoner for alt mulig piss. Hva er neste? Medalje for å skrive siema eller for å dø innen 2 minutter? 2 Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Lett å se at det er komt ut nye light tanks som folk nettopp har fått. De kommer fykende over en lav sko og skyter på alt og alle og dauer før det er gått 15 sekund.... Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Hadde en rett og slett grusom tapsrekke i går. Fikk det ikke til med uansett vogn. ble bare tull med med alt sammen. Det værste er når man blir lei og bare dundrer på selv på akkurat samme måten som de man forbannet for to runder siden. Må prøve å ta meg litt sammen og se om jeg ikke kan gjøre det bedre i dag. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Hadde en rett og slett grusom tapsrekke i går. Fikk det ikke til med uansett vogn. ble bare tull med med alt sammen. Det værste er når man blir lei og bare dundrer på selv på akkurat samme måten som de man forbannet for to runder siden. Må prøve å ta meg litt sammen og se om jeg ikke kan gjøre det bedre i dag. Kjørte den runden der på onsdag, så igår tok jeg meg helt fri. Vært en uke i USA og skulle spille litt med jetleg, hvilket ikke bare endte med tap, men også den historisk laveste snittverdien i WN8 jeg noen gang har hatt på 12-15 kamper. Bare å skru av og la det ligge noen dager Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Trenger hjelp! Akkurat lagt inn Quickybaby's xvm mod, alt virker som det skal, men hitlog ligger på ca 450. og til min skjerm trenger jeg 250. alltid forandret dette i xvm config editor, men denne virker ikke nå. går også inn på hitlog filen i res mod- xvm, men finner ikke Y og X... så får ikke forandet... Noen tips ? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Trenger hjelp! Akkurat lagt inn Quickybaby's xvm mod, alt virker som det skal, men hitlog ligger på ca 450. og til min skjerm trenger jeg 250. alltid forandret dette i xvm config editor, men denne virker ikke nå. går også inn på hitlog filen i res mod- xvm, men finner ikke Y og X... så får ikke forandet... Noen tips ? XVM.XC ligger i xvm/config/default/@xvm.xc Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 (endret) Ja jeg vet det. men får ikke forandret noe i den fila. så den er ubrukelig... skal bare forandre 450 til 250. thats all, men editor til xvm fungerer ikke. så må gjøre det på en annen måte, how? Please note:Editor is obsolete. It is not compatible with new XVM versions. Configurations made with this editor can cause some problems. Use it at your own risk (or do not use at all).Source: http://www.modxvm.com/en/xvm-xvm-xvmconf-configuration-editor/ Endret 26. september 2014 av Yippee Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Ja jeg vet det. men får ikke forandret noe i den fila. så den er ubrukelig... skal bare forandre 450 til 250. thats all, men editor til xvm fungerer ikke. så må gjøre det på en annen måte, how? Please note:Editor is obsolete. It is not compatible with new XVM versions. Configurations made with this editor can cause some problems. Use it at your own risk (or do not use at all). Source: http://www.modxvm.com/en/xvm-xvm-xvmconf-configuration-editor/ Åpne filen i notepad, let deg fram til riktig linje og endre den der, save og du er klar til kamp Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Det vet jeg også får opp all info, men finner ikke hitlog der.... Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Fant riktig linje etter alt for stort søk, takker for hjelpa Uriasx Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Det vet jeg også får opp all info, men finner ikke hitlog der.... notepad++ Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Det vet jeg også får opp all info, men finner ikke hitlog der.... notepad++ vet kanskje minimap zoom du da? står bare hotkeys.. Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Hadde en rett og slett grusom tapsrekke i går. Fikk det ikke til med uansett vogn. ble bare tull med med alt sammen. Det værste er når man blir lei og bare dundrer på selv på akkurat samme måten som de man forbannet for to runder siden. Må prøve å ta meg litt sammen og se om jeg ikke kan gjøre det bedre i dag. Kjørte den runden der på onsdag, så igår tok jeg meg helt fri. Vært en uke i USA og skulle spille litt med jetleg, hvilket ikke bare endte med tap, men også den historisk laveste snittverdien i WN8 jeg noen gang har hatt på 12-15 kamper. Bare å skru av og la det ligge noen dager Få deg mumble så kan vi ta noen runder til uka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå