Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

 

Here we go....

 

 

Akkurat nå er det bare lav oppløsning tilgjengelig, men høyere vil komme når youtube får ut finger'n, så sjekk igjen om noen timer.

 

Hahaha.. bra spilt altså. Bra camo på crewet?

Artig å se på. Men T57 Heavyen var du heldig med.

 

 

3 har 100%

 

Ja seff var man heldig, jeg var 99% sikker på og tape, mest pga av at tiden gikk ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Noen andre fra KITTY her i denne tråden? :)

 

Nei men kjenner Nurkus godt, spilt med henne et års tid før hun ble e-famous og joina KITTY.

Klarer ikke og holde følge lengre pga jobb og RL ting som ikke lar seg forene med 24/7 WOT.

 

Men KITTY er vel den klanen på EU som har best rykte på seg blandt unicumene på wotlabs.

Seriøs på en casual måte og alltid trivelige.

 

En god del norske med der, spilt litt platoon med blandt annet _pip_

 

Ikke noe annet en god ord om KITTY :w00t:

 

 

Jeg er FjeIIreven i KITTY :)

Bare lurte på om det var andre KITTY-folk her i tråden.

 

Har ikke spilt med Nurkus, hun har sin klikk hun spiller med.

Endret av Skagen
Lenke til kommentar

 

Noen andre fra KITTY her i denne tråden? :)

 

Nei men kjenner Nurkus godt, spilt med henne et års tid før hun ble e-famous og joina KITTY.

Klarer ikke og holde følge lengre pga jobb og RL ting som ikke lar seg forene med 24/7 WOT.

 

Men KITTY er vel den klanen på EU som har best rykte på seg blandt unicumene på wotlabs.

Seriøs på en casual måte og alltid trivelige.

 

En god del norske med der, spilt litt platoon med blandt annet _pip_

 

Ikke noe annet en god ord om KITTY :w00t:

 

 

e-famous? aldri hørt om henne...

Endret av SirJames
Lenke til kommentar

Artilleri er noe forbanna dritt som burde fjernes fra spillet!

Hver jævla kamp i kveld har jeg blitt skutt i fillebiter av artilleri, og det er alltid meg de skyter på uansett om jeg er topptier eller bunntier og om det står en autoloader/TD ved siden av meg eller ikke.

:wallbash::wallbash::wallbash::wallbash:

 

Det er så himla idiotisk at det kreves absolutt null intelligens for å ødelegge en runde med den forbanna driten!

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Dat confirmation bias, hue. Neida, det er sikkert mange med XVM som går etter de beste. Jeg føler ikke akkurat at det er så ødelggende. Jeg treffer jo "aldri" selv med mindre målet står bom stille og er ca 500m nærme (med russisk 203mm). Jeg føler ikke at jeg akkurat at jeg blir spammet av arty, og truffet, med mindre jeg ikke kan bevege meg av diverse årsaker.

 

Med mindre, selvsagt det er noe snoipe snoipe arty slik som FV304

Endret av Chris93
Lenke til kommentar

(...) og det er alltid meg de skyter på uansett om jeg er topptier eller bunntier og om det står en autoloader/TD ved siden av meg eller ikke.

 

Hadde en kamp på Airfield, T9. To artilleri på hvert lag, T8/9.

Kjørte selv T-34-1, så hang og slang litt i sør. Vitset litt med en "blå" Black Prince på det andre laget om diverse, og spottet ham et par ganger. Skulle til å skrive at han fikk passe seg så ikke artilleriet skjøt ham. Før jeg skrev ferdig fikk det ene artilleriet vårt (212A) inn en fulltreffer. BP-en flytter seg litt, og kommer på skuddhold. Rekker ikke å sikte ferdig før det andre artilleriet sikrer seg BP-en på ~140HP.

 

Kanskje var de allerede siktet inn og ventet på et bedre mål, kanskje var det ingenting annet å skyte på akkurat da, men virker fortsatt latterlig. Det hjalp heller ikke med oppdraget hvor man kunne få en eller annen type utstyr avhengig av klasse man spilte. Artilleriet måtte gjøre 25k skade eller noe slikt for en GLD. Selv en kar jeg spiller med en del og har logget 3000/12000 kamper i artilleri er møkk lei.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Artilleri er noe forbanna dritt som burde fjernes fra spillet!

Hver jævla kamp i kveld har jeg blitt skutt i fillebiter av artilleri, og det er alltid meg de skyter på uansett om jeg er topptier eller bunntier og om det står en autoloader/TD ved siden av meg eller ikke.

:wallbash::wallbash::wallbash::wallbash:

 

Det er så himla idiotisk at det kreves absolutt null intelligens for å ødelegge en runde med den forbanna driten!

Da får jeg bare svare som du gjør ;)

Hvis du blir tatt ut av artilleri hver runde gjør du noe fundamentalt galt. Hold deg i bevegelse bruk dekning!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da får jeg bare svare som du gjør ;)

Hvis du blir tatt ut av artilleri hver runde gjør du noe fundamentalt galt. Hold deg i bevegelse bruk dekning!

Jeg vet, jeg burde heller campet bak et hus og ventet på at laget mitt vinner, selv om laget ligger under med fem tanker burde jeg campe slik at artilleri ikke kan skyte meg.

 

Du har ikke spilt noe særlig på høyere tiere og har heller ikke den selvopplyste lappen på tanken som sier at du må fokuseres på til enhver pris, hvis du noen gang får det kommer du til å merke godt hvor sinnsvakt idiotisk artillerispillere faktisk er.

 

Eneste måten å unngå artilleri på for meg er å campe bak en sten, og dermed ikke spille spillet, men det er vel meningen at man skal gjøre det 100% av tida?

Endret av N o r e n g
Lenke til kommentar

 

Da får jeg bare svare som du gjør ;)

Hvis du blir tatt ut av artilleri hver runde gjør du noe fundamentalt galt. Hold deg i bevegelse bruk dekning!

Jeg vet, jeg burde heller campet bak et hus og ventet på at laget mitt vinner, selv om laget ligger under med fem tanker burde jeg campe slik at artilleri ikke kan skyte meg.

 

Du har ikke spilt noe særlig på høyere tiere og har heller ikke den selvopplyste lappen på tanken som sier at du må fokuseres på til enhver pris, hvis du noen gang får det kommer du til å merke godt hvor sinnsvakt idiotisk artillerispillere faktisk er.

 

Eneste måten å unngå artilleri på for meg er å campe bak en sten, og dermed ikke spille spillet, men det er vel meningen at man skal gjøre det 100% av tida?

 

 

Hvorfor spiller du så mye arty selv da?

 

http://www.noobmeter.com/recent/eu/Noreng/509837866/509837866_00014460_20140911_174458/509837866_00014527_20140912_060113

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

 

Da får jeg bare svare som du gjør ;)

Hvis du blir tatt ut av artilleri hver runde gjør du noe fundamentalt galt. Hold deg i bevegelse bruk dekning!

Jeg vet, jeg burde heller campet bak et hus og ventet på at laget mitt vinner, selv om laget ligger under med fem tanker burde jeg campe slik at artilleri ikke kan skyte meg.

 

Du har ikke spilt noe særlig på høyere tiere og har heller ikke den selvopplyste lappen på tanken som sier at du må fokuseres på til enhver pris, hvis du noen gang får det kommer du til å merke godt hvor sinnsvakt idiotisk artillerispillere faktisk er.

 

Eneste måten å unngå artilleri på for meg er å campe bak en sten, og dermed ikke spille spillet, men det er vel meningen at man skal gjøre det 100% av tida?

Hvorfor spiller du så mye arty selv da?

 

http://www.noobmeter.com/recent/eu/Noreng/509837866/509837866_00014460_20140911_174458/509837866_00014527_20140912_060113

Fordi det er sinnsvakt gøy å drive med counter-arty, for så å gå TD-mode
Lenke til kommentar

 

Nuvel, jeg er usikker på hva som er mest irriterende av arty eller scout tanker som mener det gagner laget mest og kjøre fort avgårde i de reneste selvmordsrun, og det helst før laget er klar.

Suiscouting ødelegger ikke runden for andre, det samme kan ikke sies om noobtube

 

 

Det er ofte suiscouting bidrar vesentlig mindre til rundens utfall enn hva arty gjør. Sånn sett holder jeg en knapp på arty fremfor suiscouting. Men det må ikke blir artyparty, to tunder i går kveld hadde åtte og ni arty i spill og i slike situasjoner er jeg faktisk helt enig i at det ødelegger for alle. Maks to arty per lag burde vært mulig å legge inn i MM

Lenke til kommentar

trenger litt hjelp. driver å spiller på 2 TD`er nå fordi jeg ikke klarer å velge å liker seff begge 2 mye, men når man skal nå gå for tier 9 så går det ufattelig lang tid om jeg skal drive å spille på begge 2 slik jeg gjør nå. derfor skal jeg prøve å velge en av de jeg skal satse (hard) på.

 

Har nå ISU-152 skal jeg satse på tier 9 - 10 på denne linjen eller skal jeg gå for

AMX AC mle. 48

 

 

noen som har noen av disse på tier 9-10`? å kan gi noen tips, har seff sett noen youtube filmer, men klarer ikke velge helt hva jeg skal gå for..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...