SirJames Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 http://wotreplays.com/site/1152219#prokhorovka-bobleplast-e-25 Ace Tanker med E-25 jeg hadde her om dagen. Viser at en TD ikke trenger å spilles passivt. Men E-25 er jo en unik TD. Multi-role TD Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 En TD er ikke ment til å brukes i offensive operasjoner. TD ble "oppfunnet" for å brukes passivt. En, eller helst flere, TD brukes for å nekte fienden adgang til et bestemt område. Da enten pga Arty bruker det som oppstillingsplass, egen HT skal angripe fra den posisjonen, man setter dem opp der fienden må angripe og man trenger å knekke brodden av fiendes angrep, eller for og nekte fienden adgang til flagg, ol. Det er da TDen er på sitt mest effektive. Jeg sier ikke at man ikke kan/bør bruke den på en annen måte, men da går man bort fra grunnkonseptet til en TD. Og desverre er det mange som gjør det når den kunne ha blitt brukt så mye mer effektivt. Lenke til kommentar
tstuka Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 En TD er ikke ment til å brukes i offensive operasjoner. TD ble "oppfunnet" for å brukes passivt. En, eller helst flere, TD brukes for å nekte fienden adgang til et bestemt område. Da enten pga Arty bruker det som oppstillingsplass, egen HT skal angripe fra den posisjonen, man setter dem opp der fienden må angripe og man trenger å knekke brodden av fiendes angrep, eller for og nekte fienden adgang til flagg, ol. Det er da TDen er på sitt mest effektive. Jeg sier ikke at man ikke kan/bør bruke den på en annen måte, men da går man bort fra grunnkonseptet til en TD. Og desverre er det mange som gjør det når den kunne ha blitt brukt så mye mer effektivt. "Problemet" med E-25 er den lave alpha. De fleste tanks tåler 2-3 treff fra E-25, den blir derfor ikke så effektiv til area denial. Jeg får mer ut av E-25 med litt mer kreativ spilling. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) En TD er ikke ment til å brukes i offensive operasjoner. TD ble "oppfunnet" for å brukes passivt. En, eller helst flere, TD brukes for å nekte fienden adgang til et bestemt område. Da enten pga Arty bruker det som oppstillingsplass, egen HT skal angripe fra den posisjonen, man setter dem opp der fienden må angripe og man trenger å knekke brodden av fiendes angrep, eller for og nekte fienden adgang til flagg, ol. Det er da TDen er på sitt mest effektive. Jeg sier ikke at man ikke kan/bør bruke den på en annen måte, men da går man bort fra grunnkonseptet til en TD. Og desverre er det mange som gjør det når den kunne ha blitt brukt så mye mer effektivt. Jeg poker ofte over åskammer og ut gjennom busker på 150+ meter avstand med min 704, kan ikke si at det fungerer dårlig på noen måte. På en annen side har 704 en av de mest brutale kanonene i spillet... E 25 må man spille veldig kreativt for å gjøre det bra i, med dagens baner har den heller ikke samme potensiale som tidligere. At den er dårlig til area denial er jeg dog sterkt uenig i. Endret 9. september 2014 av N o r e n g Lenke til kommentar
zarchon Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 I det siste har jeg fått sansen for britisk HT... fikk 120mm L1A1 gun på Conqueror her om dagen, forøvrig samme som på Tortoise.... og hvilken forskjell det gjorde..... Rett og slett en artig sak... Har en haug med tanks som jeg pr. idag ikke er sikker på om jeg skal beholde eller selge, altså spiller de meget sjeldent.... noen som gidder å si sine velvalgte ord om saken: -AMX 50 120 (kjøper snart 50B) -Lorraine (har Bat Chat) -KV4 -KV-1S (denne beholdes nok) -T44 -VK4502P (keeper...) -M103 (har E5) -Cromwell -WZ131 Samt følgende prem. tier2: -Type 97 Te-Ke -T2 Light tank -T1E6 -T7 Combat car Trives best i TD og HT, aldri funnet spillestilen som medium og light... Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 I det siste har jeg fått sansen for britisk HT... fikk 120mm L1A1 gun på Conqueror her om dagen, forøvrig samme som på Tortoise.... og hvilken forskjell det gjorde..... Rett og slett en artig sak... Har en haug med tanks som jeg pr. idag ikke er sikker på om jeg skal beholde eller selge, altså spiller de meget sjeldent.... noen som gidder å si sine velvalgte ord om saken: Trives best i TD og HT, aldri funnet spillestilen som medium og light... AMX 50 120 (kjøper snart 50B) - selg, selv om jeg liker min ser jeg ingen grunn til å beholde den når 50B eksisterer. -Lorraine (har Bat Chat) - selg -KV4 - selg, elendig view range, dårlig mobilitet, dårlig tårn, dårlig alpha, dårlig DPM, fin tank på Himmelsdorf som top tier, ubrukelig ellers. -KV-1S (denne beholdes nok) - nerfhammeren slår den hardt neste patch: 3 ROF, -3 gun depression, mobilitetsnerf... -T44 - selg, middels medium på alle måter, sammenlignet med Pershing er den tier 7.5 -VK4502P (keeper...) - selvfølgelig, helt latterlig tank å kjøre med. -M103 (har E5) - selg, elendig panser, og gjør ingenting bedre enn Conqueror -Cromwell - keep om du vil, den vil bli bedre relativt sett neste patch. -WZ131 - keep med mindre du skal låse opp WZ-120 fra 132, da selger du den til fordel for 132, sammenlignet med M41 Walker Bulldog er den nok rimelig dårlig da. Lenke til kommentar
zarchon Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 I det siste har jeg fått sansen for britisk HT... fikk 120mm L1A1 gun på Conqueror her om dagen, forøvrig samme som på Tortoise.... og hvilken forskjell det gjorde..... Rett og slett en artig sak... Har en haug med tanks som jeg pr. idag ikke er sikker på om jeg skal beholde eller selge, altså spiller de meget sjeldent.... noen som gidder å si sine velvalgte ord om saken: Trives best i TD og HT, aldri funnet spillestilen som medium og light... AMX 50 120 (kjøper snart 50B) - selg, selv om jeg liker min ser jeg ingen grunn til å beholde den når 50B eksisterer. -Lorraine (har Bat Chat) - selg -KV4 - selg, elendig view range, dårlig mobilitet, dårlig tårn, dårlig alpha, dårlig DPM, fin tank på Himmelsdorf som top tier, ubrukelig ellers. -KV-1S (denne beholdes nok) - nerfhammeren slår den hardt neste patch: 3 ROF, -3 gun depression, mobilitetsnerf... -T44 - selg, middels medium på alle måter, sammenlignet med Pershing er den tier 7.5 -VK4502P (keeper...) - selvfølgelig, helt latterlig tank å kjøre med. -M103 (har E5) - selg, elendig panser, og gjør ingenting bedre enn Conqueror -Cromwell - keep om du vil, den vil bli bedre relativt sett neste patch. -WZ131 - keep med mindre du skal låse opp WZ-120 fra 132, da selger du den til fordel for 132, sammenlignet med M41 Walker Bulldog er den nok rimelig dårlig da. Mener jeg har lest en gang om at kv-1s skal bli delt opp i 2 - er det noe i det eller? Har ventet at den kommer til å bli nerfet ja, rimelig op i enkelte kamper... Mye av det du skriver er akkurat det jeg har tenkt... har hatt mange artige kamper i 50 120'n, men 50B skal være bedre på alle måter har jeg inntrykk av? Eneste jeg på en måte liker på Russerlinja er TD, og en og annen kamp i IS-3... har startet på linja mot Obj 263... er på SU-100M atm.. Virker som en interessant linje egentlig.. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 KV-1S nerfen er på testservern nå. Det er en del av neste patch. 9.3 Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 En TD er ikke ment til å brukes i offensive operasjoner. TD ble "oppfunnet" for å brukes passivt. En, eller helst flere, TD brukes for å nekte fienden adgang til et bestemt område. Da enten pga Arty bruker det som oppstillingsplass, egen HT skal angripe fra den posisjonen, man setter dem opp der fienden må angripe og man trenger å knekke brodden av fiendes angrep, eller for og nekte fienden adgang til flagg, ol. Det er da TDen er på sitt mest effektive. Jeg sier ikke at man ikke kan/bør bruke den på en annen måte, men da går man bort fra grunnkonseptet til en TD. Og desverre er det mange som gjør det når den kunne ha blitt brukt så mye mer effektivt. [rant] Det du sier her er for så vidt helt sant. Frem til du begynner å snakke om hvordan TD'er bør brukes i World of Tanks i alle fall. Nå er det jo sånn at World of Tanks er en arcadey tank sim, og rimelig fjernt fra virkeligheten. Grunntanken til TD'er i spillet følger selvfølgelig grunntanken med TD'er fra WW2, men de fleste av dem kan jaggu meg brukes rimelig greit i angrepsroller i WoT. Gjerne ikke førstemann rundt hjørnet, men tett på heavies og sågar mediums om du har en rask TD fungerer helt greit. Har fint sjelden roen i ræva til å sitte bak i skogen og vente på røde markører hele jævla kampen, og kan ikke si annet enn at det jevnt over fortsatt lar meg vinne mer enn snittet. Verste jeg ser er TD'er som ikke flytter seg mer enn 100m fra cap (om det ikke er en T95 da, det er jo forståelig ) og nekter plent å hjelpe på en flanke om det trengs. Så sitter de der mens flanken faller, og når fienden kommer til basen så får han inn noen skudd før han blir skutt i filler og begynner å klage over alle noobsa som suicidet inn i fienden. Fullstendig ute av stand til å se at om kuken hadde vært på den flanken og hjulpet til så hadde den vært vunnet og ikke tapt. Selvfølgelig er TD'er gjerne bedre til forsvarsroller enn angrepsroller, men jeg blir rett og slett sprø av alle pubbies som sier at TD'er MÅ campe i bakgrunnen og være ubrukelig, akkurat som Light tanks MÅ suicide inn i fienden. Argh! [/rant] Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Noen andre fra KITTY her i denne tråden? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Hadde en ganske bra comeback i stad Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) http://wotreplays.com/site/1153823#redshire-bobleplast-rhm_-borsig_waffentr_ger Borsig-replay. Jeg spiller kun med 15 cm kanon. Stort sett ganske presis, litt lang reload, men pytt... elsker den alphaen. Blir alltid noen LOL-øyeblikk. Mastery B.Class 2, high caliber og defender.. 4000+ damage Endret 9. september 2014 av SirJames Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Hadde en episk battle http://wotreplays.com/site/1154778#prokhorovka-lowlife555-wz-120 skyter arty når det er 10 sekunder igjen, og han overlever på 1 HP, rammer han så når tida akkurat ikke går ut!! helt sykt game, skjelver enda. Skal legge den på youtube etterhvert 1 Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Hehe.. gøy Skal se den i kveld Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Det var uventet.Tenkte jeg bare skulle ta en runde i AMX 50 120 før jeg stikker til Nederland på en miniferie. Gadd derfor ikke å kaste gull på premium.Jaggu ble den runden runden der jeg fikk Ace tanker i denne tanken.http://wotreplays.com/site/1154851?secret=2f2a60cd4c97f74c4574fcfed4cae9c0 Deilig når laget fungerer, WT-E100 føreren forsto at han måtte move up og at vi måtte gå på siste fyren samtidig. Deilig.(Om noen ser replayet, ja jeg fucket det til ganske hardt når jeg parkerte nærmeste midt ute i det åpne og mottok en del skade. Skulle trykke F8 reloading og bommet og hengte meg litt opp i det. Dumt av meg Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Hehe.. gøy Skal se den i kveld Er mye og lære i det gamet, bl.a. hvorfor du ikke har med deg HE i en T57 Lenke til kommentar
LXXII Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Noen andre fra KITTY her i denne tråden? Nei men kjenner Nurkus godt, spilt med henne et års tid før hun ble e-famous og joina KITTY. Klarer ikke og holde følge lengre pga jobb og RL ting som ikke lar seg forene med 24/7 WOT. Men KITTY er vel den klanen på EU som har best rykte på seg blandt unicumene på wotlabs. Seriøs på en casual måte og alltid trivelige. En god del norske med der, spilt litt platoon med blandt annet _pip_ Ikke noe annet en god ord om KITTY Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Here we go.... Akkurat nå er det bare lav oppløsning tilgjengelig, men høyere vil komme når youtube får ut finger'n, så sjekk igjen om noen timer. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 (endret) Here we go.... Akkurat nå er det bare lav oppløsning tilgjengelig, men høyere vil komme når youtube får ut finger'n, så sjekk igjen om noen timer. Hahaha.. bra spilt altså. Bra camo på crewet? Artig å se på. Men T57 Heavyen var du heldig med. Endret 10. september 2014 av SirJames Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Gled deg til 121. Spiller nu: http://wotreplays.com/site/1156209#murovanka-bobleplast-121 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå