-iL- Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 sjekk Garbad sin tier 9 ranking for August på wotlabs. paper meds blir ikke lista engang E50 dog er ett beist, men krever sin spiller. Prem sprem T-54 er nok rimelig OP Min rangering er T-54>E-50>M46 Patton>WZ-120>Cent 7>Leo PTA>Type 61 Dog de krever veldig forskjellig spillestil, så det er egentlig opp til hvordan type spillestil man har, hva man liker. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 (endret) Skal prøve 121 på testserver, så får vi se. Har researchet WZ-132. Ikke lenger Og har ikke gått kinesisk heavy. Kinesiske heavies har den beste tier 8 og tier 9en i spillet, hvorfor har du ikke gått for dem? T-34-1 er forøvrig en av de beste tier 7 mediumene. Har ikke lyst på flere heavies, men kunne tenkt meg flere mediums, tier 9 og 10. Vurderer M46 Patton, er ikke så langt unna den. Leopard PTA er også en kandidat, men kanskje den dårligste tier 9 med.? E50? Leopard prot og 1 er håpløse med dagens baner, du får ikke utnyttet styrkene lengre fordi WG er mer opptatt av å lage chokepoints der du blir drept av arty og TDer om du poker ut og å sørge for at alle møter skjer på 200 meters avstand eller kortere. Du er langt bedre tjent med E 50 eller T-54 som mediums fordi disse kan sidescrape, har god DPM, og er bedre på defensiven. Selv Type 61 med sin elendige fire control er bedre på dagens baner enn Leopard Prot takket være DPM. Ser frem til hvordan 9.3 skal ødelegge Prokhorovka også, det ironiske er at spillet var langt mindre TD/artillerivennlig for et år siden fordi banene ikke kokte ned til tre stk chokepoints. Endret 4. september 2014 av N o r e n g Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 fornøyd med denne runda Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 http://ftr.wot-news.com/2014/09/04/premium-tanks-get-more-bonuses/ Åtte dager fra nå blir det ekstra XP og crew XP for premium-tanker 1 Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 ...QB sier mye tull, og gjør mye rart, feks ikke bryke optics på 140. E50M is weak feks. Hør heller på folk som primært spiller mediums. Apropo QB , flere andre som opplever at streamen hans lagger eller har dårlig kvalitet? Circon sin er mye bedre ( og forsåvidt underholdende ). Lenke til kommentar
BEPP Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 (endret) QB virker sliten... For de som vil se platooning på høyt nivå anbefales også streamen til F15 (klanen altså) M46 Patton, synes denne alltid har vært bra og etter siste endring ennå bedre. Anbefales dersom du liker gun depression og et presist våpen i fart. Aner ikke hva min WN8 er så ta min mening for hva den er verdt Endret 4. september 2014 av BEPP Lenke til kommentar
slipten Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 QB vid kvalitet er det samme som det alltid har vært, han kunne sikkert optimalisert det litt mer men.. Twitch og serverne er noen ganger håpløse, og streamerens server spiller også inn på hvordan streamen blir. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 (endret) QB virker sliten... For de som vil se platooning på høyt nivå anbefales også streamen til F15 (klanen altså) M46 Patton, synes denne alltid har vært bra og etter siste endring ennå bedre. Anbefales dersom du liker gun depression og et presist våpen i fart. Aner ikke hva min WN8 er så ta min mening for hva den er verdt QB virker sliten... For de som vil se platooning på høyt nivå anbefales også streamen til F15 (klanen altså) M46 Patton, synes denne alltid har vært bra og etter siste endring ennå bedre. Anbefales dersom du liker gun depression og et presist våpen i fart. Aner ikke hva min WN8 er så ta min mening for hva den er verdt Tror QB er syk faktisk. Han har vært forkjøla i noen dager. Husker han kalte en stream for Sickybaby M46 Patton er meget interessant. Hvordan er den i forhold til Cent 7/1..? Endret 4. september 2014 av SirJames Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 http://ftr.wot-news.com/2014/09/04/premium-tanks-get-more-bonuses/ Åtte dager fra nå blir det ekstra XP og crew XP for premium-tanker Vi snakker permanent bonus, ikke noe weekend-event? Da må neste oppdatering bli automatisk besetningsbytte for maksimal utnyttelse av premium-treningsmuligheter,. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Ser frem til hvordan 9.3 skal ødelegge Prokhorovka også, det ironiske er at spillet var langt mindre TD/artillerivennlig for et år siden fordi banene ikke kokte ned til tre stk chokepoints. Er da bare murovanka som gjøres noe med i 9.3? eller har jeg gått glipp av noe? fornøyd med denne runda Bleh, du får ikke noe støtte for og poste arty runder av meg i allefall, jeg er enn inbitt arty hater, og synes de ikke tilfører spillet noe som helst. Morsomt at du har spillet på norsk forøvrig. "mannskapets erfaringspoeng" haha, hadde jeg aldri klart og ha på. Tror QB er syk faktisk. Han har vært forkjøla i noen dager. Husker han kalte en stream for Sickybaby M46 Patton er meget interessant. Hvordan er den i forhold til Cent 7/1..? Han er/var forkjøla ja. http://ftr.wot-news.com/2014/09/04/premium-tanks-get-more-bonuses/ Åtte dager fra nå blir det ekstra XP og crew XP for premium-tanker Vi snakker permanent bonus, ikke noe weekend-event? Da må neste oppdatering bli automatisk besetningsbytte for maksimal utnyttelse av premium-treningsmuligheter,. jeg har ikke fått med meg noe annet enn at det er permanent endring. Gjør prem vognene enda mer attraktive. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 jeg har ikke fått med meg noe annet enn at det er permanent endring. Gjør prem vognene enda mer attraktive. Da satser vi på et sterkt rabattert tilbud på IS-6 og prem-periode i nær fremtid Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Det var gode nyheter. Elsker min nyinnkjøpte IS-6, som nå kommer til å tjene enda mer. Tok en runde i E-25 i går kveld. Ikke spilt den på lenge. Nesten glemt den. Skjønner ikke hvorfor egentlig... Ble Ace Tanker, med 2500 damage og 3700 assisted damage på Prokhorovka. 100% camo crew er ikke kjedelig. E-25 må være beste premium tank der ute. Møter max tier 8. Føltes nesten som å jukse... haha 1 Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Det var gode nyheter. Elsker min nyinnkjøpte IS-6, som nå kommer til å tjene enda mer. Tok en runde i E-25 i går kveld. Ikke spilt den på lenge. Nesten glemt den. Skjønner ikke hvorfor egentlig... Ble Ace Tanker, med 2500 damage og 3700 assisted damage på Prokhorovka. 100% camo crew er ikke kjedelig. E-25 må være beste premium tank der ute. Møter max tier 8. Føltes nesten som å jukse... haha E-25 er finfin, men jeg har flyttet crewet til en annen vogn og satt inn et ferskt ett på denne. Det ble ikke like moro å gå fra 100% i camo og 6th sense til ingen skills/perks i det hele tatt. Da går man fort på en smell når man antar man er usynlig Øvelsen med å flytte crew frem og tilbake til prem-vogner er for tungvint til at jeg gidder. Jeg har heldigvis et oppegående sett folk i Churchill III som står klar til IS-6 når den dukker opp. Har så langt ingen andre HT-vogner enn VK 30.01 (H), men begynner nå å få taket på den og fått litt mer lyst på heavy etterhvert. Har kun tysk linje å gå ut fra nå, så det er vel Tiger-linja som peker seg ut som beste kandidat for min del. Liker å lure litt bak fronten for å snipe og støtte brawlerne. Der fremme har jeg ikke så mye å gjøre enda, må bli flinkere til å vinkle kjapt og komme i raskere i riktig posisjon. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 E-25 er finfin, men jeg har flyttet crewet til en annen vogn og satt inn et ferskt ett på denne. Det ble ikke like moro å gå fra 100% i camo og 6th sense til ingen skills/perks i det hele tatt. Da går man fort på en smell når man antar man er usynlig Øvelsen med å flytte crew frem og tilbake til prem-vogner er for tungvint til at jeg gidder. oioioi. Crew i prem vogner skal du ABSOLUTT ta fra andre vogner, de får nemlig INGEN penalites for og sitte i en ukjent vogn. For tungtvindt? 9.0 endret jo dette til en 2 klikk procedure. Er en "transfer crew to tank" knapp jo..... Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Crew i prem vogner skal du ABSOLUTT ta fra andre vogner, de får nemlig INGEN penalites for og sitte i en ukjent vogn. For tungtvindt? 9.0 endret jo dette til en 2 klikk procedure. Er en "transfer crew to tank" knapp jo..... Kan nok godt hende latskapen fra før 9.0 henger litt i. Det har uansett vært greit med fast crew som sitter der. Lenge siden jeg leste om akkurat crew-bytte til prem-vogner, men jeg antar man må holde seg innenfor samme nasjon? Churchill III er eneste russiske vogna jeg har, så ta må jeg i så fall ta tysk crew. Får sjekke ikveld, tydeligvis verdt en liten øvelse det der... Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Crew i prem vogner skal du ABSOLUTT ta fra andre vogner, de får nemlig INGEN penalites for og sitte i en ukjent vogn. For tungtvindt? 9.0 endret jo dette til en 2 klikk procedure. Er en "transfer crew to tank" knapp jo..... Kan nok godt hende latskapen fra før 9.0 henger litt i. Det har uansett vært greit med fast crew som sitter der. Lenge siden jeg leste om akkurat crew-bytte til prem-vogner, men jeg antar man må holde seg innenfor samme nasjon? Churchill III er eneste russiske vogna jeg har, så ta må jeg i så fall ta tysk crew. Får sjekke ikveld, tydeligvis verdt en liten øvelse det der... Kjempelett å bytte crew med den nye funksjonen fra 9.0. Du trengere et tysk TD-crew. Thats it. Jeg bruker crewet mitt fra Rhm Borsig. E-25 er en scout/TD-hybrid og trenger sixth sense og mer camo er bare en fordel. Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Det var gode nyheter. Elsker min nyinnkjøpte IS-6, som nå kommer til å tjene enda mer. Tok en runde i E-25 i går kveld. Ikke spilt den på lenge. Nesten glemt den. Skjønner ikke hvorfor egentlig... Ble Ace Tanker, med 2500 damage og 3700 assisted damage på Prokhorovka. 100% camo crew er ikke kjedelig. E-25 må være beste premium tank der ute. Møter max tier 8. Føltes nesten som å jukse... haha E-25 er finfin, men jeg har flyttet crewet til en annen vogn og satt inn et ferskt ett på denne. Det ble ikke like moro å gå fra 100% i camo og 6th sense til ingen skills/perks i det hele tatt. Da går man fort på en smell når man antar man er usynlig Øvelsen med å flytte crew frem og tilbake til prem-vogner er for tungvint til at jeg gidder. Jeg har heldigvis et oppegående sett folk i Churchill III som står klar til IS-6 når den dukker opp. Har så langt ingen andre HT-vogner enn VK 30.01 (H), men begynner nå å få taket på den og fått litt mer lyst på heavy etterhvert. Har kun tysk linje å gå ut fra nå, så det er vel Tiger-linja som peker seg ut som beste kandidat for min del. Liker å lure litt bak fronten for å snipe og støtte brawlerne. Der fremme har jeg ikke så mye å gjøre enda, må bli flinkere til å vinkle kjapt og komme i raskere i riktig posisjon. Den Tyske Tigerlinja er en helt grei vei å gå om du velger den. har jo Tigern, Tiger 2, E-75 og E-100 som alle er i stand til å dominere kamper. Gode på alt bare ikke best på noe. utpreger seg med gode kanoner god armour. Var forøvrig med på noen runder med Stronghold i går kveld. Merker at jeg var rusten på slike ting. Er ikke så godt vant med å skulle forholde meg til andre spillere på den måten. Var heller ikke et pluss at jeg ikke fikk mumble opp og gå slik at jeg kunne dele av min uendelige stategiske viten til resten av laget....... Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Var heller ikke et pluss at jeg ikke fikk mumble opp og gå slik at jeg kunne dele av min uendelige stategiske viten til resten av laget....... Tror det bare var en fordel for laget ditt jeg Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Som folk fra Narvik bruker å si: sikke det, sikke det. (skal du bruke det selv så må du huske å si det fort og nasalt samtidig som at du legger trykk på K Da høres du fort ut som en ekte Narvikgutt. Om du i tillegg klarer å holde en sukkerbit mellom leppene samtidig som at slurper kaffe og leser Fremover med et skuldertrekk som jamt omhandler alle nyhetene, har du helt sikkert allerede postnummer 8501 i adressen din). Og det skal du bare vite at enkelte av mine gullkorn er så gode at til og med andre gullkorn sier med ærbødighet i stemmen " det der var jaggu meg litt av et gullkorn dere". Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Crew i prem vogner skal du ABSOLUTT ta fra andre vogner, de får nemlig INGEN penalites for og sitte i en ukjent vogn. For tungtvindt? 9.0 endret jo dette til en 2 klikk procedure. Er en "transfer crew to tank" knapp jo..... Kan nok godt hende latskapen fra før 9.0 henger litt i. Det har uansett vært greit med fast crew som sitter der. Lenge siden jeg leste om akkurat crew-bytte til prem-vogner, men jeg antar man må holde seg innenfor samme nasjon? Churchill III er eneste russiske vogna jeg har, så ta må jeg i så fall ta tysk crew. Får sjekke ikveld, tydeligvis verdt en liten øvelse det der... Du går glipp av ett tonn med XP! skjønner ikke hvorfor du har russisk premium, hvis du ikke har russiske vogner! Halve poenget med prem tanks er og trene crew, nå i 9.3 blir jo den bonusen enda større. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå