Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Av tier 8 kunne jeg tengt meg Løven. Mest pga. at de fleste som kjøper den er tomater og den blir liksom litt oversett pga. det. Så derfor kunne jeg tenkt meg å kjøpe den for å se om den er noe tess.

Men jeg synes uansett tier8 vognene blir for dyr i forhold til hva man får i retur når man allerede har tier8 HT og TD.

Styr unna Løven, den er fortsatt ræv.

Lenke til kommentar

Blir vel å kjøpe IS-6. Lenge siden jeg har støttet WG med noen kroner... :D

Pref MM er digg.. herlig å slippe tier 10.

Vi kan jo krysse fingra for at den dukker opp i en bundle i nær fremtid. Trenger en Tier8 HT til Stronghold, men det haster ikke for jeg har ikke gjort meg bort i JPII der enda. Vi er jo tross alt bare en gjeng fjantenisser som spiller sammen...

Lenke til kommentar

Hva er det av norske, sånn passe seriøse klaner for tiden?

Har lyst å finne en klan som driver med strongholds og teambattles. Men uten å ha for store krav til deltagelse hver bidige dag. Helst voksne spillere.

Bruker samme nick ingame om noen fra aktuell klan leser dette.

Lenke til kommentar

Blir vel å kjøpe IS-6. Lenge siden jeg har støttet WG med noen kroner... :D

Pref MM er digg.. herlig å slippe tier 10.

Jeg kjøpte meg IS-6 igår, og testet den litt. Veldig fornøyd :)

Hehe, samme her. Kjøpte den i går. Fikk testet noen få kamper.

Morsom heavy, som bouncer mye. Fin avveksling til FCM 50t.

Er gøy og bruke armour og DPM til å bryte gjennom.

Har bra crew, og 9,65 sek reload, gjør at man kan skyte mange to ganger før de får reloadet.

Spilte noen runder i platoon med en kompis i KV-5. Moro moro :p

Lenke til kommentar

Viktigste med IS-6 er vel å vinkle. Rundt 30-45graders vinkel så vil de fleste scrubsene bounce nesten hvert eneste skudd. Møtte på en annen IS-6, jeg vinklet kjapt, han gjorde ikke det, alle skuddene hans bouncet eller ble spist opp av tracksene mine, mens jeg trødde kuler i weakspots og fikk penn på alle skuddene mine.

Lenke til kommentar

Ser at IS-6 har bra side armour. 150 mm på turrett og 100 mm på hull-sidene. Så den skal vel bounce rimelig bra på sidescraping. Særlig mot tier 6 til 8 heavies. Men vil tro de store kanonene til E75, M103, Lowe og T34 vil gå rett gjennom på hjørnene på hull fremme når du vinkler... Blir ganske flatt der. Hva er ellers weak spots på IS-6?

Endret av SirJames
Lenke til kommentar

Jeg har kun JPII, men valgte den pga bedre manøvrerbarhet. Ferdinand's fordeler er derimot bedre gun depression og bredere travers, man kan mao dekke et større område uten å bevege seg. Kanonen er den samme, men Ferdinand har også marginalt kortere ladetid. Og utrolig nok enda mer rævva camo enn JPII, hvilket også var utslagsgivende for min del. JPII snur også på femøringen kjappere enn de fleste mediums som forsøker å komme seg rundt og på baksiden.

Wiki: Ferdinand og JagdtpantherII

1 stykk tier 8 md 46% winrate og gir tips :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg har kun JPII, men valgte den pga bedre manøvrerbarhet. Ferdinand's fordeler er derimot bedre gun depression og bredere travers, man kan mao dekke et større område uten å bevege seg. Kanonen er den samme, men Ferdinand har også marginalt kortere ladetid. Og utrolig nok enda mer rævva camo enn JPII, hvilket også var utslagsgivende for min del. JPII snur også på femøringen kjappere enn de fleste mediums som forsøker å komme seg rundt og på baksiden.

Wiki: Ferdinand og JagdtpantherII

1 stykk tier 8 md 46% winrate og gir tips :hmm:

Så vi som ikke har brukt 1000 timer på spillet skal generelt holde kjeft og ikke ha mulighet til å dele våre erfaringer?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...