Datasmurf Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Jeg ville heller ha spart xp-en til de implementerer nye skills og perk i løpet av året / neste år. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Er ikke firefighting bare waste uansett? Burde ikke ta dere så lang tid å reagere og fyre av en fire extinguisher, og 3k / 50g for en er heller ikke mye. Fyre av? Går ikke det automatisk? Isåfall, hva trykker du på for å aktivisere? Kommer an på hvor jeg har den i rekkefølgen, men jeg pleier å kjøpe repair kit, fire extinguisher og first aid kit i den rekkefølgen, slik at de kan aktiveres på hhv. 4, 5 og 6. Bedre og ha repair kit på 5, slik at når tracksa ryker, er det bare trykke 5+5 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Jeg bruker ikke repairkit på tracks. Sparer det til viktigere ting som gun, ammo rack og turret. Vet med meg selv at blir jeg tracka i en light, td eller spg, er jeg død i 9/10 tilfeller. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Jeg bruker ikke repairkit på tracks. Sparer det til viktigere ting som gun, ammo rack og turret. Vet med meg selv at blir jeg tracka i en light, td eller spg, er jeg død i 9/10 tilfeller. Hva sikter du til? Credits? Det første jeg smeller på en ny tank er fire eq., small repair kit, small medkit Alle er like viktige, og jeg driter i 3k kosten, 3k er ingenting når dte kan gjøre forskjellen mellom liv og død. Dog ser det jo an, bruker ikke repair kit hvis jeg ble tracka av en sniper langt unna, og han virker osm er alene. Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Jeg ville heller ha spart xp-en til de implementerer nye skills og perk i løpet av året / neste år. Helt enig der, men tviler på at vi bare kan ha XP liggende og at det blir konvertert? Eller at de får en ordentlig god løsning på dette? Har du lest noen plass om det? Jeg har ikke funnet noe om eksempler på hva skills kan være og slikt. Jeg håper litt at det er ting som feks ekstra loader speed og lignende :-) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Hva sikter du til? Credits? Det første jeg smeller på en ny tank er fire eq., small repair kit, small medkit Alle er like viktige, og jeg driter i 3k kosten, 3k er ingenting når dte kan gjøre forskjellen mellom liv og død. Dog ser det jo an, bruker ikke repair kit hvis jeg ble tracka av en sniper langt unna, og han virker osm er alene. Nei, repair kitet. Jeg bruker det ikke om jeg blir tracka, jeg bruker det om gun, turret eller ammo rack blir damaged. Til og med på lightsa mine, vel vitende om at blir jeg tracka, er jeg med stor sannsynlighet død uansett. Helt enig der, men tviler på at vi bare kan ha XP liggende og at det blir konvertert? Eller at de får en ordentlig god løsning på dette? Har du lest noen plass om det? Jeg har ikke funnet noe om eksempler på hva skills kan være og slikt. Jeg håper litt at det er ting som feks ekstra loader speed og lignende :-) Vet aldri. Man kan jo la være å lære noe nå, og når man lærer det etter hvert, så starter man med x% på skillen. Tror det sto noe om det på Overlords blogg, men det var perks for loader og radiomann eller noe. edit: Q: Can you name some new crew skills and perks. Please A: E.g. commander will get skill that will allow to see the amount of hit points enemy tanks have plus any critical damage taken, loader will have skill that will decrease the actual loading time. September 12, 2011 9:58 PM Fra her Endret 20. september 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Q: Can you name some new crew skills and perks. Please A: E.g. commander will get skill that will allow to see the amount of hit points enemy tanks have plus any critical damage taken, loader will have skill that will decrease the actual loading time. September 12, 2011 9:58 PM Fra her Finnes det ikke en mod for dette? Synes jeg har sett noe slikt ser du. Lenke til kommentar
Blake Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Jau, Vehicle Marker Manager viser HP til tanks. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Gud som jeg hater KV. Stormer frem med 10,5 på hetzer med HE granater, får inn en fulltreffer og han går den på 91% HP. Da innser jeg att slaget er tapt, og jeg tenker "FAENFAENFAEN" mens jeg ser att tårnet hans saaakte snur seg mot meg. Så går det noen sekunder. Bang. Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Gud som jeg hater KV. Stormer frem med 10,5 på hetzer med HE granater, får inn en fulltreffer og han går den på 91% HP. Da innser jeg att slaget er tapt, og jeg tenker "FAENFAENFAEN" mens jeg ser att tårnet hans saaakte snur seg mot meg. Så går det noen sekunder. Bang. Da var det i hvert fall ikke en fulltreffer :-) Kanonen har 410 avg damage og 53 avg penetration. KVen har 560 HP og 65 armor hull bak. Det betyr i praksis at det ikke er langt ifra at du skal kunne klare å oneshotte KVen med den kanonen, og i hvert fall om du får en fulltreffer, feks på et weakspot istedetfor bare plassen med generelt lavest armor :-) Nå skal det sies at jeg ikke vet om 560 HP er med oppgradert turret eller ikke :-) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Q: Can you name some new crew skills and perks. Please A: E.g. commander will get skill that will allow to see the amount of hit points enemy tanks have plus any critical damage taken, loader will have skill that will decrease the actual loading time. September 12, 2011 9:58 PM Fra her Finnes det ikke en mod for dette? Synes jeg har sett noe slikt ser du. Jo, flere. Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Finnes det en oversikt, for eksempel et excel-ark hvor alle armor-values, camo-values, weak-spots, alt som er verdt å vite om enhver tanks er lagt inn? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Hva sikter du til? Credits? Det første jeg smeller på en ny tank er fire eq., small repair kit, small medkit Alle er like viktige, og jeg driter i 3k kosten, 3k er ingenting når dte kan gjøre forskjellen mellom liv og død. Dog ser det jo an, bruker ikke repair kit hvis jeg ble tracka av en sniper langt unna, og han virker osm er alene. Nei, repair kitet. Jeg bruker det ikke om jeg blir tracka, jeg bruker det om gun, turret eller ammo rack blir damaged. Til og med på lightsa mine, vel vitende om at blir jeg tracka, er jeg med stor sannsynlighet død uansett. Jeg bruker det vel omtrent 30-40% av gangene jeg blir tracka, når jeg vet neste skudd er dødelig, og jeg vet jeg kommer meg unna, feks ved peeakabo spilling. Lenke til kommentar
Blake Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Hva sikter du til? Credits? Det første jeg smeller på en ny tank er fire eq., small repair kit, small medkit Alle er like viktige, og jeg driter i 3k kosten, 3k er ingenting når dte kan gjøre forskjellen mellom liv og død. Dog ser det jo an, bruker ikke repair kit hvis jeg ble tracka av en sniper langt unna, og han virker osm er alene. Nei, repair kitet. Jeg bruker det ikke om jeg blir tracka, jeg bruker det om gun, turret eller ammo rack blir damaged. Til og med på lightsa mine, vel vitende om at blir jeg tracka, er jeg med stor sannsynlighet død uansett. Jeg bruker det vel omtrent 30-40% av gangene jeg blir tracka, når jeg vet neste skudd er dødelig, og jeg vet jeg kommer meg unna, feks ved peeakabo spilling. Gjør stort sett det samme, er utrolig surt å få kanonen ødelagt etter man har brukt repait kit på tracks når det egentlig ikke var nødvendig. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Kommer jo også an på hva man spiller som da. På TD er jo det å bli tracket døden på kortere avstander. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Ja nettopp, og etter man får erfaring med repair kits, og de forskjellige tankene man spiller, går bruken bare ned og ned. Synd at man ikke kan mounte flere repair kits, og at det ikke er en mellomting mellom repair 1 og alt. Lenke til kommentar
super9co Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Gud som jeg hater KV. Stormer frem med 10,5 på hetzer med HE granater, får inn en fulltreffer og han går den på 91% HP. Da innser jeg att slaget er tapt, og jeg tenker "FAENFAENFAEN" mens jeg ser att tårnet hans saaakte snur seg mot meg. Så går det noen sekunder. Bang. Jeg digger å spille mot KV. Ihvertfall med SU-85. KV og PZIV topper listen over ofre for min kjære 107mm :-) Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Gud som jeg hater KV. Stormer frem med 10,5 på hetzer med HE granater, får inn en fulltreffer og han går den på 91% HP. Da innser jeg att slaget er tapt, og jeg tenker "FAENFAENFAEN" mens jeg ser att tårnet hans saaakte snur seg mot meg. Så går det noen sekunder. Bang. Jeg digger å spille mot KV. Ihvertfall med SU-85. KV og PZIV topper listen over ofre for min kjære 107mm :-) ? inni ditt hode? eller finnes det en slik liste? Det hadde i så fall vært kult. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Gud som jeg hater KV. Stormer frem med 10,5 på hetzer med HE granater, får inn en fulltreffer og han går den på 91% HP. Da innser jeg att slaget er tapt, og jeg tenker "FAENFAENFAEN" mens jeg ser att tårnet hans saaakte snur seg mot meg. Så går det noen sekunder. Bang. Jeg digger å spille mot KV. Ihvertfall med SU-85. KV og PZIV topper listen over ofre for min kjære 107mm :-) Skulle ønske jeg hadde de samme opplevleser i min SU-85. Der er KV og Panzer IV de tanksene som tar meg ut mest. : < Forresten, hva er forskjellen på M3 Stuart og den russiske premium versjonen. Er det noen forskjell i det hele tatt? Lenke til kommentar
BEPP Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 kjøpte type 59 og digger den. mtp MM så vil du ikke møte tier 10 eller mediums tier 9 slik at du som medium har mest armor. kanonen er ok, ha med litt HE og sikt på weakspots så går det bra. Motoren er ikke like sterk som t-54, men jeg synes man aksellerer fort opp til 20km/t både framover og bakover slik at det er lett å titte fram, skyte og trekke seg tilbake jeg kjører non-premium og hittil er 50k sølv det beste jeg har klart. Reperasjoner og ammo er billig så den funker fint som moneymaker. type 59 er anskaffet og anbefales på det varmeste, 5 kills og ca 1500 xp i første match. Man slipper "billig" unna her ved at MM er svært gunstig for denne vogna, kan gi godfølelsen tilbake i perioder hvor man møter E-50 rundt hver eneste sving (i T44) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå