per andreas Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 det er bra at det er kommet en "mobil versjon" da kan jeg spille før jeg legger meg ! Lenke til kommentar
Whitefall Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 føler at folk ikke trenger å sikte på meg engang, snur tårnet så pang og jeg får skade. spiller feks med wz.111.model 1-4 fv 215b 183. og t71. når jeg skal skyte må jeg stå stille og sikte og selv da er det ikke alltid jeg pen dem.... noen tips?? jeg prøver å stille meg lurt på skrå osv. sett en del filmer/tips på youtube. osv...men hva skjer?? Samme her, FI smeller av et skudd uten å sikte så modulene mine flagrer. Jeg tar meg tid til å sikte, og bom. Gjerne kombinert med runder der stillingen er 13-0. WG er besatt på å få min WR under 55%, de får stå på jeg er på 55.1 nå og det går stadig nedover, mens average dmg og exp går oppover. Pfff. 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 http://wotreplays.com/site/1085595#self Helg er bra for nye ace-tankere, tror dette er det meste jeg har klart i en tier 9 også. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Spiller som en gal nå på grunn av 5x Xp. Men er usikker på va eg skal gå for. Har lyst på noe nytt. Kan gå for M46 patton, Centurion eller en av de tyske mediumene. Har fra før Kinesisk medium linjen og opp til T-62a. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 (endret) M46 fikk vel en buff på noe på siste patch, gjorde den ikke? T-62a er vel russisk? Endret 16. august 2014 av Ozelot Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 M46 fikk vel en buff på noe på siste patch, gjorde den ikke? T-62a er vel russisk? M46 ble ganske ok nå etter buffen. God accuracy i fart. Perfekt for snapshots i full fart. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Grindet cash med FCM 50t og litt SU-122-44 i ett par dager, forøvrig ganske fornøyelig, og kjøpte FV4202 i går. Herlig med gun depression og god DPM. Spent på hvordan erstatteren Action Centurion X blir. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Spiller som en gal nå på grunn av 5x Xp. Men er usikker på va eg skal gå for. Har lyst på noe nytt. Kan gå for M46 patton, Centurion eller en av de tyske mediumene. Har fra før Kinesisk medium linjen og opp til T-62a. Stemmer for E 50, rett og slett en herlig tank som takler enhver situasjon når den er oppgradert.Centurion 7/1 er også veldig fin med toppkanonen, men har også en noe hårete grind. Leo pga bør du ikke kjøpe med mindre du er klar for å legge inn freeXP for å oppgradere tårn, kanon, og belter. Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Apropos Leo Proto, om du ikke har free exp til å gå for alt, gå for turret først. Stock har den 330kg til rådighet, oppgradert turret er 200kg tyngre, så da har du 130kg til equipment Men seriøst, den forbedrer RoF drastisk, og gir en liten boost til både accuracy og aimtime i tillegg. Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Spiller som en gal nå på grunn av 5x Xp. Men er usikker på va eg skal gå for. Har lyst på noe nytt. Kan gå for M46 patton, Centurion eller en av de tyske mediumene. Har fra før Kinesisk medium linjen og opp til T-62a. Ening med Noreng, E50/50M. De har en kombinasjon av egenskaper som gjør den utmerket til å knuse andre i random battle. Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Hva med linja opp til FV4202? Er den noe? Jeg har rundt 300 000 free XP, men jeg gidder ikke bruke det for å komme forbi tanks jeg like gjerne kan grinde, altså at de er gode. Jeg liker Tiger 2/E75 og forsåvidt IS4. løwe, M6A4E2 (hvis noen er kjent med den) liker jeg også. Jeg liker ikke Maus eller E100 noe særlig, og ikke M110 heller. For lenge siden, da jeg spilte, hadde jeg egentlig tenkt å gå Patton som min første medium, men jeg får ikke ordentlig tak på alle de nye linjene. Så er FV4202 i det hele tatt verdt det? Og hvordan fungerer view range nå? Er det faktisk blitt max range slik det har stått hele tiden? Og er det bare å stake opp til du får 500,i så fall? Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 View range fungerer som den alltid har gjort (selv om de fleste ikke har hatt snøring på åssen det funker). Aaaanywho: Først må du dele opp i view range (aka draw range) og spotting range. View/draw range er den distansen fra tanksen din du kan faktisk se fiendetanks, dersom de er spottet. Dette er et kvadrat sentrert på tanksen din, med 1000m sider. Altså kan du se 500m nord, sør, øst og vest, mens i nordvest, nordøst, sørøst og sørvest blir det jo diagonalen av kvadratet, som er ca 707m. Dette er grunnen til at du på kart som El Halluf, der du og fiendelaget er på hver sin side av en dal som går fra nordvest til sørøst, kan se tanks på godt over 600m om dere står plassert riktig. Om du installerer XVM er det en velbrukt del av den mod'en nå, som tegner inn dette kvadratet på minimapen, så du kan til enhver tid se hvor nært du er til å faktisk se tanksene som du kan se som merker på kartet. Så var det spotting range. Denne er på maks 445m, i en sirkel med tanksen din som sentrum. Dvs at dersom du er den forreste tanksen på laget ditt, så kan du aldri spotte fienden lengre borte enn 445m. Men det betyr ikke at det er overflødig med mer enn dette! Om du har f.eks 400m spotting range på tanksen din, så vil du aldri spotte en fiende som er 400m borte, fordi camo-verdien på tanksen hans motvirker din spotting range. Og busker har også en camo-verdi som motvirker dette. Derfor kan det hjelpe å pumpe opp spotting-rangen din til over 445m, da dette vil motvirker tank camo og busker. Capisce? Ellers så er linja opp til FV4202 jevnt over ganske bra. Både tier 4 og tier 5 er light tanks, men de får vanlig matchmaking. Mediumene begynner på tier 6 med Cromwell. Den har en litt plonky kanon, men er rimelig rask, så du kommer deg lett i posisjon til å flanke. Comet på tier 7 er litt tregere, kanonoppgraderingen er en dårlig spøk, men den får en bedre turret med gun depression og mulighet for å bounce skudd i ny og ne, og den kan ha Vertical Stabilizer, som er noe du gjerne vil sårt savne når du spiller Cromwellen. Tier 8 og 9 er Centurion I og Centurion 7/1. Du mister enda mer fart, får ikkeno armor, men kanoner som definitivt fungerer, og har grei gun depression og turrets som kan bounce en del skudd med litt flaks. Personlig fant jeg tier 8 og 9 litt for trege for min smak, for medium tanks, men kjenner ingen som vil si det er dårlige tanks. Alt i alt er det en ganske bra linje, som ender i en tier 10 som er litt....ubrukelig. Men det skal jo fikses! Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Hva med linja opp til FV4202? Er den noe? Jeg har rundt 300 000 free XP, men jeg gidder ikke bruke det for å komme forbi tanks jeg like gjerne kan grinde, altså at de er gode. Jeg liker Tiger 2/E75 og forsåvidt IS4. løwe, M6A4E2 (hvis noen er kjent med den) liker jeg også. Jeg liker ikke Maus eller E100 noe særlig, og ikke M110 heller. For lenge siden, da jeg spilte, hadde jeg egentlig tenkt å gå Patton som min første medium, men jeg får ikke ordentlig tak på alle de nye linjene. Så er FV4202 i det hele tatt verdt det? Og hvordan fungerer view range nå? Er det faktisk blitt max range slik det har stått hele tiden? Og er det bare å stake opp til du får 500,i så fall? FV4202 skal byttes ut i 9.4 eller 9.5 med en Centurion og bli en tier 8 premium, linja i seg selv har vært fin for min del til og med Centurion 7/1, men Centurion 1 er rimelig råtten om du ikke bruker freeXP for å låse opp toppkanonen. Hvordan du kan like IS-4, men ikke E-100 skjønner jeg ikke, for E-100 er ekstremt mye bedre så lenge du er villig til å lade HEAT. Mener du T110E5 eller M103? M103 er totalt ubrukelig sammenlignet med Conqueror mens T110E5 har i det minste brukbart panser og ingen direkte konkurranse (vi får se når Chieftain kommer.) M48 Patton er visstnok en av de verste mediumene i spillet, spesielt STB-1 skal være en ren oppgradering i sammenligning selvom dn japanske grinden er definitivt verre. Personlig stoppet jeg på M26 Pershing, M46 Patton ser nemlig ut som en nedgradering med en svakere turret... Om du er kommet igang med amerikansk medium-linje er det nok ikke et dårlig valg, for du lærer mye av spillestilen til meds i den. Om jeg skulle anbefalt en enkelt medium-linje hadde det definitivt vært T62A/140-linja gjennom T-44, det svakeste medlemmet i linja er T-44 og den er jo strengt tatt over gjennomsnittlig likevel. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Vil også anbefale å gå mot Obj 140 eller T-62A hvis du skal ha din første tier X medium. Jeg har 140, og den er veldig fin å spille med. Er liten, veldig lav profil. Er ganske så rask, bra toppfart, kjapp reload, og lite terrain resistance så man holder farta oppe på all slags underlag. Litt bedre gun depression enn T-54 og T-62A. Har nylig kjøpt FV4202. Har en presis og bra kanon og veldig bra gun depression, som selvfølgelig er digg. Men den er dårligere enn Object 140. Høy profil. og toppfart på 40 kmt er store ulemper. Må være mer forsiktig. Men nå skal den byttes ut med Action Centurion X og blir mest sannsynlig endel bedre. Sannsynligvis sterkere turrett. Tvilsomt at den får mer fart... Så får man mest sannsynlig en gratis tier 8 premium. Spennende med denne linja. Men litt bingo... Vet aldri hvor bra Xen blir Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Hvor lang tid tror dere man har på å få tak i FV4202 før de bytter den ut? Er det snakk om langt ute i 2015 eller om en mnd eller to? Er snart ferdig med T6 og vurderer å kjøre i gang med powergrind av linja hvis jeg har sjansen til å rekke det Lenke til kommentar
Whitefall Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 (endret) Because fuck you, that's why! Hvor lang tid tror dere man har på å få tak i FV4202 før de bytter den ut? Er det snakk om langt ute i 2015 eller om en mnd eller to? Er snart ferdig med T6 og vurderer å kjøre i gang med powergrind av linja hvis jeg har sjansen til å rekke det Kanskje før jul, hvem vet. Har allerede FV4202, så de må bare kjøre på. Blir nok av kanonføde nå som alle skal grinde det britiske treet. Endret 18. august 2014 av Whitefall 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Hvor lang tid tror dere man har på å få tak i FV4202 før de bytter den ut? Er det snakk om langt ute i 2015 eller om en mnd eller to? Er snart ferdig med T6 og vurderer å kjøre i gang med powergrind av linja hvis jeg har sjansen til å rekke det Selv 9.4 kommer ikke før November, og jeg tror det var snakk om at den byttes i 9.5 som er midten av desember hvis de fortsetter med 1.5 måned mellom patcher. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Da bør det være anledning til å komme seg helt opp, hvis jeg gidder Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Da bør det være anledning til å komme seg helt opp, hvis jeg gidder Det er gode muligheter for de fleste hvis det drøyer til desember. Britisk medium linje er jo en hyggelig grind også. Cromwell er jo bare moro. Comet er også bra, og Centurion Mk 1 er bra fullt oppgradert, Centurion 7/1 kan man grinde opp uten at det er en pain. 20 pdr kanonen er morsom til tider. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Da bør det være anledning til å komme seg helt opp, hvis jeg gidder Det er gode muligheter for de fleste hvis det drøyer til desember. Britisk medium linje er jo en hyggelig grind også. Cromwell er jo bare moro. Comet er også bra, og Centurion Mk 1 er bra fullt oppgradert, Centurion 7/1 kan man grinde opp uten at det er en pain. 20 pdr kanonen er morsom til tider. Har snart grindet hele Caernarvon, så de fleste moduler er allerede låst opp i medium linjen som jo er en fordel. Og mediumene er morsomme nok de altså, spesielt sammenliknet med det droget Caernarvon er som stock, og forsåvidt fullt oppgradert også... Spørsmålet ligger heller mer på om jeg begynner å spille igjen, har vel 50 kamper det siste halve året Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå