SirJames Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Er kommet fra sommerferie og over tre uker ferie fra WOT. Lastet ned den nye patchen og tok noen runder i går kveld. Rusten som fy... Ser at det er bekreftet at FV4202 skal erstattes med Action Centurion X rundt nyttår, og at FV4202 blir tier 8 premium tank. Dog tvilsomt at den blir gitt gratis de som har kjøpt den fra før. http://ftr.wot-news.com/2014/07/30/british-tanks-final-decision/ Skal begynne å samle opp sølv til Action Centurion X. Ennå god tid Håper på en litt raskere versjon av dagens FV4202, med sterkere turrett. Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 T34 ble gitt gratis til dem som hadde den, da den gikk fra tier 9 til tier 8 premium. IS4 gikk gratis til de som hadde den da den gikk fra tier 9 til tier 10. Med mindre dette har endret seg i det siste, ser jeg ingen grunn til at du ikke skal få både en ekstra plass og begge tanksene. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 T34 ble gitt gratis til dem som hadde den, da den gikk fra tier 9 til tier 8 premium. IS4 gikk gratis til de som hadde den da den gikk fra tier 9 til tier 10. Med mindre dette har endret seg i det siste, ser jeg ingen grunn til at du ikke skal få både en ekstra plass og begge tanksene. Det som skjedde med T34 og IS4 er lenge siden, ting kan ha endret seg. Det er bare å følge med på news og rykter fra ftr.wot-news.com. Kan hende WG legger tier 8 premiumen inn i et mission eller til redusert pris for de som har den. Jeg ender vel uansett opp med å spare opp cash og kjøpe FV4202 i høst. Liker de britiske mediumene. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Mener bestemt det var en tank som endret seg slik T-34 gjorde, uten at det ble gitt noen premium tank for det. Er ikke kar om å huske hva det var for en tank da :/ Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Jeg mener å ha lest på FTR at ingen gratis tank vil bli gitt bort med endringene i det britiske treet. Selv tror jeg at FV-ene blir omgjort til de tanksene. Det er også viktig huske på at ved endringen fra T9 til T10 med IS4 fikk man IS4 som T10 OG IS8. Samme med T34. Man fikk M103 og T34. Sikkert med T30 og T110E5 også. Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Det stemmer, jeg fikk alle de tanksene. Men jeg har akkurat begynt igjen og hatt en pause siden IS4 ble tier 10.. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 (endret) Noen som har spilt WT E100 etter nerfen? Ser den har mistet et skudd i 12,8 mm magasinet, og fått lengre reload. Dispersion økt med 25%. Blir vel enda større grunn for meg til å spille med 15 cm kanon Større derp-faktor , moro moro. Endret 11. august 2014 av SirJames Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Jeg mener å ha lest på FTR at ingen gratis tank vil bli gitt bort med endringene i det britiske treet. Selv tror jeg at FV-ene blir omgjort til de tanksene. Det er også viktig huske på at ved endringen fra T9 til T10 med IS4 fikk man IS4 som T10 OG IS8. Samme med T34. Man fikk M103 og T34. Sikkert med T30 og T110E5 også. Mener bestemt at Serb har gjort det klart at det aldri vil bli gjort igjen det som skjedde med IS4/T34. Gi bort gratis tanks fikk de visstnok dårlig erfaring med, og kom ikke til å gjenta. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Jeg fikk nå gratis Panther og gratis KV-2, så jeg klarer meg. Det er likevel ikke helt heldig at de gjorde det til å begynne med. Da vil jo folk bare bli sure når de ikke får noe ekstra. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Noen som har spilt WT E100 etter nerfen? Ser den har mistet et skudd i 12,8 mm magasinet, og fått lengre reload. Dispersion økt med 25%. Blir vel enda større grunn for meg til å spille med 15 cm kanon Større derp-faktor , moro moro.Har ikke spilt den selv, men merker at campingen nå har blitt verre som følge av man ikke kan bomme med så mange skudd. Sammen med redesignede maps begynner det faktisk å bli rimelig kjedelig. Lenke til kommentar
Whitefall Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 T71 god skaut Og siden det bare lugubert å skryte, skryter jeg litt mer. Whitefall drar til Bovington. Og angrer på at han ikke hadde anstendig kamera. 1 Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Noen som har spilt WT E100 etter nerfen? Ser den har mistet et skudd i 12,8 mm magasinet, og fått lengre reload. Dispersion økt med 25%. Blir vel enda større grunn for meg til å spille med 15 cm kanon Større derp-faktor , moro moro. 2 sekunder kortere reload Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 føler at folk ikke trenger å sikte på meg engang, snur tårnet så pang og jeg får skade. spiller feks med wz.111.model 1-4 fv 215b 183. og t71. når jeg skal skyte må jeg stå stille og sikte og selv da er det ikke alltid jeg pen dem.... noen tips?? jeg prøver å stille meg lurt på skrå osv. sett en del filmer/tips på youtube. osv...men hva skjer?? 1 Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 føler at folk ikke trenger å sikte på meg engang, snur tårnet så pang og jeg får skade. spiller feks med wz.111.model 1-4 fv 215b 183. og t71. når jeg skal skyte må jeg stå stille og sikte og selv da er det ikke alltid jeg pen dem.... noen tips?? jeg prøver å stille meg lurt på skrå osv. sett en del filmer/tips på youtube. osv...men hva skjer?? Du har uflaks. Flaksen snur. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Angler du deg med WZ-111 så gjør du det feil. Angling med 183 hjelper, men du bør ikke komme i situasjoner der du blir skutt på Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Da er det bekreftet: De som har tier 10 mediumen FV4202 får både den nye erstatteren Action Centurion X og ny tier 8 premium FV4202. Ganske bra at WG gir denne premiumen gratis. Men de vil vel ikke gjøre noe annerledes enn før. Ref T34 og IS4, IS8 for en stund siden. Når det er sagt så vil nok WG tjene bra på at folk skynder seg opp til FV4202. Blir sikkert svidd av litt free xp for å komme dit. Jeg har den snart. Mangler litt cash bare... http://ftr.wot-news.com/2014/08/14/14-8-2014-part-deux/#comments Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Noen som har spilt WT E100 etter nerfen? Ser den har mistet et skudd i 12,8 mm magasinet, og fått lengre reload. Dispersion økt med 25%. Blir vel enda større grunn for meg til å spille med 15 cm kanon Større derp-faktor , moro moro.Har ikke spilt den selv, men merker at campingen nå har blitt verre som følge av man ikke kan bomme med så mange skudd. Sammen med redesignede maps begynner det faktisk å bli rimelig kjedelig. Enig med deg, Noreng. Synes alle kartene som har fått seg en remake har blitt til "lanes" for heavy tanks. Når man i tillegg har mista mange busker så er det enda mindre gøy å spille light. Hadde tenkt å grinde meg gjennom britiske heavies, men nå har jeg omtrent gitt opp WoT, igjen. 1 Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Da er det bekreftet: De som har tier 10 mediumen FV4202 får både den nye erstatteren Action Centurion X og ny tier 8 premium FV4202. Vet du når det skjer? Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Da er det bekreftet: De som har tier 10 mediumen FV4202 får både den nye erstatteren Action Centurion X og ny tier 8 premium FV4202. Vet du når det skjer? Det skjer nok tidligst i patch 9.3 eller helst 9.4. Om noen måneder altså. Siden de gir tier 8 premium tank gratis til de som har FV4202, er sikkert WG sugen på å fremskynde det mest mulig. Da blir det mest penger i kassen på free xp-konvertering Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Da er det bekreftet: De som har tier 10 mediumen FV4202 får både den nye erstatteren Action Centurion X og ny tier 8 premium FV4202. Ganske bra at WG gir denne premiumen gratis. Men de vil vel ikke gjøre noe annerledes enn før. Ref T34 og IS4, IS8 for en stund siden. Når det er sagt så vil nok WG tjene bra på at folk skynder seg opp til FV4202. Blir sikkert svidd av litt free xp for å komme dit. Jeg har den snart. Mangler litt cash bare... http://ftr.wot-news.com/2014/08/14/14-8-2014-part-deux/#comments Ser at fyren også bekrefter at det skal komme bedre bot-detection. HAHAHAHA! WG har så langt brydd seg like mye om bots som de bryr seg om at pol-isen smelter. Kan vel hende at det er sant, menneh...welp. Tror det ikke før jeg ser det på et mer offisielt sted enn ftr Eller så er jo ikke dette annerledes....det er jo akkurat det samme som de gjorde når T34 gikk fra å være en tier 9 heavy til å bli en tier 8 premium. De som hadde tanksen i garasjen fikk både den og den nye M103'en. Etter det sa de jo at de aldri kom til å gjøre sånn igjen. Og nå har de snudd? Vel, det er jo WG, de har jo snudd før 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå