Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks

Anbefalte innlegg

Hadde tenkt til å gjøre et unntak denne gangen og faktisk spille, noe jeg har gjort 20 kamper det siste halve året eller noe, men etter å ha sett hvor dårlig vår special faktisk er i forhold til US som vanlig har jeg ikke lyst lenger :hm::nei::hrm:

Vi får mer XP på EU, men på NA blir det 150K credits per dag? Jeg tar heller XP da.

Første match i dag ble Ace Tanker i IS-7, er litt rusten etter å ikke ha spilt på lenge :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

5x XP for første win, Permanent dobbel crew XP for alle kamper i topp 10 XP, 50% ekstra credits per tank en gang per dag, 150k credits per dag, mulighet for å vinne en LTP med garasjeslot, 300k ekstra hvis du gjør oppdragene tre dager, gratis premium hver dag, 15% discount på premium tanks T8.

Så ja, de har vesentlig bedre enn oss, som vanlig...

Endret av UriasX
  • Liker 2
Lenke til kommentar

EU vs US

2x hver seier vs 5x første seier
dersom man vinner 3 eller flere ganger per tank, vil dette være best for EU, og motsatt.

Utenom dét er alt likt, etter hva jeg kan se?

Men missions er rimelig mye bedre på US, i og med at de har det som er på EU, bare bedre på begge, samt en mengde ekstra.

På den andre siden:
Hvorfor skulle man velge å ikke ta de bonusene man får på EU, bare fordi de er bedre på US?

En annen ting er: Hvorfor har de så forskjellige missions?

Lenke til kommentar

På den andre siden:

Hvorfor skulle man velge å ikke ta de bonusene man får på EU, bare fordi de er bedre på US?

En annen ting er: Hvorfor har de så forskjellige missions?

Man må spille tre ganger så mye på EU som US for å få samme XP bonus, uten å regne med crew XP bonusen US får i tillegg til ekstra cash.

Det føles urettferdig at EU behandles som mindre verdt gang på gang på gang i forhold til alle de andre serverene når det gjelder specials.

Hvorfor velge å ikke ta de man får? Fordi man kan spille noe annet i stedet. Den eneste måten vi kan virkelig vise misnøye med behandlingen vi får er ved å ikke betale/ikke spille spillet. En special skal få folk til å spille litt ekstra/komme tilbake til spillet. Det frister ikke mye at vi får en gulrot, når de som sitter ved siden av oss får gulrotkake...

• Liker 2
Lenke til kommentar

Man må spille tre ganger så mye på EU som US for å få samme XP bonus, uten å regne med crew XP bonusen US får i tillegg til ekstra cash.

På sett og vis ja, men dobbel exp for hver win er generelt bedre om man grinder en tanks. Å prøve å få 5x på samtlige tanks kan bli en plage...like greit å grinde en tanks :p

Lenke til kommentar

Du kan velge dine 2-3 beste tanks, og spille i platoon. Da vil du både få dobbel crew XP innimellom, og dobbel XP på hver vinn. Og du kan spille så lenge du vil.

US sin er best hvis du vil gjøre minst mulig (dog for å få credits må du legge inn mer arbeid), men hvis du vil utnytte situasjonen til å grinde, så er det vel liten tvil om at EU sin er best.

Dersom du ikke driver med XP converting for eksempel, er det ganske begrenset hvor mye verdi det er i å ha 5x XP på alle tanks. Men hvis du grinder mot en tanks, er det helt topp på EU.

Lenke til kommentar

På med ryggsekken, og så bærer vi hele gjengen i mål!

Kanonrunde! Du var bra heldig med RNGen der må jeg si, og platoonmaten din fortjener virkelig skryt også :)

Veldig merkbart at du spiller på NA og ikke på EU, det er ikke i nærheten av samme aggressivitet og APCR/HEAT-spam fra fienden som på EU-serveren.

Lenke til kommentar

Urgh, hadde et møte med VK4502B i min 50M; ca 200m og ikke sjangs å skyte gjennom bunnplata.

Bunnplata er 200mm tykk, tårnet er "svakest" forfra.

EDIT:

Noen andre enn meg som har spilt både M103 og Conqueror som også kan forklare meg hva M103 gjør like bra eller bedre? Conqeror har jo en bedre kanon på alle måter, langt bedre tårn, og bedre mobilitet attpåtil. Softstatsene for kanonen er jo bedre enn på E5 (!)

Endret av N o r e n g
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...