Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt kjapp googling:

Iris Pro Graphics 5200 Desktop are found in some of the 2013 Haswell desktop processors.

They feature 40 Execution Units (160 Shader Processing Units), 8 TMUs and 4 ROPs. They share system memory and so the memory channel and speed will depend on the users configuration. The best possible combination is a dual-channel bus-width with an operating memory clock of 800MHz.

Its central unit and turbo frequency also depend on the CPU its embedded but it ranges from 400MHz to 1300MHz.

Compared to Iris Graphics 5100 Desktop, they offer an additional eDRAM cache of 128MB and so might offer performance identical to a dedicated GeForce GT 640 or a Radeon HD 6670.

(Kommer litt an på selve CPU'en altså, men burde gå greit)

Lenke til kommentar

Tja, T8 light med KV-2 kanon med litt bedre reload og HEAT med 150ish mm pen?

Den kommer sikkert til å ha forferdelig dispersion i fart, men den vil kunne fungere i support. Den vil være veldig farlig å bli flanket av og den vil kunne oneshotte artilleri.

Jeg satser på den vil bli truffet hardt av en nerfhammer en gang. Forhåpentligvis før patch 11

Lenke til kommentar

Heisann. Noen som kunne tenke seg å spille litt med meg? Ta gjerne kontakt ingame "Vorzava" Eller send meg en PM. De siste 7 dagene har jeg vært på ca 1200 WN8

Kommer hjem fra hytta på onsdag kveld, kan sikkert ta noen runder med deg da. Har en WN8 på rundt 2000 om jeg husker rett, men det er nå en stund siden jeg har spilt.

Noreng er mitt navn i WoT ;)

Endret av N o r e n g
Lenke til kommentar

Wargaming fyller år i helgen og det feires med fin special:

http://worldoftanks.eu/en/news/pc-browser/44/special-anniversary-2014/

Så gikk jeg til US serveren og så hva de får denne helgen:

http://worldoftanks.com/en/news/pc-browser/22/wot-aug-extravaganza/

Hadde tenkt til å gjøre et unntak denne gangen og faktisk spille, noe jeg har gjort 20 kamper det siste halve året eller noe, men etter å ha sett hvor dårlig vår special faktisk er i forhold til US som vanlig har jeg ikke lyst lenger :hm::nei::hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...