BEPP Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Noen som har erfaring med type 59, chinese t54 "light", ser ut som denne kan ta over etter Löwe som credit maker. Ser ut som den har litt lettere MM også sammenlignet med T44, ref MM chart http://overlord-wot.blogspot.com/2011/09/updated-match-making-chart.html Lenke til kommentar
MentholBlaster Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Klarte 96 660 credits med 0 kills med Löwe. 8 forskjellige tank-treff + en detekted og tapt kamp. Undrer på om jeg hadde fått over 100k - og hvor mye - om vi hadde vunnet? Lenke til kommentar
Royzer Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 kjøpte type 59 og digger den. mtp MM så vil du ikke møte tier 10 eller mediums tier 9 slik at du som medium har mest armor. kanonen er ok, ha med litt HE og sikt på weakspots så går det bra. Motoren er ikke like sterk som t-54, men jeg synes man aksellerer fort opp til 20km/t både framover og bakover slik at det er lett å titte fram, skyte og trekke seg tilbake jeg kjører non-premium og hittil er 50k sølv det beste jeg har klart. Reperasjoner og ammo er billig så den funker fint som moneymaker. 1 Lenke til kommentar
MentholBlaster Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Skjønner ikke helt dette med credits. Nå hadde jeg 3 kills med Löwe + 2 damage. Fikk 3 medaljer; defender, sniper, steel wall og "bare" 75k i credits. Men med dagens dobbel, ble det 2880 xp Så nå mangler jeg bare ca. 3500 xp til å få elite ut T-54 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Drepte en Type 59 med full hp på et skudd idag Med KV-3.. Det var gøyalt Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Etter oppgradert motor på E75 er det ingen hastighetsoppgradering. Den er bare LANGT bedre i trekket! :-D Den er nå blitt en Tiger II ++! :-D Ny yndlingstanks ^^ Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Samme på VK4502P A. Går så det griner og har jevn marsjfart stort sett over alt. Drar fra Panthers i oppoverbakke i tillegg. Dailich^^ Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Man kan vel oppnå toppfart med alle motorene, bare at det tar veldig lang tid med den første? Når crewet er fullt trent kan man vel også gå litt over oppgitt toppfart. Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Jeg må snart velge et "secondary skill" for en av tanksene mine, hvilke secondary skills har dere best erfaring med? Hvor mye hjelper de ulike? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Jeg må snart velge et "secondary skill" for en av tanksene mine, hvilke secondary skills har dere best erfaring med? Hvor mye hjelper de ulike? Kommer helt an på hvilken tank du spiller med. For Tank destroyers, SPGs, lights og delvis mediums er Camouflage å foretrekke. På de fleste heavies ville jeg valgt firefighting først. Heavies - Firefighting - Camouflage/Repair Tank destroyers - Camouflage - Firefighting - Repair ( Finnes unntak her, som Ferdinand og Jagdtiger som ikke har bra kamo fra før - Firefighting - Repair - Camouflage ) Light - Camouflage - Repair - Firefighting SPGs - Camouflage - Repair - Firefighting Mediums - Camouflage/Firefighting - Repair Endret 20. september 2011 av Kron Lenke til kommentar
Blake Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 På tyske heavies er det greiest å ta firefighting på først og deretter repairs. Til tider tar de fyr i hytt og pine, og gjerne 2 ganger i en kamp. Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 På kv og kv-3 har jeg vertfall valgt repair, blir tracket hele tiden. Får se hva det blir til på is Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Er ikke firefighting bare waste uansett? Burde ikke ta dere så lang tid å reagere og fyre av en fire extinguisher, og 3k / 50g for en er heller ikke mye. Jeg kjører repair + camo på alle lights, meds og heavies, og camo + repair på spg og td. Ingen planer om å noen sinne gå firefighting. På tanks jeg spiller ofte og er glad i, har jeg jo uansett 50g-apparatet og det er jo no stress. e: Ikke alle når jeg tenker meg om. T-28 har camo. Orker ikke spille lights som scouts med det formål å gjemme seg i en busk og scoute, jeg suicide scouter, tar mine 2-300 xp og begynner på nytt. Freexp er uansett veien å gå for å komme seg noe sted. Endret 20. september 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
MentholBlaster Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Er ikke firefighting bare waste uansett? Burde ikke ta dere så lang tid å reagere og fyre av en fire extinguisher, og 3k / 50g for en er heller ikke mye. Fyre av? Går ikke det automatisk? Isåfall, hva trykker du på for å aktivisere? Lenke til kommentar
Blake Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Fire extinguisher til 3000 credits er manuell, og den til 50 gull er automatisk. Altså, du trykker bare på 4, 5 eller 6 på tastaturet for å aktivere den manuelle når du tar fyr. Lenke til kommentar
MentholBlaster Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Ahhh...selvsagt - takk !!! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Er det noe feil i spillet når jeg ikke får til å skrive med motstanderen? Det står at en skal trykke ctrl + enter for å skrive, men jeg får det ikke til. Har også prøvd å holde inne ctrl og manuelt klikke på den knappen som visst nok skal lage meg skrive til de andre. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Trykk Ctrl+enter når du _sender_ beskjeden, altså etter at du har skrevet ferdig. Jeg ser det er mange som bommer på det, tror de snakker med fienden mens de faktisk bare snakker med laget. Teksten din blir hvit når du snakker til alle. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Er ikke firefighting bare waste uansett? Burde ikke ta dere så lang tid å reagere og fyre av en fire extinguisher, og 3k / 50g for en er heller ikke mye. Fyre av? Går ikke det automatisk? Isåfall, hva trykker du på for å aktivisere? Kommer an på hvor jeg har den i rekkefølgen, men jeg pleier å kjøpe repair kit, fire extinguisher og first aid kit i den rekkefølgen, slik at de kan aktiveres på hhv. 4, 5 og 6. Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Jeg skjønner ikke dette med firefighting. Jeg har repair som first skill på mine tanks, og på tyske T8+ har jeg firefighting som secondary, men det er ene og alene fordi cammo på dem er tilnærmet ubrukelig. Samme som cammonet. Mausen for eksempel: Har 0.015 * 10% cammo * 100% cammo crew passerer du allikevel langt unna 0.04. Den som har best på T8+ har 0.0375 * 10% * 100% crew og vi passerer fremdeles ikke 0.1. Til sammenligning har IS3, IS4, IS7, T32, T34 og T30, alle sammen en cammoverdi på 0.195 som grunnleggende. Men firefighting: Jeg har ikke med meg fire extinguishers eller firefighting som noe prioritert skill. Jeg skjønner ikke hvorfor folk snakker så mye om det? Jeg synes det er utrolig sjelden jeg tar fyr. Og det er langt mer nyttig å ha med +5% engine power for eksempel :-) Jeg kan til og med driste meg til å ha med to repair kits :-) Langt mer nyttig :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå