Chris93 Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Turret f.eks, man vil gjerne gjemme det. Da vil man bruke cover. Sidescraping eller peak a boo. Du skal ha rimelig god kontroll for å sørge for at du har autobounce vinkel på sidene dine. Spesielt hvis fienden er litt på siden osv. Fronten er god nok i det aller fleste tilfeller så lenge den angles noe. Jeg ser ikke hvordan det kan forandre hvordan det å buffe fronten fra penetrerbar i perfekte tilfeller til upenetrerbar kan ha en voldsom effekt. Lenke til kommentar
Whitefall Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Kurs i England slutten av Juni, lurer på om jeg skal ta noen dager ekstra og se meg litt rundtom i Albion, samt svinge innom Bovington og se litt på ordentlige stridsvogner. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Turret f.eks, man vil gjerne gjemme det. Da vil man bruke cover. Sidescraping eller peak a boo. Du skal ha rimelig god kontroll for å sørge for at du har autobounce vinkel på sidene dine. Spesielt hvis fienden er litt på siden osv. Fronten er god nok i det aller fleste tilfeller så lenge den angles noe. Jeg ser ikke hvordan det kan forandre hvordan det å buffe fronten fra penetrerbar i perfekte tilfeller til upenetrerbar kan ha en voldsom effekt. Oppdaget først nå at tårnet har samme svakhet i taket mot 122mm-kanoner som Tiger II og VK4502A, det er jo helt håpløst for en tier 9 heavy.... Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Når du nevner det, den har 40mm tak. O.o Prøvde meg frem i tankinspector nå. What the fuck Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Når du nevner det, den har 40mm tak. O.o Prøvde meg frem i tankinspector nå. What the fuck Ta en kikk på M103 du Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Spiller litt Type 61 om dagen, og har aldri blitt kalt så mye camping noob som nå. Man er jo pokker ta nøtt til og campe, alt og alle penner deg jo bare ved og fise ett skudd i din retning. Top kanonen er jo grom, dog stock kanonen kan fungere, siden den har monster reload på rett over 4 sekunder, med noe slikt som 215 alpha. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Spiller litt Type 61 om dagen, og har aldri blitt kalt så mye camping noob som nå. Man er jo pokker ta nøtt til og campe, alt og alle penner deg jo bare ved og fise ett skudd i din retning. Top kanonen er jo grom, dog stock kanonen kan fungere, siden den har monster reload på rett over 4 sekunder, med noe slikt som 215 alpha. STB-1 er ikke stort bedre for å være helt ærlig Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Spiller litt Type 61 om dagen, og har aldri blitt kalt så mye camping noob som nå. Man er jo pokker ta nøtt til og campe, alt og alle penner deg jo bare ved og fise ett skudd i din retning. Top kanonen er jo grom, dog stock kanonen kan fungere, siden den har monster reload på rett over 4 sekunder, med noe slikt som 215 alpha. STB-1 er ikke stort bedre for å være helt ærlig Kjekt da, slipper å ha med repairkit! Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Spiller litt Type 61 om dagen, og har aldri blitt kalt så mye camping noob som nå. Man er jo pokker ta nøtt til og campe, alt og alle penner deg jo bare ved og fise ett skudd i din retning. Top kanonen er jo grom, dog stock kanonen kan fungere, siden den har monster reload på rett over 4 sekunder, med noe slikt som 215 alpha. Alt penner deg, og alt ser deg. Sverger på at den har et strobelys på toppen av luka, kun synlig for fiendetanks. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Spiller litt Type 61 om dagen, og har aldri blitt kalt så mye camping noob som nå. Man er jo pokker ta nøtt til og campe, alt og alle penner deg jo bare ved og fise ett skudd i din retning. Top kanonen er jo grom, dog stock kanonen kan fungere, siden den har monster reload på rett over 4 sekunder, med noe slikt som 215 alpha. Alt penner deg, og alt ser deg. Sverger på at den har et strobelys på toppen av luka, kun synlig for fiendetanks. http://wotinfo.net/en/camouflage?country=all&vehicletype=mt&tier=9&showLines=30 Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Makes no sense..... sukk. en så sårbar tank har så lite camo. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Litt har skjedd nå, T-54 Light skal ikke bli tier 8 premium medium, men en tier 8 light tank VK 45.02 (P) ausf. B blir buffet i 9.2: http://worldoftanks.com/en/news/pc-browser/19/92-public-test/ VK 45.02 (P) Ausf. B: Armor of upper glacis plate changed from 170mm to 200mm Armor of lower glacis plate changed from 150mm to 200mm Armor of the frontal section of the roof for VK 45.02 (P) Ausf. B Schwerer Turm changed from 40mm to 60mm Så en kommentar på wotlabs "Imagine the E 100's upper plate facing both up and down" Jeg er så glad for at jeg bare har 60 000 XP igjen på VK4502A før jeg låser opp dette beistet når jeg kommer hjem fra ferie Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Meh, fronten var sterk nok i de aller fleste tilfeller mens sidene er så svake at du nesten ikke kan svinge ut siden din i det hele tatt før "alt" kan penetrere den. 69 anglig gjir ca 230mm effektiv armor. Vel, de buffet jo taket på turret. Lenke til kommentar
DagErlend Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Sett siste asap videoen?? Sier at komarin blir fjernet som høy tier kart fra patch 9.2! Jubla i stolen min her når jeg hørte det! Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Sett siste asap videoen?? Sier at komarin blir fjernet som høy tier kart fra patch 9.2! Jubla i stolen min her når jeg hørte det! For å være helt ærlig er Komarin helt grei, det er Hidden Village og Severogorsk som trenger å fjernes nå. 1 Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Litt har skjedd nå, T-54 Light skal ikke bli tier 8 premium medium, men en tier 8 light tank - seriously buffed the ground resistance (as in, reduced it) - buffed the engine from 520 to 700hp (22,85 hp/t) (maximum speed is still 58,7 km/h) - buffed the hull traverse from 44 to 50 - viewrange buffed from 385 to 390 - hitpoints reduced from 1300 to 1200hp Seriøst hvorfor ikke scouts hare bedre viewrange enn andre tank klasser skjønner jeg ikke. Lenke til kommentar
zarchon Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Har prøvd Waffentrager auf Pz IV noen matcher, og for en nedtur sammenlignet med Borsigen.... Blir jo spottet uansett virker det som, vet den har dårligere camovalue, men.... Tror jeg hittil kun har fått 2 seire i den vogna.. Hadde totalt 10 kamper igår kveld (med forskjellige tanks), og ikke en eneste fordømt seier..... Uansett hva xvm sier om vinnersjanse, så taper laget.... værste var når vi hadde 67% winchance og tapte så det griner.... Mye sommervikarer som har logget på virker det som... Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Seriøst hvorfor ikke scouts hare bedre viewrange enn andre tank klasser skjønner jeg ikke. Jeg skjønner ikke hvorfor WG introduserer nye scouts nå jeg, det er jo kanpt fire maps som scouts fungerer på nå. Har prøvd Waffentrager auf Pz IV noen matcher, og for en nedtur sammenlignet med Borsigen.... Blir jo spottet uansett virker det som, vet den har dårligere camovalue, men.... Tror jeg hittil kun har fått 2 seire i den vogna.. Hadde totalt 10 kamper igår kveld (med forskjellige tanks), og ikke en eneste fordømt seier..... Uansett hva xvm sier om vinnersjanse, så taper laget.... værste var når vi hadde 67% winchance og tapte så det griner.... Mye sommervikarer som har logget på virker det som... Borsig er ekstremt sterk, WTPz4 er bare litt over gjennomsnittet. Sommer betyr at spillernivået faller tre ganger så mye som det gjør i helgene. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Ikke bruke Borsig som sammenlignings grunnlag, den er OP så det holder. WaffenPz4 er faktisk ganske sterk når du lærer deg og spille den. Bruk dog ikke store gunnen! Lenke til kommentar
zarchon Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Hvordan spilles den da?? Sniper.. Kjører med stock 12,8 gun nå, så blir vel L/61 når den blir låst opp, sånn ca til jul om denne farten fortsetter Seriøst hvorfor ikke scouts hare bedre viewrange enn andre tank klasser skjønner jeg ikke. Jeg skjønner ikke hvorfor WG introduserer nye scouts nå jeg, det er jo kanpt fire maps som scouts fungerer på nå. Har prøvd Waffentrager auf Pz IV noen matcher, og for en nedtur sammenlignet med Borsigen.... Blir jo spottet uansett virker det som, vet den har dårligere camovalue, men.... Tror jeg hittil kun har fått 2 seire i den vogna.. Hadde totalt 10 kamper igår kveld (med forskjellige tanks), og ikke en eneste fordømt seier..... Uansett hva xvm sier om vinnersjanse, så taper laget.... værste var når vi hadde 67% winchance og tapte så det griner.... Mye sommervikarer som har logget på virker det som... Borsig er ekstremt sterk, WTPz4 er bare litt over gjennomsnittet. Sommer betyr at spillernivået faller tre ganger så mye som det gjør i helgene. Tenk hvordan det blir i helga da?? 3x xp, sommer og helg, alt på en gang..... Har andre planer for helga, så andre skal få denne frustrasjonen ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå