N o r e n g Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 (endret) Apropos arty hunting. Helgens special er jo perfekt for det : Let’s Take Them Down! Reward 150,000 Requirements Tier IV and above only Random and Team Battles only Once per day Conditions Destroy a total of 10 enemy SPGs over any number of battles Vet ikke hvordan du spiller, men i min opplevelse er det helt umulig å få til det oppdraget. Du kan aldri rushe tvers gjennom banen når flanken er åpen for å ta ut artilleriet, det er alltid en eller annen jævla idiot som sitter i basen med sin tier 8/9/10 tank og "beskytter artilleriet," i går havnet jeg faktisk i en kamp der en platoon med en T-54 og en WZ-120 (topptiere) campet spawn på Windstorm fordi de skulle rushe fiendtlig artilleri 5 minutter inne i gamet for å ta det ut (gjett hvordan det gikk.) Ettersom dette blir en artillerihelg også tror jeg heller at jeg spiller spill på Steam, så slipper jeg å spille 3-5 stk artilleri på hver side hver match. Endret 27. juni 2014 av N o r e n g 1 Lenke til kommentar
andyboy6 Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 (endret) Hei, Norwegian Wood er en norsk klan som spiller på US serveren. Vi har planer om å spille litt teambattles, små turneringer, og litt eventer. Er det noe norske spillere der ute som kunne tenke seg joine oss? Vi er en klan med folk i alderen 14 - 55, men så lenge man oppfører seg så er ikke alder noe problem. VI har egen ts server og sponsor Vi er i oppstarten og er foreløpig 7 mann, men satser på norske og svenske spillere. Mitt ingame nick en Petter_Pinnsvin. Ta gjerne legg meg til å send en melding så tar vi det derifra. Takk for meg. -_- Endret 27. juni 2014 av andyboy6 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 FV4202 er straks researched, men skjønner ikke hva jeg skal med den. Den føles så treg og stor i forhold til object 140. Blir spennende å se hva Wargaming bytter den ut med. Unlocket FV4202, solgte Cent 7/1 og putta crewet i Comet. Like greit Men det kan jo kanskje hende de bytter den med noe som er verd å kjøpe? Ja, peek-a-boo-opplegget ødelegger veldig for T-28-kjøringen min. Skjønt, den ble egentlig ødelagt da jeg mista godkanonen min i forfjor eller når det var. Huh? Godkanonen på T-28 har da alltid vært 57mm ZiS-4, og den har den jo fortsatt? Jeg sa min, ikke resten av verden. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Apropos arty hunting. Helgens special er jo perfekt for det : Let’s Take Them Down! Reward 150,000 Requirements Tier IV and above only Random and Team Battles only Once per day Conditions Destroy a total of 10 enemy SPGs over any number of battles Vet ikke hvordan du spiller, men i min opplevelse er det helt umulig å få til det oppdraget. Du kan aldri rushe tvers gjennom banen når flanken er åpen for å ta ut artilleriet, det er alltid en eller annen jævla idiot som sitter i basen med sin tier 8/9/10 tank og "beskytter artilleriet," i går havnet jeg faktisk i en kamp der en platoon med en T-54 og en WZ-120 (topptiere) campet spawn på Windstorm fordi de skulle rushe fiendtlig artilleri 5 minutter inne i gamet for å ta det ut (gjett hvordan det gikk.) Ettersom dette blir en artillerihelg også tror jeg heller at jeg spiller spill på Steam, så slipper jeg å spille 3-5 stk artilleri på hver side hver match. Ja, det er ikke enkelt. Men på de rette kartene, og i mid-game bruker mulighetene å komme. Og med en rask og "usynlig" sak som WZ-131 kan det bli morsomt. Men camper noen i basen sliter man seff.. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Fint å endelig få M i E75 der jeg tok ut siste mann ( en E75) fra 621 meter Har overhode ingenting med at jeg var topptier Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Fint å endelig få M i E75 der jeg tok ut siste mann ( en E75) fra 621 meter Har overhode ingenting med at jeg var topptier e75.png replay? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Fint å endelig få M i E75 der jeg tok ut siste mann ( en E75) fra 621 meter Har overhode ingenting med at jeg var topptier e75.png replay? http://wotreplays.eu/site/964669#highway-ozelot84-e-75 have fun. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 (endret) Begynner å nærme meg et lite veiskille. Har "unlocked" (beklager, det norske språk) både ST-I og T-54, men har lite med credits (rundt 3 mill for øyeblikket). Har veldig sjeldent premium account, så det tar tid å skaffe credits. Hva ville dere kjøpt først? Liker både raske mediums (digger T-44) og treige skilpadder (digget både Kv-4 og E-75). T-54 er vel regnet som den beste T9 medium. Kan dermed ikke slå feil. Ulempen er at den ikke er så spesiell. Jeg liker å skille meg ut ST-I er mer sjelden og har vel det beste T9-tårnet. Ser for meg at den enkelt eier når den er top tier. Ulempen er at jeg ikke har utforsket IS-3 (med BL-9) ennå. Dermed blir det en lang grind med 122mm-kononen. Samlet sett er det vel best å gå for T-54. Hva tror dere? Endret 27. juni 2014 av Donkey Kong Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Ikke BL-9 med ST-I? Med mindre du kun bruker APCR så synes jeg du burde vente til du har BL-9 eller nok freexp til å researche den. Så fort folk finner ut at du har samme 122mm som IS vil du bli ansett som ubrukelig, både av fiender og venner. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Det var noe slikt jeg tenkte/var redd for. Jaja, jeg får vente med ST-I til jeg har utforsket alt på IS-3. Kjedelig i grunn, da jeg ikke er særlig lysten på å grinde IS (litt raskere versjon av KV-3, som jeg har spilt nok) og IS-3 (har møtt så mange i kamp at jeg allerede er lei den). Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Det var noe slikt jeg tenkte/var redd for. Jaja, jeg får vente med ST-I til jeg har utforsket alt på IS-3. Kjedelig i grunn, da jeg ikke er særlig lysten på å grinde IS (litt raskere versjon av KV-3, som jeg har spilt nok) og IS-3 (har møtt så mange i kamp at jeg allerede er lei den). IS er bedre enn KV-3 på alt utenom HP og vekt, skjønner godt at du ikke vil spille mer KV-3. IS-3 er en solid heavy i de rette hender, men panseret er ikke så voldsomt bra, du må bruke mobiliteten og den fantastiske kanonen for det den er verdt. Den takler åpne baner og tier 9/10 langt bedre enn KV-4 som er pissdårlid med mindre den er topptier og kan sidescrape. Jeg må advare deg om at T-54 er svært lite lønnsom, den er avhengig av å skyte en god del HEAT for å gjøre det bra. Det er en grunn til at tanker er populære forresten, det har å gjøre med at de generelt fungerer bra. http://wotreplays.eu/site/964669#highway-ozelot84-e-75 have fun. Kjører du alltid ut i felten på den banen der når det er artilleri til stede? Personlig hadde jeg nok heller gått inn i byen og most den fiendtlige E 75en før han gjorde noe reell skade og dyttet lemmingtoget i riktig retning. Du var bra heldig med at fiendtlig artilleri ikke fokuserte hardere på deg forresten Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 IS er bedre enn KV-3 på alt utenom HP og vekt, skjønner godt at du ikke vil spille mer KV-3. IS-3 er en solid heavy i de rette hender, men panseret er ikke så voldsomt bra, du må bruke mobiliteten og den fantastiske kanonen for det den er verdt. Den takler åpne baner og tier 9/10 langt bedre enn KV-4 som er pissdårlid med mindre den er topptier og kan sidescrape. Jeg må advare deg om at T-54 er svært lite lønnsom, den er avhengig av å skyte en god del HEAT for å gjøre det bra. Det er en grunn til at tanker er populære forresten, det har å gjøre med at de generelt fungerer bra. Ja, IS-3 er nok god, men har ikke særlig interesse av å spille heavy som ikke er heavy. Jeg føler jeg skyter igjennom panseret veldig lett, nærmest uavhengig av hvilken vogn jeg er i. Jeg skjønner at tårnet er sterkt, men det er likevel ikke en slik tank jeg vil ha. Takk for advarsel vedr. T-54. Jeg har spilt mye T-44 i det siste, og havner veldig ofte i t10-matcher. Jeg er allerede vant med å spille disse kampene med 175 pen uten å bruke aprc. 200 pen vil være en oppgradering. Jeg tror derfor det vil bli lettere å spille T-54 enn T-44 (som havner i T10 i nesten halvparten av kampene), og jeg kommer neppe til å skyte mye HEAT. Digresjon: Er forøvrig enig i at "episk" er et ord som misbrukes. Her er noen andre eksempler: slakt (X slakter y for) og sykt/sinnssykt ("det var helt sinnssykt"-sinnssykt er en lidelse og ikke synonym for vilt/rått). Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Heavy er ikke bare om god pansring. Kanon har også en del å si. Medium/heavy-hybrider kan være ganske bra. IS-3 er i min mening det beste eksempelet på dette. Den er rask, halvgrei pansring og har en god kanon. Fleksibilitet kombinert med god alpha er akkurat det man vil ha i dette spillet. 1 Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Kjører du alltid ut i felten på den banen der når det er artilleri til stede? Personlig hadde jeg nok heller gått inn i byen og most den fiendtlige E 75en før han gjorde noe reell skade og dyttet lemmingtoget i riktig retning. Du var bra heldig med at fiendtlig artilleri ikke fokuserte hardere på deg forresten Nope, men jeg tenker siden det er standard at heavies kjører mot byen så ville jeg ta en vri denne gangen. Større sjangs for at arty fokuserte på Jagdtigeren som var med enn meg Var litt heldig med arty ja, men med top tier og bra tårn, og peek-a-boo taktikk der tårnet er det eneste som stikker opp så tenkte jeg at jeg kunne gjøre bra skade Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 IS-3 er en tank jeg aldri klarte å gjøre det bra i, og som jeg virkelig mistrivdes i. Det er vel den tanken over tier V jeg har gjort det dårligst i også. De fleste andre er 55 % og oppover, men IS-3? Fuck no. T-54 er morsom når du bruker den som passiv scout, og KV-3 med den store, trege kanonen er fantastisk. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Hvordan kan dere mislike IS-3? Sidepanseret er så troll som det går an å bli, fronten er troll, tårnet er sterkt som fy på avstand, bare fordi den har åpenbare svake punkter betyr ikke det at den er dårlig, BL-9en gjør tanken effektiv uansett opposisjon, selv i tier 10-kamper kan du fint gjøre din egen HP i skade og mer. Jeg kan produsere noen replays om ønsket. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Ja, jeg vet den er god (vennligst ikke misbruk ordet "troll"), det betyr ikke at jeg klarte å like den. En av få tankser jeg har freexpet ut av, og jeg spilte den kun for å få IS-4 rett før IS-4 ble omgjort til tier X. Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Hvordan er Obj. 263 linja etter SU-100M1? Synes den er ganske fisete. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Hvordan er Obj. 263 linja etter SU-100M1? Synes den er ganske fisete. Mora starter på tier 9. Tier 8 er ganske ubrukleig med sine ikke-eksisterende depression. litt kinking og vanskelig å spille på en del baner. Linja er preget av fart og høy skuddtakt , noe som er ganske greit hvis man ikke liker den vanlige ventinga i andre TDer. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Ja, jeg vet den er god (vennligst ikke misbruk ordet "troll"), Men panseret på IS-3 er jo troll... Fronten troller både deg selv og fienden regelmessig. På 200+ m avstand må du ha flaks for å ikke treffe spaced armor, selv en ISU-152 har problemer med å gå gjennom sidepanseret om den treffer spaced armor. IS-3 er kjempeenkel å spille, men skalerer likevel bra med ferdigheter, så hvorfor mislike den? Hvordan er Obj. 263 linja etter SU-100M1? Synes den er ganske fisete. Etter det jeg har hørt skal det være den verste linja i spillet: Elendig gun depression på alle sammen Dårlig alpha uten spesielt høy DPM før tier 10 Sniping fungerer generelt svært dårlig i dagens meta. SirFoch kalte SU-100M1 for "the Toilet" mens SU-101 var "The Super Toilet" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå