N o r e n g Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Men han har jo kun spilt Leopard 1. Hao? Hvis du sjekker profilen hans ingame ser du at han har spilt en del team battles. Han kjøpte E 25 og har spilt leichttraktor og et par andre lavtiere inntil han freeXPet Indienpanzer som han da spilte til han hadde nok freeXP til å låse opp Leo 1 Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 (endret) Leste på ftr at teambattles ikke dukket opp online, øhø. Hva folk gjør for litt e-peen altså. edit: http://wotreplays.eu/site/948332#pearl_river-kartoffelmos-amx_50_100 TK heaven! Endret 21. juni 2014 av Chris93 Lenke til kommentar
Skeetzoid Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 http://www.mortarinvestments.eu/products/tanks-2#currency=USD Lenke til kommentar
Skeetzoid Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 Det verste med å være lys våken og kjede seg på nattestid, er å fyre opp WoW og møte på idioter all over. Som nå nettopp. Jeg prøver å grinde ut de siste 5k xp jeg trenger for å unlocke AMX AC mle. 48, og fikk Himmelsderp med 31 % chance to win (noe som har vært standard for kampene mine de siste dagene, ligger mellom 30 - 40 %, og siden jeg vinner flere enn jeg taper, stoler jeg ikke helt på XVM der). Første varseltegn er en ELC som spammer chatten i de 30 sekundene før kampen starter. Så stiller han seg rett foran meg, jeg nudger han litt slik at han mister 20 hp, og han går på en vendetta og tracker meg kontinuerlig med fiender i nærheten, gjerne i posisjoner som gjør at jeg ikke får skutt. Til slutt bomma han på tracken min og tok ammo racken i stedet. Jævlig irriterende. Han ble selvfølgelig blå og rapportert behørlig, men likevel … Og jeg har sett så mange slike i natt. Vanligvis folk i light tanks og roombaer, samt alt for mange AFK løver. Om du fyrer opp WoW er du vel strengt tatt i feil spill. Tar en stund da å grinde til en aller annen tanks. (Var i allefall ikke tanks med belter og kanon sist jeg spillte Wow og det er jo noen år siden nå) Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 haha, en tomato i batchat med average damage mindre enn mine tier 7 sier til meg: "you have good stats because you play tier 7 and 8, I play tier 10, thats why I have bad stats". For oss som faktisk skjønner hvordan man får bra stats, så er det tier 10 som gjelder Det er lettere å bygge wn8 på tier 7-9 enn tier 10. Light og medium tanks er spesielt lette å padde med. Du trenger jo knapt 1500 dpg for å bli et superunicum i en Panther Nei du tar feil, les deg litt rundt på wotlabs, så vil du se at alle superunicums er enige om en ting, tier 10 meds er flawed, og kjempelett og padde med. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Det verste med å være lys våken og kjede seg på nattestid, er å fyre opp WoW og møte på idioter all over. Som nå nettopp. Jeg prøver å grinde ut de siste 5k xp jeg trenger for å unlocke AMX AC mle. 48, og fikk Himmelsderp med 31 % chance to win (noe som har vært standard for kampene mine de siste dagene, ligger mellom 30 - 40 %, og siden jeg vinner flere enn jeg taper, stoler jeg ikke helt på XVM der). Første varseltegn er en ELC som spammer chatten i de 30 sekundene før kampen starter. Så stiller han seg rett foran meg, jeg nudger han litt slik at han mister 20 hp, og han går på en vendetta og tracker meg kontinuerlig med fiender i nærheten, gjerne i posisjoner som gjør at jeg ikke får skutt. Til slutt bomma han på tracken min og tok ammo racken i stedet. Jævlig irriterende. Han ble selvfølgelig blå og rapportert behørlig, men likevel … Og jeg har sett så mange slike i natt. Vanligvis folk i light tanks og roombaer, samt alt for mange AFK løver. Om du fyrer opp WoW er du vel strengt tatt i feil spill. Tar en stund da å grinde til en aller annen tanks. (Var i allefall ikke tanks med belter og kanon sist jeg spillte Wow og det er jo noen år siden nå) Ha-ha, det har du helt rett i. WoW og WoT. Bare to bokstaver som skiller de på tastaturet. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Nei du tar feil, les deg litt rundt på wotlabs, så vil du se at alle superunicums er enige om en ting, tier 10 meds er flawed, og kjempelett og padde med. For superunicums som Garbad og QQBaby er det nok riktig at tier 10 mediums er lette å statpadde i, men det betyr ikke at det er lett for turkise og grønne spillere å statpadde i de samme tankene. For meg som en turkis spiller på er det for eksempel ikke spesielt lett å gjøre 3000 damage per battle i en obj 140 eller leo 1, mulig det hadde vært enklere å oppnå om jeg spilte den som en TD, men da hadde jeg sannsynligvis tapt langt flere kamper enn jeg gjør nå. Det er alltid mulig å lure systemene, men WN8 er ikke så enkelt å lure som WN7 eller spesielt efficiency. Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Ref padding: http://rocketbrainsurgeon.com/wn8-good-bad-padding/ Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 704 trenger mer Stalin-panser: http://wotreplays.eu/site/956620#ruinberg-noreng-object_704 11 kills mellom Herikotai og meg, rimelig kraftig carry Lenke til kommentar
DagErlend Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Researched: Leopard 1 researched. Undistributed experience spent: 216000. Free Experience spent: 0. Sold: 'Leopard Prototyp A' successfully sold. Received credits: 1 902 445. Spent gold: 30. Endelig Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 (endret) Researched: Leopard 1 researched. Undistributed experience spent: 216000. Free Experience spent: 0. Sold: 'Leopard Prototyp A' successfully sold. Received credits: 1 902 445. Spent gold: 30. Endelig Synd at WG fjerner alle muligheter for sniping og vision control i baner for tida, spiller nesten ikke Leo 1 lengre fordi den rett og slett ikke har stort å stille opp med i dagens meta. Endret 26. juni 2014 av N o r e n g Lenke til kommentar
DagErlend Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Det var en laaaang grind og bli ferdig med, er ikke sikker på om jeg kommer til og kjøpe leo 1 da spillestilen som kreves er så langt fra det jeg liker som det går. Jeg elsker t54 / type 59 stilen, brawlling og close quarters er mye gøyere enn sniping og flanking. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Researched: Leopard 1 researched. Undistributed experience spent: 216000. Free Experience spent: 0. Sold: 'Leopard Prototyp A' successfully sold. Received credits: 1 902 445. Spent gold: 30. Endelig Synd at WG fjerner alle muligheter for sniping og vision control i baner for tida, spiller nesten ikke Leo 1 lengre fordi den rett og slett ikke har stort å stille opp med i dagens meta. jepp så sant så sant. Tipper når Sacred Valley kommer tilbake at den også er peek-a-boo helvete. Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 704 trenger mer Stalin-panser: http://wotreplays.eu/site/956620#ruinberg-noreng-object_704 11 kills mellom Herikotai og meg, rimelig kraftig carry rimelig heftig runde det der. Enig med deg at alt legges opp til at det skal bli peek-a-boo over hele linja nå. Så en runde med QB der han gjorde det en hel runde. Smått imponerende til og begynne med, men så tenkte jeg at det der ødelegger jo spillet for dem som ønsker å bruke litt god, gammeldags sniping og flanking om alle begynner med det og kartene ikke tillater det. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Spiller ikke så mye fortiden... Men T-54 er fin å padde med. Særlig hvis man er villig til å spamme HEAT. Den er min mest spilt tank, har spilt T-54 nærmere 1000 kamper og har et bra crew. Den kan være helt sinnsyk god til tider. T-54 med HEAT - føles nesten som å jukse.. hadde jeg vært helt gal etter å statpadde hadde det blitt komboen. Object 140 er jo også en herlig medium.. så liten, og low profile og rask. Herlig med rask reload og god pen. FV4202 er straks researched, men skjønner ikke hva jeg skal med den. Den føles så treg og stor i forhold til object 140. Blir spennende å se hva Wargaming bytter den ut med. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Tipper når Sacred Valley kommer tilbake at den også er peek-a-boo helvete. I min mening er det verste med map-forandringene at artilleri nå har begynt å bli populært igjen, og når kartene blir chokepoint-baserte blir det ikke akkurat vanskeligere for artilleri å klikke ivei på fienden... Andre effekter av map-forandringene er at linjer som baserer seg på å snipe, både usett og sett, har blitt langt mindre brukbare. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Ja, peek-a-boo-opplegget ødelegger veldig for T-28-kjøringen min. Skjønt, den ble egentlig ødelagt da jeg mista godkanonen min i forfjor eller når det var. Ang. det at arty blir poppis igjen, er jeg fornøyd med, da jeg elsker arty. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Blir det mye arty fremover får WZ-131 mer spilletid. Veldig fin å jakte på arty med. Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 FV4202 er straks researched, men skjønner ikke hva jeg skal med den. Den føles så treg og stor i forhold til object 140. Blir spennende å se hva Wargaming bytter den ut med. Unlocket FV4202, solgte Cent 7/1 og putta crewet i Comet. Like greit Men det kan jo kanskje hende de bytter den med noe som er verd å kjøpe? Ja, peek-a-boo-opplegget ødelegger veldig for T-28-kjøringen min. Skjønt, den ble egentlig ødelagt da jeg mista godkanonen min i forfjor eller når det var. Huh? Godkanonen på T-28 har da alltid vært 57mm ZiS-4, og den har den jo fortsatt? Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Apropos arty hunting. Helgens special er jo perfekt for det : Let’s Take Them Down! Reward 150,000 Requirements Tier IV and above only Random and Team Battles only Once per day Conditions Destroy a total of 10 enemy SPGs over any number of battles Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå