Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks

Anbefalte innlegg

T28-Prot, makan til dritt tank.

Jada mektige 203(?) front armor, og en turret som bouncer mindre enn hellcat sin turret til tider.

Sammenlignet med AT-15 som jeg også ikke likte (men gjorde det greit i) er den tregere, bouncer mindre, har veldig mye dårligere DPM (400?).

Gleder meg til T 30.

Heh.

Jeg digger den. Alle undervurderer den, så ofte man får herje fritt i den.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

41% fyr med 38% i E-100 (etter over 800 kamper) kaller laget idioter. Jeg peker ut hvor jævla dårlig han er, og følgende skjer:

<SkollieTinCan> i play for fun

<SkollieTinCan> and to wind up

<AlleviatedRisk> newsflash: WE ALL PLAY FOR FUN

<SkollieTinCan> your fun is differnet

Uhhh.....ok? Føler jo at når han tar seg tid til å kalle laget for idioter, så er det NOE som plager ham litt. Og tror han mente wind down, skjønt faen veit. Kanskje han spiller fullstendig ræva for å irritere folk? Det er i så fall jaggu meg mye arbeid lagt ned i det.

Jeg går ut fra at de fleste andre spiller utelukkende for å irritere andre og gjøre det de kan for at laget sitt skal tape.

Lenke til kommentar

Er det ikke sånn man spiller WoT da? Jeg starter gjerne med å si hei til alle på norsk før jeg blinker kartet med alle punktene der jeg vil at folk skal gå før jeg prøver å få igang et skikkelig tog sånn at vi kan rulle over FI med et skikkelig solid strongpoint. Helst skal to flanker være åpne, det holder at en tanks fra bunntier og arty holder flanken.

Noobsa i bunntier på flanken klager så klart, men de skjønner jo ikke WoT uansett, så da må jeg bare til å skjelle litt i chatten og minne de på hvor Noobs de er. Og så klart når det jævla artilleriet på flanken ikke støtter vårt massive angrep men heller driver å skyter på en tank som den her jævla bunntiernooben har spotta, så skjeller jeg ut begge to i chatten.

Så taper vi så klart fordi vårt strongpoint blir overkjørt ettersom vi ikke har artystøtte. Da er det bare å rive de alle nye rasshøl i chatten. Ferbajnna Noobs!

• Liker 5
Lenke til kommentar

Det som er enda viktigere å huske på er at i slike angrep så må man sørge for fienden er opptatt med å skye på noe. Derfor er det bare å kjøre på!

Hadde en slik en i går med Maus(endelig) på Westfield i byen. Etter ca tominutter merket jeg at det ble jævlig hett. Da la jeg merke til at alle som hadde kjørt frem hadde dødd, og de som campet bak gjemte seg. Forsåvidt litt artig hvordan halve fiendelaget så ut til å være redd meg, så de brukte litt tid før de ble selvsikre nok.

Jeg liker spillet, men langt i fra alle som spiller det.

• Liker 2
Lenke til kommentar

haha, en tomato i batchat med average damage mindre enn mine tier 7 sier til meg:

"you have good stats because you play tier 7 and 8, I play tier 10, thats why I have bad stats".

For oss som faktisk skjønner hvordan man får bra stats, så er det tier 10 som gjelder :D

Lenke til kommentar

haha, en tomato i batchat med average damage mindre enn mine tier 7 sier til meg:

"you have good stats because you play tier 7 and 8, I play tier 10, thats why I have bad stats".

For oss som faktisk skjønner hvordan man får bra stats, så er det tier 10 som gjelder :D

Joda, det er sant det. Men eg har likevell ei viss forståelse for argumentasjonen. Som tier 10 vil du i teorien kun møte tanks som er like sterke eller svakare enn deg sjølv, men i tier 10 er det ofte slik at ein må ha tolmodigheit til å campe eller rykke fram sakte. Dette har både med tier 10 tanksa å gjere, men også med at tier 10 spelarar er meir erfarne og vil så og seie aldri utføre risikable angrep.

I tier 6,7 og 8 er det lettare å vinne ved aggresiv spelestil sidan mange av fienden er forholdsvis uerfarne.

Lenke til kommentar

Jo dei aller fleste må nødvendigvis være erfarne for å ha nådd tier 10.

Enkelte har sjølvsagt kjøpt seg tier 10 premium tank, eller på anna måte betalt for å få seg ein tier 10 tanks. Men det er ikkje så mange av dei faste tier 10 spelerane som kun er på det nivået pga lommeboka.

Det er få om nokon nybegyndere som investerer i tier 10 tanks frå dag 1.

Lenke til kommentar

Jo dei aller fleste må nødvendigvis være erfarne for å ha nådd tier 10.

Enkelte har sjølvsagt kjøpt seg tier 10 premium tank, eller på anna måte betalt for å få seg ein tier 10 tanks. Men det er ikkje så mange av dei faste tier 10 spelerane som kun er på det nivået pga lommeboka.

Det er få om nokon nybegyndere som investerer i tier 10 tanks frå dag 1.

Det kreves ingen erfaring for å nå Tier 10.

Enhver idiot kan tape nok kamper til å få en Tier 10 vogn. Om man ser på XVM stats til en god del av disse "erfarne" spillerne så er den eneste erfaringen de har å gjøre minst mulig for laget sitt og/eller tape en skremmende prosentandel av sine spilte kamper. Sistnevnte gjelder som helhet og for akkurat den tanksen de kjører der og da.

Jeg har mistet tellingen på hvor mange ganger E100, IS7, Maus osv førere som kjører som om de aldri har hørt om taktikk, vinkling eller det faktum at svake punkter eksisterer.

Når man møter på spillere med 30k kamper spilt, og 39% WR samlet, 35% i maus, og en WN8 godt under 300 så sier det vel sitt om antagelsen om at det krever noen som helst erfaring for å nå tier 10

[Edit]

Ingen kan investere i Tier 10 fra dag en. Høyeste premium tanks du kan kjøpe er Tier 8, og du kan ikke bruke dem til å låse opp Tier 9/10 tanks direkte da disse ikke ligger inne i noe Tek.tre. De må alle spille seg opp fra Tier 1.

Endret av ShadowMaster
Lenke til kommentar

Du kan nå T10 med 2-3k kamper dersom man vil. Da er man langt fra erfaren. Ikke bare det, det er mange som aldri blir bedre over et visst punkt. Om de er uerfarne eller dårlige har lite å si, man finne dem i alle tier.

Man kan ikke kjøpe premium tanks høyere enn T8. T10 premiums, om man kan kalle dem det, er belønninger til claner som har prestert godt nok i kampanjer.

Lenke til kommentar

Det er lettere å bygge wn8 på tier 7-9 enn tier 10. Light og medium tanks er spesielt lette å padde med. Du trenger jo knapt 1500 dpg for å bli et superunicum i en Panther
Lenke til kommentar

Du kan nå T10 med 2-3k kamper dersom man vil. Da er man langt fra erfaren. Ikke bare det, det er mange som aldri blir bedre over et visst punkt. Om de er uerfarne eller dårlige har lite å si, man finne dem i alle tier.

Man kan ikke kjøpe premium tanks høyere enn T8. T10 premiums, om man kan kalle dem det, er belønninger til claner som har prestert godt nok i kampanjer.

Sjekk statsene til virginslayr, så ser du hvor mange kamper man trenger for å nå tier 10 :p

Mer seriøst: hvis du spiller som en dyp turkis eller lilla spillet trenger du ikke så voldsomt mange kamper tror jeg, vil tippe det går an å nå tier 10 med mindre enn 1000

Endret av N o r e n g
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...