-iL- Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 T28-Prot, makan til dritt tank. Jada mektige 203(?) front armor, og en turret som bouncer mindre enn hellcat sin turret til tider. Sammenlignet med AT-15 som jeg også ikke likte (men gjorde det greit i) er den tregere, bouncer mindre, har veldig mye dårligere DPM (400?). Gleder meg til T 30. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 (endret) Noen som kjenner seg igjen? I am the metal of my tank Steel is my body and fire is my blood I have fired over a thousand shells Unknown to pens, Nor known to crits Have withstood pain to fire many shells Yet, those shells will never hit anything So as I pray, unlimited RNG works. Endret 17. juni 2014 av Chris93 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Det verste med å være lys våken og kjede seg på nattestid, er å fyre opp WoW og møte på idioter all over. Som nå nettopp. Jeg prøver å grinde ut de siste 5k xp jeg trenger for å unlocke AMX AC mle. 48, og fikk Himmelsderp med 31 % chance to win (noe som har vært standard for kampene mine de siste dagene, ligger mellom 30 - 40 %, og siden jeg vinner flere enn jeg taper, stoler jeg ikke helt på XVM der). Første varseltegn er en ELC som spammer chatten i de 30 sekundene før kampen starter. Så stiller han seg rett foran meg, jeg nudger han litt slik at han mister 20 hp, og han går på en vendetta og tracker meg kontinuerlig med fiender i nærheten, gjerne i posisjoner som gjør at jeg ikke får skutt. Til slutt bomma han på tracken min og tok ammo racken i stedet. Jævlig irriterende. Han ble selvfølgelig blå og rapportert behørlig, men likevel … Og jeg har sett så mange slike i natt. Vanligvis folk i light tanks og roombaer, samt alt for mange AFK løver. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Beste grepet jeg har gjort for økt spilleglede var å skru av XVM-modden som flasher winchance. Da slipper man å prime seg selv med dårlige vibber før rundestart Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Det har jeg prøvd, det gjorde bare at jeg ikke klarte å konsentrere meg om spillet. Jeg er for avhengig. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Det har jeg prøvd, det gjorde bare at jeg ikke klarte å konsentrere meg om spillet. Jeg er for avhengig. Ja XVM er nesten en dårlig vane, liker ikke å spille uten lengere, føler at jeg trenger mer informasjon. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Det har jeg prøvd, det gjorde bare at jeg ikke klarte å konsentrere meg om spillet. Jeg er for avhengig. Ja XVM er nesten en dårlig vane, liker ikke å spille uten lengere, føler at jeg trenger mer informasjon. Jeg har masse annen XVM-info, kun win chance som er fjernet. Man lurer litt noen ganger, men så savner man det ikke etter 5-6 kamper. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Jeg prøvde å fjerne bare den delen, men som sagt, avhengig av den. Hvis jeg ikke vet hva XVM mener er win chance, klarer jeg ikke konse om spillet. Freaker ut. Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 (endret) Jeg har win chanse av den enkle grunn at jeg vet bedre hvordan jeg da må spille. Om vi har f.eks 60% win da vet jeg at jeg må være mer aggressiv for å sanke XP. Og om vi har 38% (mye der i det siste) så må jeg være langt mer forsiktig og heller prøve å støtte opp om de galningene som mener at tut-og-kjør er en god måte og vinne det hele på. på ca 50% prøver jeg og holde meg som en andrelinjers for å om mulig oppdage svakheter i linjene som jeg kan utnytte. Men det er jo ikke bastandig det heller er hele sannheten, men jeg føler at XWM har gjort sitt for at jeg vinner litt mer nå. Endret 18. juni 2014 av bytrollet Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Snodig Smurfen, jeg har den på og ser på den omtrent bare etter kampslutt. Ser jo lett av spillerenes WN8 for og se ruffly hvilken type kamp det blir. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 http://money.cnn.com/gallery/luxury/2014/06/18/littlefield-tank-auction/1.html Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Hadde vært litt fett å kjøpe en Jumbo eller en Cent, da. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Hadde vært litt fett å kjøpe en Jumbo eller en Cent, da. For å ha den i hagen da? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Ja. Hva ellers, man kan jo ikke skyte med dem, og jeg ser ikke for meg at infrastrukturen her tåler at jeg kjører de til butikken. Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Hvem skulle liksom stoppe deg? Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Hvem skulle liksom stoppe deg? Jeg! Ligger i buskene med en prem-TD som ikke syns selv om jeg skyter. Smurfen blir en free frag og kommer aldri til å se kiwi-logoen igjen. 3 Lenke til kommentar
Whitefall Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Fått litt sansen for Centurion 7/1, har mye mer moro i den enn i Patton. Allerede 50,38% for første 'Mark of Excellence' 15 prosent til så kan jeg hore meg litt ut på slagmarka. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Hvem var det som sa at T-43 var en dårlig medium? Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 41% fyr med 38% i E-100 (etter over 800 kamper) kaller laget idioter. Jeg peker ut hvor jævla dårlig han er, og følgende skjer: <SkollieTinCan> i play for fun <SkollieTinCan> and to wind up <AlleviatedRisk> newsflash: WE ALL PLAY FOR FUN <SkollieTinCan> your fun is differnet Uhhh.....ok? Føler jo at når han tar seg tid til å kalle laget for idioter, så er det NOE som plager ham litt. Og tror han mente wind down, skjønt faen veit. Kanskje han spiller fullstendig ræva for å irritere folk? Det er i så fall jaggu meg mye arbeid lagt ned i det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå