Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks

Anbefalte innlegg

T28-Prot, makan til dritt tank.

Jada mektige 203(?) front armor, og en turret som bouncer mindre enn hellcat sin turret til tider.

Sammenlignet med AT-15 som jeg også ikke likte (men gjorde det greit i) er den tregere, bouncer mindre, har veldig mye dårligere DPM (400?).

Gleder meg til T 30.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som kjenner seg igjen?

I am the metal of my tank

Steel is my body and fire is my blood

I have fired over a thousand shells

Unknown to pens, Nor known to crits

Have withstood pain to fire many shells

Yet, those shells will never hit anything

So as I pray, unlimited RNG works.

Endret av Chris93
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det verste med å være lys våken og kjede seg på nattestid, er å fyre opp WoW og møte på idioter all over.

Som nå nettopp. Jeg prøver å grinde ut de siste 5k xp jeg trenger for å unlocke AMX AC mle. 48, og fikk Himmelsderp med 31 % chance to win (noe som har vært standard for kampene mine de siste dagene, ligger mellom 30 - 40 %, og siden jeg vinner flere enn jeg taper, stoler jeg ikke helt på XVM der).

Første varseltegn er en ELC som spammer chatten i de 30 sekundene før kampen starter. Så stiller han seg rett foran meg, jeg nudger han litt slik at han mister 20 hp, og han går på en vendetta og tracker meg kontinuerlig med fiender i nærheten, gjerne i posisjoner som gjør at jeg ikke får skutt. Til slutt bomma han på tracken min og tok ammo racken i stedet. Jævlig irriterende. Han ble selvfølgelig blå og rapportert behørlig, men likevel …

Og jeg har sett så mange slike i natt. Vanligvis folk i light tanks og roombaer, samt alt for mange AFK løver.

Lenke til kommentar

Det har jeg prøvd, det gjorde bare at jeg ikke klarte å konsentrere meg om spillet. Jeg er for avhengig.

Ja XVM er nesten en dårlig vane, liker ikke å spille uten lengere, føler at jeg trenger mer informasjon.

Jeg har masse annen XVM-info, kun win chance som er fjernet. Man lurer litt noen ganger, men så savner man det ikke etter 5-6 kamper.

Lenke til kommentar

Jeg har win chanse av den enkle grunn at jeg vet bedre hvordan jeg da må spille. Om vi har f.eks 60% win da vet jeg at jeg må være mer aggressiv for å sanke XP. Og om vi har 38% (mye der i det siste) så må jeg være langt mer forsiktig og heller prøve å støtte opp om de galningene som mener at tut-og-kjør er en god måte og vinne det hele på. på ca 50% prøver jeg og holde meg som en andrelinjers for å om mulig oppdage svakheter i linjene som jeg kan utnytte.

Men det er jo ikke bastandig det heller er hele sannheten, men jeg føler at XWM har gjort sitt for at jeg vinner litt mer nå.

Endret av bytrollet
Lenke til kommentar

41% fyr med 38% i E-100 (etter over 800 kamper) kaller laget idioter. Jeg peker ut hvor jævla dårlig han er, og følgende skjer:

<SkollieTinCan> i play for fun

<SkollieTinCan> and to wind up

<AlleviatedRisk> newsflash: WE ALL PLAY FOR FUN

<SkollieTinCan> your fun is differnet

Uhhh.....ok? Føler jo at når han tar seg tid til å kalle laget for idioter, så er det NOE som plager ham litt. Og tror han mente wind down, skjønt faen veit. Kanskje han spiller fullstendig ræva for å irritere folk? Det er i så fall jaggu meg mye arbeid lagt ned i det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...