Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I går kveld, etter at jeg hadde lagt de små og fruen skulle kose seg litt med en av sine serier og jeg endelig fikk litt mannetid for meg selv, så tar harddisken på PCen kveld. Du snakker om drittsekk.

Så ingen WOT på meg da. Jeg får sattse på at jeg er ferdig med reinstaleringen i kveld for i morgen blir jeg gressenkemann i noen dager og da har jeg ikke tid til å fettle med det.

Lenke til kommentar

fikk meg 704 på mandag, herregud for ett beist.

I 5 kamper på rad hadde jeg 4k eller mer i damage.

Er du toptier, kan du virkelig bare rulle forover og eie flanker alene.

:elsk

Er en stund siden jeg hadde 704 men ja den er bra men troller også mye. Men mye bedre en 268 i det minste etter som den møter lettere motstand. Svakhet er reload time pluss en kanon som finner på mye rart. Møtte en i min e75 i går og resultatet ble som det måtte, en rykende 704 vs ca 800 dmg på meg. Satte fire skudd i han mens han bare fikk inn en på meg. Gadd ikke engang å gå rundt, dundret bare rett på.

Uansett er den litt merkelig da den har bra camo men dårlig presisjon. Høy alfa men dårlig panser. Faller litt mellom to stoler, hverken god til å snipe eller å gå i nærkamp.

Lenke til kommentar

Er en stund siden jeg hadde 704 men ja den er bra men troller også mye. Men mye bedre en 268 i det minste etter som den møter lettere motstand. Svakhet er reload time pluss en kanon som finner på mye rart. Møtte en i min e75 i går og resultatet ble som det måtte, en rykende 704 vs ca 800 dmg på meg. Satte fire skudd i han mens han bare fikk inn en på meg. Gadd ikke engang å gå rundt, dundret bare rett på.

Uansett er den litt merkelig da den har bra camo men dårlig presisjon. Høy alfa men dårlig panser. Faller litt mellom to stoler, hverken god til å snipe eller å gå i nærkamp.

Treffsikkerheten er mer enn god nok etter 8.6, og det er bare å lade APCR for ekstra prosjektilhastighet for å ta ut irriterende scouts.

Om du vil snakke om ikke-fungerende TDer bør du heller se på de franske, ikke har de camo, ikke har de alpha, ikke har de fire CC ontrol, ikke har de armor heller. For ikke å snakke om M103 som er en medium med heavy-camo og heavy-mobilitet.

Lenke til kommentar

Da var det nok en dårlig kjører.

Dog hvis han fikk inn 1 skudd på deg, så er det jo likt i damage. Alphaen er jo 750.

Noen som skal teste fotball mode'n?

Endret av -iL-
Lenke til kommentar

Er det noen tanks i dette spillet du egentlig liker, Noreng?

he he. sitter å knegger litt nå. spot on.

He he, jeg har mange jeg liker:

IS-7, 140, 704, T-54, IS-3, IS-6, SU-152, KV-2, KV-1S, T-150, SU-100, T-34-85, KV-220, 110, WZ-132, T-34-1, WZ-131, 59-16, T57, T54E1, Pershing, T69, T71, T20, T49, Comet, Cromwell, FV304, Alecto, E 100, Leo 1, E 50M, JPz-E 100, E 75, E 50, JPanther II, Tiger II, E 25, STB-1, STA-1, ELC AMX, AMX 50 100, AMX 12t, AMX 13 90...

Hvilke fellestrekk kan man trekke ut her mon tro?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...