Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 HK per Km/t derimot ville gitt mer mening som en definisjon på noe. Eller kanskje det blir misvisende og man må har HK per Km/t per tonn populært kalt: Hk/km/t/kg, veldig vanlig betegnelse :-P Tiger II for eksempel, går fra 650 Hk til 850Hk, en økning på 30% hestekrefter, uten å gå opp en eneste km/t. Eller E-75! Samme 650 Hk motor, og toppmotor på 1 200 Hk! Der er den eneste jeg mangler på E-75, men om simple 12.000 XP (Har ikke dagens dobbel på noen tanks enda, så det er vel bare 10 kamper inklusive tap eller noe) så kan jeg bekrefte om den får høyere toppfart eller ikke :-) Jeg vil tro at den ikke får noe høyere toppfart selv på en nesten dobling av hestekrefter :-) Toppfart har ingenting med Motor å gjøre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Jeg tviler du kan dele hk per tonn for å finne toppfarten. Det virker på meg som noen er rett og slett bedre i oppoverbakke mens de blir frakjørt på flatmark av andre igjen. Edit: fyttikatta! Akkurat begynt å spille hetzer, og har ikke fått oppgradert noe. Den er så treg nå at når jeg kom litt før halveis over kartet så var kampen over ... Skaff deg derpgun, finn deg en busk, ei. Om du synes det går for tregt, svi 500k på en rammer. Selg så fort du får StuG III, husk og demount rammeren for 10g. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Skaff deg derpgun, finn deg en busk, ei. Om du synes det går for tregt, svi 500k på en rammer. Selg så fort du får StuG III, husk og demount rammeren for 10g. Derpgun = 105mm? Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Ja. Alle haubiztere kalles derpgun, untatt 152 til KV (spesielt) som kalles trollcanon. Og er du toptier med Hetzer så kan du være nokså dominerende. Endret 18. september 2011 av Chris93 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Så vidt jeg vet, kalles 152 til KV også derp. Det er en grunn til at den ofte kalles derp-KV / DerpV. Trollcanon har jeg dog aldri hørt om. Jeg antar det kommer an på hvilke sirkler man henger i. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Trollcanon pga den kan oneshotte eller skade kraftig det meste den treffer på. I teorien. Lenke til kommentar
Blake Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Det er flere tanks med såkalte "derp" guns som kan oneshotte tanks i sitt eget tier, aldri hørt dem bli kalt noe annet. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Kjært barn har mange navn. "Derp gun", "Troll cannon" og "Lol cannon" er vel de mest brukte på KV2 med 152mm. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 I sitt eget tier, ja. Men kan de ta 20% eller mer på t9 heavies? Lenke til kommentar
Blake Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Beklager, jeg trodde det var OK å kunne oneshotte sitt eget tier og kanskje over. Men det er visst ikke det heller om man ikke kan skade en t9 heavy... Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Hva faen? Poenget mitt var hvorfor trollcanon ikke var en "vanlig" derpgun. Du insinuerte at 152mm ikke var forskjellig fra 105mm og 122mm. Hvilker som jeg poengterte at den var. Lenke til kommentar
Blake Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Ingen grunn til å bli hissig. Det er jo uansett en derp gun. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Nå er det nummeret før jeg må legges inn på mentalsykehus pga den forbanna plink plonk lyden hver gang noen klikker på MAPet 1. Kan noen lokalisere utvikleren som fant på ideen, og slå han i hodet? Og samtidig slå sjefen som godkjente ideen enda hardere? 2. Kan man erstatte lydfilen, eller fjerne den? I såfall, hvordan? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Du kan ignorere de. Hold inne CTRl, du får opp musepekeren. Klikk på brukernavnet til dioten og velg add to ignore list. Lenke til kommentar
Blake Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 http://game.worldoftanks.eu/in_development Vi skal visst få justere størrelsen på minikartet og få noen andre valg også når v7-0 kommer i november. Det er jo lov å håpe på at man kan bytte eller i det minste skru av "plink plonk" lyden når den tid kommer. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Brukes den riktig er den et godt verktøy. Lenke til kommentar
Blake Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Men den blir ofte misbrukt og blir ofte mer til bry enn til hjelp. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Jeg har bare satt volumet så lavt på alt sånt at jeg aldri hører det, i alle fall ikke så lenge jeg er i plagoon / platoon og jabber med folk eller gjør som vanlig og ser en eller annen film / TV-serie eller dundrer musikk. Mye mer praktisk enn å høre på alle disse irriterende lydene. Jeg elsker forøvrig fortsatt Campinovka. Særlig når jeg spiller 38H-en min og "rusher" (så godt som det lar seg gjøre i en treg mini-Maus) field et par minutter inn i kampen. Vinner i 9/10 tilfeller. Skjønt, det er jo selvfølgelig avhengig av flere faktorer. Som f.eks. hvor vidt teamet mitt er mer oppegående enn motstanderen, og hvor vidt motstanderen har en eller flere 38H-er som deffer basen. Lenke til kommentar
Royzer Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Skjønt, det er jo selvfølgelig avhengig av flere faktorer. Som f.eks. hvor vidt teamet mitt er mer oppegående enn motstanderen *sukk* så sant så sant.. Lenke til kommentar
MentholBlaster Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Finnes det noen oversikt over de forskjellige modulene, f.eks "Fill Tanks with CO2"? Kunne være kjekt å vite hva de forskjellige gjør, er likssom litt bortkastet å brenne av 500k på noe som ikke er verdifult for den eller den tanksen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå