zarchon Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Jeg bruker toppkanonen, skyter utelukkende APCR, og med GLD, vents og rammer går det hele ganske greit. Stiller meg i en busk og skyter hva enn det skal være. Problemet med bushsniping i AT8 er at selv en Jagdpanzer IV er en bedre bushsniper, hva er poenget med å ofre ethvert fnugg av mobilitet for panser når panseret man ender opp med har så mange og lett treffbare weakspots? AT7 kan man i det minste gjemme 90% av tanken bak en vegg for å sidescrape med i tillegg til at den har brukbar alpha og latterlig god DPM/pen for sin tier. Samme problemet hadde jeg med Tiger P og AC 46, og jeg mistenker sterkt at jeg vil oppleve den samme frustrasjonen med T28 og T28 Prot. Jeg har begynt å kalle det for siemkatanks, de fungerer relativt bra for dårlige spillere som ikke har peiling på aim/pen/spotting/taktikk, men skalerer svært dårlig for spillere som begynner å tenke på posisjonering/vinkling/fokusering. Syntes T28 og T28 prot. egentlig var helt greie, men du må få topgun fort.... Er ferdig med T30 og på vei med T95... 95 er så utrolig treig, at det er ikke sikkert du kommer frem før kampen er ferdig Begge T28 er artyfood ihvertfall. Over til en annen sak..... Chi-Ri..... må være en av de verste på sin tier så langt... Selv med fult oppgradert er det fint lite du kan gjøre... Hvordan er resten av linja? Like frustrerende? Hjelper ikke med auto-cannon når du skyter erter.... Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Hvordan er resten av linja? Like frustrerende? Hjelper ikke med auto-cannon når du skyter erter.... STA-1 er en typisk glassmedium, god camo, brukbar mobilitet, god view range, null panser, grei gun handling, og god kanon. Type 61 er diger, har ikke camo, dårligere mobilitet enn STA-1 pga terrain resistance, grei view range, null panser, elendig gun handling, god kanon ellers, og rimelig god DPM. STB-1 gjør M48/M60 Fatton og FV4202 irrellevant, en Leo 1 som bytter litt fart og gun handling for bedre DPM og småtrollete tårn. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 http://ftr.wot-news.com/2014/05/28/comparison-of-hdd-and-ssd-for-world-of-tanks/ What? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 http://ftr.wot-news.com/2014/05/28/comparison-of-hdd-and-ssd-for-world-of-tanks/ What? Stronk programming skills, lydene lastes fra hdd i stedet for å cache dem i minnet. Lurer på om jeg skal prøve å ha deler av spillet på Ramdisk 1 Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Det er bare å kjøpe denne for stonk FPS. 2 Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Stronk programming skills, lydene lastes fra hdd i stedet for å cache dem i minnet. What? Når jeg lager en soundmod kan jeg velge Bank type: Stream from disk - Load into memory - Decompress into memory. Med mindre man har valgt stream from disk burde da caching skje? Lenke til kommentar
Turbofan Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Hva er egentlig siste "craze" innen stats-horeri om dagen? Virker som om mange spillere er redd for å gjøre det som trengs for å vinne i frykt for at de ikke får utviklet diverse ratings. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Hva er egentlig siste "craze" innen stats-horeri om dagen? Virker som om mange spillere er redd for å gjøre det som trengs for å vinne i frykt for at de ikke får utviklet diverse ratings. tier 7-9 Medium- og Light-tanks der du gjør masse skade. Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Amx 12t, Lakeville, encounter. typisk inkompetent lag. Jeg starter med å spotte ned veien i midten, tar trygge skudd når jeg kan, og spiser sakte opp ammunisjonen. Jeg legger raskt merke til at laget tror at ''valley of death er løsningen, og resten camper i det åpne området sør for innsjøen. Sakte men sikkert fortsetter de å dø, og jeg må flytte meg rundt å gjøre det jeg kan. Mot slutten er det jeg og en afk/bot M6 igjen, og jeg jakter ned arty, for å finne ut at ammunisjonen nesten er oppbrukt. Kjører mot cap, tømmer et magasin i en KV2, og stikker av. Har nå ett skudd igjen, og gidder ikke å prøve å ta ut de 3 gjenværende vognene. High caliber og 11 000 WN8.. for stats er alt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Ny 2x every victory-weekend. Da skal jeg endelig få unlocka AMX AC 48, samt tier 7 fransk arty. Muligens også den første Centurion-mediumen og AT 7. Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Hørt folk klage på at 59-16 er en dritt-tank.6. kampen i tanken og jeg får dette;Liker den veldig godt så langt. Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Er det for sent å bevege seg ned TD-linja til WFT E-100? Er på tier 5 vognen nå og jeg grinder veldig sakte, type dagens 2x og 1-2 spill etter det vanligvis. Tenker da i forhold til nerfs som kommer etterhvert, med tanke på at de tanksene er ødelagte. Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Er det for sent å bevege seg ned TD-linja til WFT E-100? Er på tier 5 vognen nå og jeg grinder veldig sakte, type dagens 2x og 1-2 spill etter det vanligvis. Tenker da i forhold til nerfs som kommer etterhvert, med tanke på at de tanksene er ødelagte. Det er ei god linje å spille på syntes nå jeg, men jeg har kun kommet til tier 9. Vil tro den er verdt det siden tank destroyere ikke blir nerfet men kamuflasjen man før behold når man skøyt mens man sto bak busker nå vil bli som for alle andre tanks. Ergo tankene blir ikke dårligere. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Da fikk jeg endelig Shitty Pershing og ble ferdig med den helvetes asiatiske grinden. Kina ble hakket bedre da jeg fikk unlocket IS-2, selv om jeg måtte spille den stock da jeg ikke hadde nok freexp til å unlocke tracks engang. Lenke til kommentar
Turbofan Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Quiz: hvis en lagkamerat har fri sikt mot fienden - kjører du foran kanonløpet hans da? NEIIIIIIIII, det gjør du ikke! Har ikke ord på hvor mange ganger folk blokkerer meg. Et par ganger har de også kjørt i full fart foran akkurat idet jeg skyter. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Da fikk jeg endelig Shitty Pershing og ble ferdig med den helvetes asiatiske grinden. Kina ble hakket bedre da jeg fikk unlocket IS-2, selv om jeg måtte spille den stock da jeg ikke hadde nok freexp til å unlocke tracks engang. Fikk Ace Tanker etter 6 kamper i den, og har fortsatt over 2000 damage per match i den, syns den faktisk er helt brukbar http://wotreplays.com/site/897315#erlenberg-noreng-t26e4_super_pershing Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 (endret) Ja, jeg vet ingenting om den - bortsett fra det jeg har lest om den historiske som faktisk så kamp to ganger, jeg lever kun på forutinntatte synspunkt, etter å ha blitt fortalt hvor mye den suger etter at de nerfa den. e: Og dette er grunnen til at jeg elsker Löwe. http://wotreplays.eu/site/899008#self Endret 31. mai 2014 av Datasmurf Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Første jeg tenker når jeg møter en Løwe, er at den er lett å penne Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Kommer an på hva du kjører, og om vedkommende i Löwe-en har peil eller ei. Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Er det for sent å bevege seg ned TD-linja til WFT E-100? Er på tier 5 vognen nå og jeg grinder veldig sakte, type dagens 2x og 1-2 spill etter det vanligvis. Tenker da i forhold til nerfs som kommer etterhvert, med tanke på at de tanksene er ødelagte. Om du er ny i dette spillet så mener jeg at den andre TD-linja er bedre. Har du erfaring så kan det være at den linja er bedre. De som får gode resultater i Waffentragerne er, som regel, erfarne spillere som vet å utnytte fordelene på en slik vogn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå