Eaan Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 HAHAHAHHAHAH Skrev ''usa best'' i chatten på testserveren. Bokstavelig talt innen 10 sekunder var jeg drept av laget. Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Aaaaaaa! Tatt en pause fra WoT på et par uker, men det frister til gjentagelse etter bare noen få runder alt.WTF! Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Hahaha! Har vært ute for noen sånne ja. Matchmaker brainfart! Senest i forgårs kjørte jeg platoon, 3 mann i tier 8 tanks...vi får en kamp med 10 tier 10 på hvert lag, så resten tier 9. Bortsett fra oss tre på ett lag da, som alle var tier 8. Men for å kompensere så fikk jo fiendelaget en ekstra tier 10! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Ble ferdig med 5/7 nasjoner i natt, nå gjenstår bare 45k på Kina og Japan, så har jeg endelig en ubrukelig t8 med. Fant ut at det er mer moro så lenge jeg streamer det hele og synger køddesanger som "Innvandrersangen", "Pakkis '97" og "Robert, er du neger?" for full vreng. Lenke til kommentar
Turbofan Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Noen som har vært på 9.1 testserver. Er det noe nytt og spennende?Komarin har fått en redesign, samme med Arctic Region. Lydene er forandret http://ftr.wot-news.com/2014/05/24/sounds-in-9-1/ Du får kose deg med båtpuss Guuuuuuuuuuuuud.. Lydene virket greie helt frem til han fyrte av et skudd. Høres helt feil ut. Lyden er for lik skudd som avfyres langt unna. Lyden bør tilpasses etter hvor langt unna man er. Jeg håper de har gjort noe med motorlyden, for den er grusomt kjedelig. Lenke til kommentar
DagErlend Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 http://wotreplays.com/site/884748#siegfried_line-rambonator-cromwell Hadde en grei kamp i cromwell'n elsker den maskina! Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Lydene virket greie helt frem til han fyrte av et skudd. Høres helt feil ut. Lyden er for lik skudd som avfyres langt unna. Lyden bør tilpasses etter hvor langt unna man er. Jeg håper de har gjort noe med motorlyden, for den er grusomt kjedelig. Med forbehold om at jeg ikke har hørt de nye lydene enda.. Jeg har testet noen sound-mods og har hver gang endt opp med de originale motolydene. Ikke fordi de er så bra, men de er mer subtile enn på moddene. Jeg orket ikke ha en V10'er på øret gjennom en hel match. Så eneste mods jeg bruker er for bakgrunnslyder og kanonen. Verste jeg har testet var egen mod for turret-lyder. For et jævla spetakkel Det må være vanskelig å jobbe med lyder i et spill, på den ene siden ønsker man å reprodusere ekte vare, på den annen side skal det være god balanse. Det var neppe særlig fett lydmessig å sitte i en stridsvogn på 30-40-50 tallet, så det er nok bra mye er tonet ned. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Gnomefather har vel så vidt jeg vet en brukbar lydmod, men selv holder jeg meg til Portal voice pack som Valle oppdaterte, og unngår samtidig lydene fra tanksene. Med ve og viten. Motordur og kanoner som fyrer av o.l. irriterer meg. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Lydene virket greie helt frem til han fyrte av et skudd. Høres helt feil ut. Lyden er for lik skudd som avfyres langt unna. Lyden bør tilpasses etter hvor langt unna man er. Jeg håper de har gjort noe med motorlyden, for den er grusomt kjedelig. Med forbehold om at jeg ikke har hørt de nye lydene enda.. Jeg har testet noen sound-mods og har hver gang endt opp med de originale motolydene. Ikke fordi de er så bra, men de er mer subtile enn på moddene. Jeg orket ikke ha en V10'er på øret gjennom en hel match. Så eneste mods jeg bruker er for bakgrunnslyder og kanonen. Verste jeg har testet var egen mod for turret-lyder. For et jævla spetakkel Det må være vanskelig å jobbe med lyder i et spill, på den ene siden ønsker man å reprodusere ekte vare, på den annen side skal det være god balanse. Det var neppe særlig fett lydmessig å sitte i en stridsvogn på 30-40-50 tallet, så det er nok bra mye er tonet ned. Kanonlydene i 9.1 minner veldig om "Gnomefather's Gun Sounds." Jeg har nå skaffet meg VK4502A, let the suffering begin! Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Er det noen som både T57 HT og AMX 50B og som kan si noe om forskjellene der. holder på å skal kjøpe inn AMXen men ser at mulignes T57ern passer meg bedre. Og så er det morsomt å grinde på noe nytt da. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Er det noen som både T57 HT og AMX 50B og som kan si noe om forskjellene der. holder på å skal kjøpe inn AMXen men ser at mulignes T57ern passer meg bedre. Og så er det morsomt å grinde på noe nytt da. Tro det eller ei, men de er faktisk ikke sammenlignbare i det hele tatt. Du må spille de totalt forskjellig. Der 50B omtrent ikke har armor og kan flekse over hele mappet, samt leke sniper, kan du spille T57 som en heavy med litt treg reload, og en truende burst, Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Jeg har nå skaffet meg VK4502A, let the suffering begin! Det er den som kommer etter som er suffering. VKA er artig pga den er så "rask". Den er ikke best i noe, men den er langt i fra dårlig. Jeg har beholdt den og spiller den noe lunde jevnlig. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Jeg har nå skaffet meg VK4502A, let the suffering begin! Det er den som kommer etter som er suffering. VKA er artig pga den er så "rask". Den er ikke best i noe, men den er langt i fra dårlig. Jeg har beholdt den og spiller den noe lunde jevnlig. Om jeg er helt ærlig er det absolutt ingenting VKA skulle ha sagt sammenlignet med 110, den kommer dårligere ut på panser, mobilitet, tårnpanser, traverse, DPM, pen, og softstats, og har kun 2.3s aimtime som en papirfordel (softstats på 110 er langt bedre.) Om VKA skulle vært kompetetiv mot 110 og T32 burde den hatt 30mm tykkere tårnpanser forfra sammen med 10mm ekstra på sidene og toppen, 8° gun depression i likhet med Tiger II, og forbedret terrain resistance til 110-nivå sammen med 50 km/h toppfart. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Som sagt, ikke best men heller ikke dårlig, skal man ha en kompetiv tank så er det kun IS-3, T32 og AMX 50 100 som er noe. Hvis du virkelig vil ha noe å klage over, så klag på VKB. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Herre fred så lei jeg er av tier 6 Japan og Kina. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Herre fred så lei jeg er av tier 6 Japan og Kina. Chi-To er jo helt grei den da: like ubrukelig som de tyske mediumene på tier 6. Chi-Ri er langt verre. AV kineserne, så er Type 58 helt brukbar, 59-16 er kjempemorsom, og du burde jo strengt tatt klart å låse opp T-34-1 (fantastisk,) IS-2 (rimelig god,) eller WZ-131 (fantastisk) innen nå? Lenke til kommentar
Turbofan Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 (endret) Rheinmetall Borsig og WT Pz. IV med binocs, camo og rammer + crew med masse perks. Har dessuten en helt rå soundmod som gjør at du bokstavelig talt kan se for deg kanonen lades. Sånn deilig lyd fra når metall sklir over metall. Endret 26. mai 2014 av Turbofan Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Herre fred så lei jeg er av tier 6 Japan og Kina. Chi-To er jo helt grei den da: like ubrukelig som de tyske mediumene på tier 6. Chi-Ri er langt verre. AV kineserne, så er Type 58 helt brukbar, 59-16 er kjempemorsom, og du burde jo strengt tatt klart å låse opp T-34-1 (fantastisk,) IS-2 (rimelig god,) eller WZ-131 (fantastisk) innen nå? 1k unna Chi-Ri, veldig langt unna IS-2 og T-34-1. Går for IS-2 først uansett, for å unlocke topgun på T-34-1. Ser frem til T-34-1 og IS-2, selv om jeg er langt unna å ha råd til noen av de. Ser ikke frem til Chi-Ri, men vurderer å skippe topgun og god turret på den for å være et mindre target. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Fra T-34-1/IS-2 og opp er vel Kina det artigste treet jeg har levla. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Jeg koser meg ikke med Type 58. Kosa meg mer med Type T-34, og jeg koste meg ikke spesielt med den heller. Kan ha noe med det at jeg sjelden ser kamper med mer enn 38 % chance to win når jeg spiller Type 58-en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå