N o r e n g Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Arty-hatere kan jo cashe inn 300.000,- om dagen i rene hevntokt, så dette er vel bra for alle parter! Conditions Destroy a total of 5 enemy SPGs over any number of battles Maximum: 3 times per day Reward: 100,000 Hvem er det som får arty-kills vanligvis da? I prioritert rekefølge: Artilleri som driver med counter-arty. Suiscouts som overlever lenge nok til å finne artilleriet fordi de møter kun på hjerneløse idioter. Campere som ser på at folk i fronten blir skutt opp av artilleri, TDer, og mediums mens de venter på at flanken blir forlatt av fienden så de kan jakte ned artilleriet før laget taper. Spillere i frontlinjen som gjør mest skade, dreper flest, og gjør mest for å vinne, disse blir oftest fokusert ned på av artilleri nettopp fordi de er mest synlige. Og nei, det å påstå at artilleri krever ferdigheter er totalt BS, jeg er ingen god arty-spiller, men jeg ligger på nesten 2000 damage per runde med SU-14-2 likevel fordi det er en spillmekanikk som er ekstremt lite gjennomtenkt og umulig å balansere. Det er 80% flaks, 10% utstyr, og 10% ferdighet. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Skjønner ikke hvorfor dere henger dere opp i WR på en enkel dag, dette jevner seg ut over tid. Det er tross alt den "eneste" faktoren du blir dømt etter på en server, samt mer eller mindre ethvert fora man måtte skrive noe i. Tomat-faktor Etter min mening en meningsløs måte å måle både prestasjon og progresjon på, uavhengig om det jevner seg ut etter ørten tusen kamper eller ei. Hvem er det som dømmer ettter WR? Alle jeg spiller med kikker bare på WN8, og ingentign annet. Tro det eller ei, WR henger sammen med WN8 stort sett, avhengig av hvor mye man platooner. Mulig WG ser på WR som noe og måle etter, de gjør iallefall det på tank sin WR for og se om den er OP eller ikke. Nei, se på WN8 folkens, det er den beste enheten og måle hvor bra du gjør det. who the F cares smurfen! Tier 8 er faen ta booring, og den prem tanken har jo en shitty tier 5 gun. Nei det gidder jeg ikke. Hvis jeg vil spille tier 8, spiller jeg ESL, eller Go4Wot. menmen happy news! http://ftr.wot-news.com/2014/05/14/storm-9-1-tank-changes-cancelled/ Dvs alle nerfs & buffs er cancla (postponed), så da kan jeg kose meg med hellkitty crewet mitt litt til hehe. Tier 8 er kanskje det mest morsomme! Skikkelig sweet spot. Rhm. Borsig Panther II Ferdinand T28 Proto Kv4 For eksempel.. mmm! Det jeg mente var at CW tier 8 er booring, alt annet enn tier 10, er kjedelig. (Dog vi vant engang all tier 9 mot tier 10 ) Personlig liker jeg ikke helt tier 8, det er en ganske ubalansert tier med flere tanker som rett og slett er bedre: Jpanther II vs AC 48 vs SU-101 - JPanther II er bedre enn de to andre pga gun depression, armor, traverse, og softstats. Borsig vs ISU-152 - Borsig har tårn, samme alpha, bedre mobilitet, bedre camo, og nok pen med premiumammo. 110 vs IS-3 vs VK4502A - 110 er bedre enn de to andre, og IS-3 slår VKA ganske kraftig pga alpha, tårnpanser, og pen. Centurion 1 vs Indien Panzer vs Panther II - Centurion 1 er bedre på alt utenom toppfart, mye fordi Indien Panzer og Panther II er helt håpløse. Obj 416 vs Panther II vs IndienPanzer - 416 har bedre DPM, bedre premium-ammo, og bedre camo, den er rett og slett bedre som en sniper, Centurion 1 har i det minste tårnpanseret og gun depression å falle tilbake på. Pershing - dette er en Centurion 1 med bedre toppfart og dårligere standardpen, men med premiumammo får den 268 pen... Mye rart her Noreng, IS-3 foretrekkes over 110 i ESL og CW, grunnet bedre alpha. Pershing brukes også ganske mye, aldri sett noen bruke Cent 1. Mulig du prater randoms? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Nei, se på WN8 folkens, det er den beste enheten og måle hvor bra du gjør det. Det jeg mente var at CW tier 8 er booring, alt annet enn tier 10, er kjedelig. (Dog vi vant engang all tier 9 mot tier 10 ) Mye rart her Noreng, IS-3 foretrekkes over 110 i ESL og CW, grunnet bedre alpha. Pershing brukes også ganske mye, aldri sett noen bruke Cent 1. Mulig du prater randoms? WN8 kan paddes, spesielt om man er en av de som alltid pleier å sitte langt bak resten av laget som TD og gjør last stands regelmessig. CW har jeg ikke mye erfaring med, men kan forstå at IS-3 er foretrukket over 110 der pga spaced side armor. Jeg snakker primært om randoms ja Centurion 1 er veldig lik Pershing i spillestil, men den er ikke like god Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Ah, endelig Victory!Map: ProkhorovkaVehicle: Waffenträger auf Pz. IVExp: 2 032 Credits: 73 503Battle achievements: High Caliber, Mastery Badge: "Ace Tanker" Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Tro det eller ei, WR henger sammen med WN8 stort sett Dette er et viktig poeng. Å si at WR ikke betyr noe blir ikke riktig. Dersom noen har høy WN8 og god WR så ser du jo sammenhengen. Om en har lav WR men høy WN8 så gamer man nok systemet på en eller annen måte, eller gjør rett og slett ting feil (henger for langt tilbake og gjør all skade etter at laget ditt er borte f.eks, når kampen allerede er tapt). Om man har høy WR men lav WN8 så er det sannsynligvis lowtier statpadding på gang. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Og nei, det å påstå at artilleri krever ferdigheter er totalt BS, jeg er ingen god arty-spiller, men jeg ligger på nesten 2000 damage per runde med SU-14-2 likevel fordi det er en spillmekanikk som er ekstremt lite gjennomtenkt og umulig å balansere. Det er 80% flaks, 10% utstyr, og 10% ferdighet. Greit nok, men det er ganske arty (hue) når man først treffer, spesielt hvis folk begynner å whine. Slik som i denne replayen. Ikke at det noe særlig skeelz i denne kampen, men jammen som top tierene til fienden ble knust http://wotreplays.eu/site/862864#steppes-cryspy-object_212 Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 "Hvor" mye bedre blir T-54 en T-44? Gjør det ganske bra i T-44, men kan jeg forvente meg en veldig annerledes spillestil? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 (endret) "Hvor" mye bedre blir T-54 en T-44? Gjør det ganske bra i T-44, men kan jeg forvente meg en veldig annerledes spillestil?Langt bedre premiumammoFortsatt dårlig standardpen Fronten bouncer nå tier 8 mediums uten problemer Fantastisk DPM EDIT: hvordan kunne jeg glemme at tårnet er fantastisk? Endret 19. mai 2014 av N o r e n g 1 Lenke til kommentar
BEPP Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 "Hvor" mye bedre blir T-54 en T-44? Gjør det ganske bra i T-44, men kan jeg forvente meg en veldig annerledes spillestil? Langt bedre premiumammo Fortsatt dårlig standardpen Fronten bouncer nå tier 8 mediums uten problemer Fantastisk DPM Og bedre motstand Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 "Hvor" mye bedre blir T-54 en T-44? Gjør det ganske bra i T-44, men kan jeg forvente meg en veldig annerledes spillestil? Langt bedre premiumammo Fortsatt dårlig standardpen Fronten bouncer nå tier 8 mediums uten problemer Fantastisk DPM Og bedre motstand ? den har værre motstand, siden den er tier 9, så har kun +1 MM, mens T44 har +2 Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Gikk på en smell her i helga og kjøpte med en Hummel. Er lenge siden sist jeg spilte Arty og fant ut jeg skulle prøve igjen. Overraskende morsomt faktisk. Hjalp sikkert på at jeg hadde noen kanonrunder (selv om vi tapte så fullstendig at det enda kimer i mellomøret mitt). Prøvde å fokusere på de som var stor og farlig på FI-laget og klarte meg meget godt iom. at jeg var den som hadde mest dmg. på vårt lag i alle rundene. Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 (endret) den har værre motstand, siden den er tier 9, så har kun +1 MM, mens T44 har +2 T-54 kan fortsatt komme i høyere battle tiers, ellers er T-54 stronk tank. Best tank in de game Endret 19. mai 2014 av olefurz Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 (...) Hummel. (...) Arty (...) Prøvde å fokusere på de som var stor og farlig på FI-laget (...) Bra at du velger mål med omhu, men er du sikker på at du spiller artilleri riktig? Skaff deg XVM-stats og fokuser utelukkende på grønne spillere. Dette gir deg også muligheten til å ta letteste veien tilbake til garasjen om tallet er under 45%. Sørg alltid for å kommentere statistikken på forskjellige spillere på lite hjelpsomme måter. Husk også å skru av HUD og skyt mer enn gjerne tvilsomme skudd når to vogner befinner seg i rask nærkamp. Anta alltid at begge vil stoppe opp fullstendig, og at det på ingen måte er noen risiko for at du treffer feil vogn. Det er ditt ansvar at overskuddslageret av 'Lucky'-medaljer reduseres post-8.6. Glem heller ikke å velge mål som laget allerede har tydelig overtak på. Spøk til side, artilleri er ikke så ille, i perioder er det tilmed ganske gøy. Det føles likevel som de fleste har tilnærmet seg overnevnte "skikk og bruk"-regler, sannsynligvis p.g.a. sykdom forårsaket av mangel på bakkekontakt (ser kampen ovenfra og ned). Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Nja, det er gøy med noe nytt. Men jeg har fått en snodig trang til å parkere nært vann. Er det noe som følger med? Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Scumbags liker gjerne å gjøre det. Uansett hvor kjedelig det er å vente på å bli drept så er det vært det hvis du kan få inn et skudd ett av ti ganger på dem som kommer etter deg. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Fått feil med laptopen.. kontaktfeil internt. Den lader ikke. Da blir det ufrivillig WoT-pause på meg. Rakk å spille WT E100 i tre kamper... så var det slutt Sender inn til reklamasjon og service i dag. Blir sikkert godt med pause. Begynner å bli utbrent tanker... har ikke hatt vett til å ta pauser. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Arty var min favoritt i beta, og i første del av spillet, til de begynte å nerfe og normalisere dem, men jeg kan fortsatt ha det grævla skøy når jeg først får en god dag i min GW Tiger P. Den er ingen GW Panther eller Hummel, men gøyal likevel. Litt det samme som å shotgunne med AP i en S-51. Du har bare et skudd når du først må shotgunne, men fytti rakkern så moro det er når man først treffer. Sånn ellers savner jeg glansdagene til SU-26 … FV304 har for det meste tatt over for den SPG-en jeg nå kjører for god XP og moro. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Arty var min favoritt i beta, og i første del av spillet, til de begynte å nerfe og normalisere dem, men jeg kan fortsatt ha det grævla skøy når jeg først får en god dag i min GW Tiger P. Den er ingen GW Panther eller Hummel, men gøyal likevel. Litt det samme som å shotgunne med AP i en S-51. Du har bare et skudd når du først må shotgunne, men fytti rakkern så moro det er når man først treffer. Sånn ellers savner jeg glansdagene til SU-26 … FV304 har for det meste tatt over for den SPG-en jeg nå kjører for god XP og moro. Så det du sier er at du koste deg med arty tilbake i Wack-a-mole tiden og at du savner OP-26? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Jepp. Men FV304 er skøy den også. Liker den mye bedre enn den franske premium arty-en, LefH eller hva den heter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå