olefurz Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 All right, da avskriver jeg Troll2 i alle fall. Kjører heller uten clan om kun barnehager er alternativet. Jeg møter nok tullinger random i spillet fra før av, det holder for min del Ting kan for all del ha endret seg over det siste året, men da jeg hadde en kompis inne, for ca. 1 år siden, var han den eneste som var kommet i stemmeskiftet. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Joda, plinger sikkert på noen herfra etter hvert om jeg føler for litt selskap På sikt kommer jeg nok opp til tier 8, har flere tanks som er i ferd med å ta steget over til tier 7.Vil også anta at jeg fint da vil ende opp med over 50% win rate og WN8 1100+. Har holdt ting greit gående i det siste så lenge resten av laget ikke er av helt håpløst kaliber. Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Så.. Noen andre som deler mitt syn at E-50M kanskje er et monster i pub-games? Kanonen oppleves som en laser som tillater umulige skudd, tilsynelatende ofte. Med litt vrikking har jeg lært meg å forvente at <250 pen kanonen vil bounce regelmessig. Akselerasjon er ingenting å skryte over, men med litt smart plassering har man ofte en nedoverbakke som kan lede til en stakkars tanks som venter 60 tonn tysk stål i 40km/h +. Har etter 60 runder i den klart å karre meg til 3700 WN8 rating og 70% winrate. Dette er hinsides hva jeg klarer å prestere i ''op'' vogner som Kv-1s, T29 og hellcat. Jeg valgte å beholde E-50, men 220 pen virker fattig, selv i tier 9 etter å ha opplevd 270 pen med samme kanon. Det går en del gull-ammo i tier 9 versjonen. Det skal dog nevnes at dette er den eneste tier 10 vognen min, og jeg har til gode å prøve de andre mediumtanksene med unntak av noen få games på testserveren. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Joda, plinger sikkert på noen herfra etter hvert om jeg føler for litt selskap På sikt kommer jeg nok opp til tier 8, har flere tanks som er i ferd med å ta steget over til tier 7. Vil også anta at jeg fint da vil ende opp med over 50% win rate og WN8 1100+. Har holdt ting greit gående i det siste så lenge resten av laget ikke er av helt håpløst kaliber. Vil anbefale deg å gå opp M6 eller KV-1S, fordi T57 Heavy (og andre autoloader-linjer) er en linje for erfarne spillere med høy forståelse av spillet og artilleri ikke lærer deg annet enn å venstreklikke. WN8 kommer nok ikke automatisk av å spille på høyere tiere, tvert imot skalerer ratingen veldig bra med ferdigheter og stiller høyere krav til ferdigheter i veldig sterke tanker som KV-1S, Hellcat, T29, og Borsig. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Som forholdsvis fersk i world of tanks, har det noen hensikt å søke rundt etter en klan å melde meg inn i? Jeg er ikke ute etter noe proffe greier, men det har jeg nok ikke utvalget av tanks til uansett. Sitter med en grei rekke tanks fra tier 6, men ikke noe over det. Hadde vært greit å kjøre platoons med andre i ny og ne. Men jeg vil unngå ruskete clans/barnehager, foretrekker et forholdsvis voksent miljø. Ta kontakt med "Lars_Monsen" i clanen The Wrecking Crew. Der er det en god del norske, men også fra resten av europa. Muligheter for å kjøre alle tiere i team, samt både clan-kamper og treningssamlinger hvis du har lyst. Uformelt og greit, med voksne folk. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 (endret) Troll er nok et trygt valg TROLL2, som han vel må inn i om han ikke har bedre tanks, var en forbanna barnehage for et års tid siden. Vel, da er nok inntrykket mitt feil. Det spørs om du finner en hyggelig klan med bare tier 6-tanker... I QSF er det hyggelige mennesker, men der må man minst ha en tier 8, over 50% winrate, og 1100 WN8. Ser på noobmeter at dine stats er under kravene, men det er jo alltids mulig å PMe oss andre her (i det minste meg) i spillet om du ser vi er på og har lyst til å spille noen runder med andre Jeg vil selvfølgelig og anbefale QSF, de har 6 forskjellig klaner, med forskjellige requirements, felles for de alle er 18+ alders grense, med 1 av de har 16+. Sjekk quickybaby.com Er noen nordmenn og svensker der, og en salig blanding av resten av Europa. Så når du kommer deg til tier8 er det og anbefale! Noreng hvor har du endt opp ? edit: ellers kan du jo sjekke andre community clans. CIRC bl.a. har ingen requirements (dog det betyr jo ymse....) RDDT har mange klans, men har ikke sjekket requirements. Endret 8. mai 2014 av -iL- Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Det har vært en omstrukturering i TROLL klanen i det siste. Jeg forlot den da det ble mye rart rundt hvem som kunne pisse lengst. Jeg følte vel at jeg ikke hadde så mye å bidra med i den konkurransen siden min ikke er så lang men tilsvarende tykk. Og det er jo ikke noe å dra ut i krigen med. Uansett. Det kan jo ha forandret seg siden den gang så det kan være verdt å undersøke. Kunne selv vært villig til å prøve en klan med eldre spillere som er sånn passe laid back i stilen. mest siden jeg er notorisk lat og ikke får lov av fruen å være online før etter lalla tiden barna. For den klanen som jeg nå er med i er ikke det jeg var ute etter så jeg vil prøve noe annet. Lenke til kommentar
zarchon Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Det har vært en omstrukturering i TROLL klanen i det siste. Jeg forlot den da det ble mye rart rundt hvem som kunne pisse lengst. Jeg følte vel at jeg ikke hadde så mye å bidra med i den konkurransen siden min ikke er så lang men tilsvarende tykk. Og det er jo ikke noe å dra ut i krigen med. Uansett. Det kan jo ha forandret seg siden den gang så det kan være verdt å undersøke. Kunne selv vært villig til å prøve en klan med eldre spillere som er sånn passe laid back i stilen. mest siden jeg er notorisk lat og ikke får lov av fruen å være online før etter lalla tiden barna. For den klanen som jeg nå er med i er ikke det jeg var ute etter så jeg vil prøve noe annet. Er med i WWMR... Kjøres alle tier, og godt voksent miljø. Er også mulighet for CW. Selv er jeg passe laidback ihvertfall, blir mest spilling når ungene har lagt seg...... Ingame navn er Dragev73 om det skulle være noe toon'ing Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Unlocket nettopp AMX 50 100, herre for en artig tank dette virker som!Men jeg kjenner det kan ta litt tid å bli vandt til spillestilen, ganske anderledes enn noe annet jeg har kjørt til nå Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Unlocket nettopp AMX 50 100, herre for en artig tank dette virker som! Men jeg kjenner det kan ta litt tid å bli vandt til spillestilen, ganske anderledes enn noe annet jeg har kjørt til nå Veldig anderledes en andre HT. bruk den som en medium på speed. Det gikk en god stund før jeg fikk tak på hvordan den må behandles og vi ble enige om arbeidsfordeling. Det blir tøffere når du får største gønnern og potensiell skade på 1800 dmg. på 18-20 sekunder. Enda tøffere blir det når du får lagt dine klamme vanter på en AMX 50 120. bedre fart og litt bedre armour samt et magasin som tar 4 skudd og som dermed er kjappere å reloade. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 cluet er selvfølgelig og skjønne når man skal reloade, og gjemme seg bra nok når man reloader. Man må ha en escape plan FØR man setter i gang og unloade clippet. Ett annet tips er at man bør ikke unloade alle 6 hver gang, man må skjønne at og trade health er ikke alltid bra. Blir det farlig og unloade mer enn 3, så ikke gjør det. Deilig maskin og spille. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Deilig maskin og spille.Sannsynligvis også den vanskeligste av autoloaderne å spille bra. Voldsomt potensial, men dårlig camo og 'svak' akselerasjon gjør at den ikke kan utnytte alle åpninger like lett.Personlig skulle jeg ønske etterfølgerne var like dedikerte support-maskiner med ganske lang reload, høy pen, og stort magasin i stedet for å ende opp som en T57 med lengre reload og bedre mobilitet 1 Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Joda, plinger sikkert på noen herfra etter hvert om jeg føler for litt selskap På sikt kommer jeg nok opp til tier 8, har flere tanks som er i ferd med å ta steget over til tier 7. Vil også anta at jeg fint da vil ende opp med over 50% win rate og WN8 1100+. Har holdt ting greit gående i det siste så lenge resten av laget ikke er av helt håpløst kaliber. Vil anbefale deg å gå opp M6 eller KV-1S, fordi T57 Heavy (og andre autoloader-linjer) er en linje for erfarne spillere med høy forståelse av spillet og artilleri ikke lærer deg annet enn å venstreklikke. WN8 kommer nok ikke automatisk av å spille på høyere tiere, tvert imot skalerer ratingen veldig bra med ferdigheter og stiller høyere krav til ferdigheter i veldig sterke tanker som KV-1S, Hellcat, T29, og Borsig. Jepp, er det jeg i skrivende stund holder på med. Har KV1-S, selv om den var uvant å gå til fra KV1, merkelig nok. M44 og T21 kjører jeg i ny og ne når jeg føler for avkobling fra heavylinja. Vet at T21 etter hvert leder til autoloader, men per nå trenger jeg ikke å bevege meg den veien. T29 skaffet jeg meg i dag faktisk. Artig første battle i Lakeville. Holdt alene stand mot seks ulike heavies/TDs i death valley til vest. Ble ingen kills, men 2,6k damage done, 3,3k blocked by armor. Tok 33 hits, holdt stand der til resten av tullingene på laget fikk tatt seg av alt annet og etterhvert kom innpå de bakfra. Over 8k exp med 5x first daily battle. Merker at jeg gleder meg til denne skuta får på plass alle upgrades. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Fy søren det er mye skrot ute og går nå som det er 5x. 3 Lenke til kommentar
Systematisk Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 (endret) Fy søren det er mye skrot ute og går nå som det er 5x. Amen. Og høy temperatur pga 5x! ... men mine runder går overraskende greit. Sitter ikke og river meg i håret fordi jeg gjør en bra runde, men laget taper. Dunket nettopp ut nesten 5k dmg i E50 M. Det ble 7350 exp, det! Endret 8. mai 2014 av Systematisk Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 (endret) Fy søren det er mye skrot ute og går nå som det er 5x. Åh ja, og det hjelper selvfølgelig å kjøre "solide" tanks som AwfulTank 8 og Tiger Pig EDIT: Scratch that, siemka-nivået er helt sinnsvakt høyt i kveld, eneste seirene jeg har fått har vært 2.5K XP mens jeg har tapt flere matcher og fått 1300 XP Endret 8. mai 2014 av N o r e n g Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 (endret) Jeg gikk nylig ut av TROLL selv (etter å ha vært der et år). Veldig hyggelige folk, har ikke noe vondt å si om klanene, men omstruktureringen passet ikke meg noe særlig. Jeg kan godt tenke meg å spille litt CW, men jeg orker ikke å ha noe press om et bestemt oppmøte. Et slikt tilbud finnes ikke i TROLL-klanene lenger. Så nå er jeg litt usikker på hva jeg skal gjøre. Kunne egentlig tenke meg å spille litt mer 7 vs. 7, fikk litt blod på tann etter å ha besøkt The Grand Finals i Polen i begynnelsen av april. Så det jeg leter etter er vel en klan som er seriøse og med oppegående og voksne spillere, og som gjerne spiller litt CW og Team Battle, men som ikke kaster meg ut om jeg ikke har lyst til å spille en periode. Mulig det kan bli vanskelig å finne. Endret 8. mai 2014 av Aasgaard Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Jeg har klart å banke ut noen 6k wins, men jeg har også hatt min andel 1300 tap. Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Rakk ikke spille så mye i kveld, men ble da en 73% win over 15 kamper. Dagens høydare var KV2 i Tier 8 kamp med 3k dmg + 800 assist for 9250 XP. Var nok i overkant heldig med matchmakinga dog. Det pleier å være et lite helvete under slike events, men så lenge det er overvekt av tomater på begge sider så er det jo alltids håp. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 73% win? Tror jeg må strekke meg LANGT etter det, tipper jeg havner på nærmere 30% i dag, "høydepunktet" var 3000 damage + 6 kills i Pershing på et tap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå