SirJames Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Löwe-bundelen er enda ikke over, men jeg vil fortsatt ikke anbefale deg å kjøpe den. Alternativ til å kjøpe Löwe, er å bruke pengene på free xp frem til Tiger 1 evt Tiger 2. Det er gode tanks på sine tiere. Klart det koster å komme seg fort frem i WoT. Har brukt litt for mye penger på dette spillet. Men det har vært gøy Har trappet ned litt og bestemt meg for å ikke kjøpe mer gull nå. Kjøpte 1 års premium account på 15% salg. Så får vi se da... hehe Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Vi skal ikke starte en Intel/AMD diskusjon her, men mitt argument om at grafikkmotoren ikke på noen måte er skrevet for moderne maskiner står ved like. Jeg vil uansett påstå at mine specs ligger over snittet på WoT brukere verden over og har potensiale for å få vesentlig høyere FPS for en så relativt sett 'enkel' grafikk. Du har helt rett i begge påstander, endrer ikke at Intel/Nvidia er beste komboen i WoT for maksimal ytelse 1 Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 I morgen blir det hardcore grinding, due to 1 mai spesialen. (caveate, hvis man ikke er fyllesjuk da ) Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 (endret) http://worldoftanks.eu/en/news/44/top-tree-bc15558/ Batchatarty som top of the tree... Er det noen som i det hele tatt er interessert i det artilleriet? Lite kaliber, sinnsvak reload, og bare et 360° tårn til å skryte av. Endret 30. april 2014 av N o r e n g Lenke til kommentar
Blake Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 http://worldoftanks.eu/en/news/44/top-tree-bc15558/ Batchatarty som top of the tree... Er det noen som i det hele tatt er interessert i det artilleriet? Lite kaliber, sinnsvak reload, og bare et 360° tårn til å skryte av. Bat-arty fungerer utrolig bra på enkelte kart i CW, men i randoms så virker den ganske middelmådig ja. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 http://worldoftanks.eu/en/news/44/top-tree-bc15558/ Batchatarty som top of the tree... Er det noen som i det hele tatt er interessert i det artilleriet? Lite kaliber, sinnsvak reload, og bare et 360° tårn til å skryte av. Ikke interessert. Nøyer meg med FV304. Da blir det 2 uker med mye arty i kampene Ikke bra for WT pz 4 - grindingen min. Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 I morgen blir det hardcore grinding, due to 1 mai spesialen. (caveate, hvis man ikke er fyllesjuk da ) Finner ingen informasjon om noen event i morgen. Info? Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 I morgen blir det hardcore grinding, due to 1 mai spesialen. (caveate, hvis man ikke er fyllesjuk da ) Finner ingen informasjon om noen event i morgen. Info? Regner med at du kan sjekke det ut på mission siden ingame. Foreløpig ingen ting på EU eller US forsidene i hvertfall. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Var jo lovet som en del av +1million likes on facebook. Leste det på FTR. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Var jo lovet som en del av +1million likes on facebook. Leste det på FTR. Det kommer WoT FB “like” count: 1 million Posted on April 25, 2014by Silentstalker — 28 Comments ↓ Thanks to several dozen people, who sent me this info Hello everyone, remember that post, where Wargaming EU promised that they would put a 2x XP for victories on 1st of May, if (until that time) the Like count on WoT FB page reaches 1 million? Well, despite the massive 9.0 fail, they made it, so next Thursday (1.5.2014), we will have the double XP for victory event. This entry was posted in Uncategorized by Silentstalker. Bookmark the permalink. Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Takker. Blir grinding i morra da ja Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Ja hva skal dere grinde i morgen folkens på den store double xp-dagen? Jeg blir å grinde hovedsaklig med WT pz auf 4. Har lyst på WT E100. Kanskje litt T54E1 også. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Blir nok grinding og siste innspurt for å få beste gun til T30 for så å grinde meg forbi Pershing. Om det blir noe tid til overs etter det tenker jeg å få gjort så mye på T32en som mulig. Vil helst bare komme meg forbi T32 da det er en tanks som virkelig ikke passer min spillestil. Lenke til kommentar
Blake Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 De eneste 2 tankene jeg grinder for tiden er AMX 50 100 og T-54, så blir nok et par kamper med dem tenker jeg. Ellers så blir det sikkert også noen kamper i Centurion 7/1 fordi jeg rett og slett elsker å spille den. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Til E-50 og ISU-152, om ikke lagene er helt krise. Førstnevnte er prioritert, Panther II er litt masete i lengden selv om det er en god vogn. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Visning på lørdag for salg av huset, så det blir nok lite spilling i morgen. Kona har vel heeelt andre planer for hvor jeg skal legge innsatsen de neste to dagene Lenke til kommentar
scuderia Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Til E-50 og ISU-152, om ikke lagene er helt krise. Førstnevnte er prioritert, Panther II er litt masete i lengden selv om det er en god vogn. Jeg likte Panther II men fikk aldri dreisen på e-50. Har unlocket E-50M men har ikke kjøpt den da det koster for mye. Problemet til E-50 var matchingen, møtte utrolig mange t10 og da hjelper kanonen lite. Samtidig var den latterlig dyr i drift Koser meg nå med E-75 som rett og slett er en fantastisk vogn. Uten tvil den beste tier 9 og kanskje den morsomste i WOT og spille. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Kom forresten gjerne med tips på hvordan i alle dager man skal spille T32. Virker som den lider av T20 og pershing syndromet. Lenke til kommentar
Blake Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Til E-50 og ISU-152, om ikke lagene er helt krise. Førstnevnte er prioritert, Panther II er litt masete i lengden selv om det er en god vogn. Jeg likte Panther II men fikk aldri dreisen på e-50. Har unlocket E-50M men har ikke kjøpt den da det koster for mye. Problemet til E-50 var matchingen, møtte utrolig mange t10 og da hjelper kanonen lite. Samtidig var den latterlig dyr i drift Koser meg nå med E-75 som rett og slett er en fantastisk vogn. Uten tvil den beste tier 9 og kanskje den morsomste i WOT og spille. Panther II er faktisk helt ålreit, men likte ikke E-50 noe spesielt (spilte den ikke stock) så free XP'et meg til E-50M og angret ikke en plass. E-50M er faktisk helt topp å spille i randoms/platoon. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 http://worldoftanks.eu/en/news/44/facebook-milestone-reached/ Double Experience for every Victory after the First Victory of the Day* *For this bonus to work, you need to be in the top 10 players on your team by base experience earned (bonuses for the first victory, premium account, etc., will not be counted to determine the rankings). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå