тurbonєℓℓo Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 (endret) Litt morsom runde. Endte opp med Draw =P http://www.wotreplays.com/site/802270#swamp-turbonello-t-43 Men altså: De poengene man får, de må man jo også bruke på å kjøpe helt ny tanks. Er det ikke bedre å spare så mye som mulig så man får kjøpt helt ny tanks? =) Vil nå ikke akkurat si at Draw er en morsom opplevelse. Posisjonen du tok i begynnelsen av gamet var interessant, du kan definitivt se en del derifra, men fienden har også gode mulgiheter til å se deg fra nord og det er nesten alltid noen som kjører nord i svampen som også skjedde denne gang. Da du oppdaget M4 og ble skutt burde du skutt en gang for så å trekke deg tilbake i cover, T-43 har nok panser for å takle ild fra M4 og Type 58, men du vinklet ikke korrekt og det var ingen garanti for at ikke en tyngre og mer skummel fiende skulle vise seg og mose deg. Ok. Det med vinkling og sånt, har jeg blitt mye bedre på etter dere nevnte det her. Hadde forresten en god runde nå med K-1... Om du er litt skeptisk til hvor du burde kjøre kan du ta en kikk her: http://forum.wotlabs.net/index.php?/topic/2760-okeanos-guide-on-where-not-go-to-on-maps-updated/Okei. Interessant! Endret 24. april 2014 av turbonello Lenke til kommentar
MrScarface981 Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Det er alltid trivelig å se en ny WoT-spiller som vil lære Su-122-44 er en liten rakker http://wotreplays.com/site/687821#team 1 Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 (endret) En god runde til med KV-1 Sikkert mange ting jeg kunne gjort bedre, men. Bra med feedback på det man gjør også. Da blir man jo bedre! http://www.wotreplays.com/site/803918#lakeville-turbonello-kv-1 Og denne rett etterpå: http://www.wotreplays.com/site/803975#el_halluf-turbonello-kv-1 Endret 24. april 2014 av turbonello Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 javel takk WG, dette blir en WoT fri helg. arty special? give me a break. (pun intended) Lenke til kommentar
zarchon Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 javel takk WG, dette blir en WoT fri helg. arty special? give me a break. (pun intended) La merke til den ja.... Blir god tid til å gjøre andre meningsfulle ting i helga ja, og med det været som er i sikte, så ikke noen dårlig ide Meeen, noen runder i Borsig og BatChat blir det vel likevel tenker jeg Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Jeg har kommet meg til Waffen aus Pz IV, og no way om jeg spiller den i arty helgen. Desuten har Dark Souls II kommet, så passer "bra". Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Slutt å disse arty, vi er en sjelden rase Sjeldent befriende følelse når Hummelen kliner inn en fulltreffer og one-shotter en snikende Jagdpanther på andre siden av kartet. Skal på hyttetur i helga, så jeg får ikke gleden av dette. Men jeg er enig i at det er kleint når det er fire-fem arty på hvert lag, det er dritt for alle parter. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Arty special ja... har bare FV304. Men det kan bli moro og spille WZ-131- Mye spotting damage, og litt arty-jakt. Men fint vær gjør at det nok blir mindre spilling. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Slutt å disse arty, vi er en sjelden rase Sjeldent befriende følelse når Hummelen kliner inn en fulltreffer og one-shotter en snikende Jagdpanther på andre siden av kartet. Skal på hyttetur i helga, så jeg får ikke gleden av dette. Men jeg er enig i at det er kleint når det er fire-fem arty på hvert lag, det er dritt for alle parter. WoT hadde vært bedre om arty ble fjernet fullstendig. Situasjonen du beskriver er nøyaktig hvorfor arty ikke fungerer: 100% RNG hvorvidt du treffer og ekstrem alpha gjør opplegget enormt irriterende for begge parter. FV304 er på den helt andre siden av spekteret med massiv ROF for å kompensere for derpfaktoren, og skyter så raskt at den tracklocker fiender til døde, men den må i det minste være nærme nok fienden til at den kan spottes lett. Det aller verste med artilleri er dog de "flinke" XVM-brukerne som finner ut at de må fokusere på de "farligste" spillerne, nemlig de som er blå eller lilla, noe som resulterer i at en KV-4 kan rulle rett gjennom mens en Cromwell blir fokusert ned av tre artilleri Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 http://wotreplays.com/site/803779#live_oaks-gromle-m36_slugger Av og til så går alt som kniv i varmt smør. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Jeg vil si at arty som en faktor tilfører spillet mer enn det ødelegger. Det trenger vi heller ikke bli enige om Men det skulle vært begrensning på antall arty i hver match. Det bør være en del av faren ved posisjonering at man også tar hensyn til at det kan falle granater fra himmelen. Arty var ikke noe presisjonsinstrument på 40-50 tallet, men skulle man få en i hue så var det også slutt. Når det gjelder FV304 så er jeg neimen ikke sikker på om jeg orker Bishop lenge nok til at jeg får den, og den er i alle fall ikke verdt free-xp. Jeg får konse mer på medium-linja, så blir Noreng mye blidere Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Alle artys skulle ha vært som bishop. 2 Lenke til kommentar
zarchon Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Jeg vil si at arty som en faktor tilfører spillet mer enn det ødelegger. Det trenger vi heller ikke bli enige om Men det skulle vært begrensning på antall arty i hver match. Det bør være en del av faren ved posisjonering at man også tar hensyn til at det kan falle granater fra himmelen. Arty var ikke noe presisjonsinstrument på 40-50 tallet, men skulle man få en i hue så var det også slutt. Når det gjelder FV304 så er jeg neimen ikke sikker på om jeg orker Bishop lenge nok til at jeg får den, og den er i alle fall ikke verdt free-xp. Jeg får konse mer på medium-linja, så blir Noreng mye blidere Så du "sliter" med Bishop du også ja...... Samme marerittet her, skjønner ikke dem som sier den er bra.... Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Så du "sliter" med Bishop du også ja...... Samme marerittet her, skjønner ikke dem som sier den er bra.... Treg, null travers, kort skuddlengde og lav bane. Må finne seg en bakke å stå i for å kommer seg utover i kartet. Kjapp reload og siktetid oppveier riktignok noe, men man treffer ikke stort og drar man 100+ i damage ved treff så er det champagnekork i taket Lenke til kommentar
Blake Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Så du "sliter" med Bishop du også ja...... Samme marerittet her, skjønner ikke dem som sier den er bra.... Treg, null travers, kort skuddlengde og lav bane. Må finne seg en bakke å stå i for å kommer seg utover i kartet. Kjapp reload og siktetid oppveier riktignok noe, men man treffer ikke stort og drar man 100+ i damage ved treff så er det champagnekork i taket Har Bishop lav bane? Jeg hoppet rett opp til FV304 så har ikke prøvd Bishop, men den skyter høyest av alle arties på tier 6, og Bishop skal ha samme kanon og samme gun elevation (+45 grader) som FV304. FV304 er latterlig morsom og selv om den har lav alpha på 450 skade, så skyter den såpass høyt at det hender man treffer tier 8 heavies for full skade så lenge man sikter på motoren. Den funker til og med bra på alle bykart ettersom den kan treffe fienden bak dekning hvor andre arties ikke har sjangs til å treffe. Foreløpig har jeg 112 kamper og 65,18% win med min FV304, og det er kanskje den gøyeste tanken i spillet når man spiller platoon med 1-2 andre i samme tank. Den har en helt annen spillestil enn alle andre arties og er rett og slett bare helt hysterisk. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Bishop er ikke så dum om man vet litt om hvor folk står stille og har en bakketopp i nærheten. T5-kamper er likevel litt for tilfeldige til at den alltid fungerer like godt. arty special? give me a break. Blir desto mer spennende av at det er et annet oppdrag som i praksis krever 75 seire i artilleri* >T4 for å få T2 Light. Begynne å dingle med credits-gulrot foran disse er bare dumt, selv benyttet jeg sjansen til å gå Valentine->Bishop->FV304. Egentlig er vel oppdraget 75 seire i TD/HT/MT og 75 i LT/SPG, men det er nok litt begrenset hvor mange som spiller LT i forhold til artilleri, 75 seire i førstnevnte gruppe går som regel av seg selv. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Bishop har vertikal -5°/+15° og horisontalt -4°/+4°. Det er makaløst rævva spør du meg Lenke til kommentar
Blake Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 (endret) Bishop har vertikal -5°/+15° og horisontalt -4°/+4°. Det er makaløst rævva spør du meg Det er sant, den har -5/+15 med stock kanonen ja. Bruker du samme kanon som FV304 så har den -5/+45. Endret 25. april 2014 av Blake 1 Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 (endret) Slutt å disse arty, vi er en sjelden rase Sjeldent befriende følelse når Hummelen kliner inn en fulltreffer og one-shotter en snikende Jagdpanther på andre siden av kartet. Skal på hyttetur i helga, så jeg får ikke gleden av dette. Men jeg er enig i at det er kleint når det er fire-fem arty på hvert lag, det er dritt for alle parter. WoT hadde vært bedre om arty ble fjernet fullstendig. Situasjonen du beskriver er nøyaktig hvorfor arty ikke fungerer: 100% RNG hvorvidt du treffer og ekstrem alpha gjør opplegget enormt irriterende for begge parter. FV304 er på den helt andre siden av spekteret med massiv ROF for å kompensere for derpfaktoren, og skyter så raskt at den tracklocker fiender til døde, men den må i det minste være nærme nok fienden til at den kan spottes lett. Det aller verste med artilleri er dog de "flinke" XVM-brukerne som finner ut at de må fokusere på de "farligste" spillerne, nemlig de som er blå eller lilla, noe som resulterer i at en KV-4 kan rulle rett gjennom mens en Cromwell blir fokusert ned av tre artilleri Kan vel ikke så mye annet enn å si meg enig her. Spilte arty en del før arty-nerf/accuracy fix for å komme til clan-wars kapabelt artilleri, men det var jo som oftest frustrerende. Fullstendig prisgitt et lag som stopper suicide scouts, og RNG som sender skudd i hytt og pine. Å bli truffet av arty før nerfen var irriterende da du visste at de hadde hatt en del flaks med RNG'en. Etter nerfen er det enda mer irriterende, da du vet de har MYE flaks. Om du ikke blir truffet av FV304 eller noe sånt da. Den er jo rimelig treffsikker. Men nerfen gjorde jo ikke noe med det som var problemet med arty: alt for stor flaks/uflaks-faktor, og latterlig høy skade når de penetrerer (og i høyere tiers gjerne når de ikke en gang treffer, men splasher deg). Siden det virker som om de ikke er i stand til å fikse artilleri på en forsvarlig måte burde de bare fjerne hele greia og refundere credits og experience som free experience! Så du "sliter" med Bishop du også ja..... Samme marerittet her, skjønner ikke dem som sier den er bra.... Så du "sliter" med Bishop du også ja...... Samme marerittet her, skjønner ikke dem som sier den er bra.... Treg, null travers, kort skuddlengde og lav bane. Må finne seg en bakke å stå i for å kommer seg utover i kartet. Kjapp reload og siktetid oppveier riktignok noe, men man treffer ikke stort og drar man 100+ i damage ved treff så er det champagnekork i taket Har hørt flere som synes Bishop er artig, men klarer ikke helt å forstå de som sier det. Null traverse, treg som bare juling. FV304 retter heldigvis på begge delene, og bruker samme kanon, og da funker det plutselig! Edit: Bonus SerBfact! Q: Why do gold shells cost gold by default when 95% of players pay for them with credits? A: It was done on purpose. At night all we can dream about is how to steal more gold from players, and cackle. Endret 25. april 2014 av Valle79 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Så du "sliter" med Bishop du også ja...... Samme marerittet her, skjønner ikke dem som sier den er bra.... Treg, null travers, kort skuddlengde og lav bane. Må finne seg en bakke å stå i for å kommer seg utover i kartet. Kjapp reload og siktetid oppveier riktignok noe, men man treffer ikke stort og drar man 100+ i damage ved treff så er det champagnekork i taket Bishop har jo ekstremt høy bane, det er et av få artilleri som kan være en betydelig trussel på Himmelsdorf og Ensk, min average damage per battle med Bishop var 798 bare så det er sagt... Hadde det ikke vært for at den var såpass treg hadde den vært ekstremt OP, bare fordi den har dårlig gun arc betyr ikke det at du får lang siktetid, den har nemlig såpass gode softstats at bloom ved traverse av skroget er neglisjerbart. Nei, jeg er ikke en spesielt god arty-spill, for de som tror det, min average damage i SU-14-2 er på 1900 mens GWPanther er på 1400 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå