Chris93 Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 203mm til S-51, SU-14 og Object. 212 er konge. Den flyr tregt men slår meget godt i fra seg. Spesielt tom t6 arty. Lenke til kommentar
Sandwich Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Noen som vet hvordan man fikser blinkende trær og skygger? Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Tja, det kan godt være du må oppdatere driveren til skjermkortet ditt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Det tok meg hele kvelden, men fikk endelig grinda 44k til BL-9. Nå er jeg så trett at jeg ikke klarer å skilne venn fra fiende, men i morgen skal det bli awesome å eie med den mens jeg grinder til IS-4. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Tja, det kan godt være du må oppdatere driveren til skjermkortet ditt. Eller nedgradere, det måtte jeg. Nyeste nvidia-driveren har FPS drops for meg i WoT, men ett hakk eldre funker finfint. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Patch dag i dag! Nye stemmer på tank crewet? Tror ikke jeg gidder noen av light tankene, spille light tank suger for det meste. Lenke til kommentar
Blake Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 De nye light tanksene virker nesten litt for mektige for sitt tier, med mindre de alltid går som scouts i høyere tier kamper. De nye stemmene var jeg ikke spesielt begeistret for i grunn. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 De nye light tanksene virker nesten litt for mektige for sitt tier, med mindre de alltid går som scouts i høyere tier kamper. De nye stemmene var jeg ikke spesielt begeistret for i grunn. Nei de var litt lyse/nasale Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Det er vel bare å legge inn de gamle stemmene igjen, eller? 1 Lenke til kommentar
MentholBlaster Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 De nye light tanksene virker nesten litt for mektige for sitt tier, med mindre de alltid går som scouts i høyere tier kamper. De nye stemmene var jeg ikke spesielt begeistret for i grunn. Nye stemmer? Jeg har da aldri hørt noen stemmer.... Det spillet mangler, er fotsoldater. Slik som Battlefield-spillene har. Hadde vært uendelig kult å kunne gå inn/ut av tanksen, og brukt håndvåpen Lenke til kommentar
Blake Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Jepp, crewet på tyske og russiske tanks har fått nye stemmer (har bare kjørt tyske og russiske tanks etter patchen). Likte bedre de gamle, men er vel bare å legge inn de gamle igjen som Datasmurf sier. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 De prata vel om å ha med infanteri en gang i fremtiden, men at de bare skulle være der for syns skyld og ikke noe mer. Personlig er jeg evig fornøyd med mangelen av folk som springer rundt og irriterer deg. 1 Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Apropo det med fotsoldater: Det heter jo world of tanks... Battlefield 2, samt 1942 har muligheten for å gå inn og ut av tanks, så bare til å bytte spill om en vil løpe over slagmarken Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Gah, jeg trenger alt for mye freexp. Jeg er så fysen på de nye light tanksa. Goonsa skryter de opp i skyene. Særlig Chaffee og VK 2801. Har T-50, men så langt er den kun rask og god til å dodge skudd, men ikke noe særlig mer enn det, så jeg lurer på om jeg skal gidde å gå for T-50-2 eller ei. Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 De nye light tanksene virker nesten litt for mektige for sitt tier, med mindre de alltid går som scouts i høyere tier kamper. De nye stemmene var jeg ikke spesielt begeistret for i grunn. Nye stemmer? Jeg har da aldri hørt noen stemmer.... Det spillet mangler, er fotsoldater. Slik som Battlefield-spillene har. Hadde vært uendelig kult å kunne gå inn/ut av tanksen, og brukt håndvåpen Vel... Det hadde muligens blitt litt ubalansert da :-P Akkurat som i Battlefield ;-) Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Jeg har 290 000 potensielt free XP :-P Superkjipt å moderere seg med pengene :-P Jeg har brukt alt for mye allerede, så jeg kjøper ikke en ny batch med gull på en stund xD Til gjengjeld får jeg da sikkert 2 nye Tier 10! :-D Eller i hvert fall en :-P Jeg tviler på at jeg rekker både E100 og IS7 innen den tid :-P Og hvis jeg har begge, så kan jeg jo begynne å sikte imot GWE, eller rett og slett bare vente på de franske :-) Jeg ville egentlig ha Patton pga awsome spot, men ser at den blir lite brukt i clanmatches, og det er ikke like gøy med spot i public :-P Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Det er vel bare å legge inn de gamle stemmene igjen, eller? Er det? Hvordan! do tell De nye light tanksene virker nesten litt for mektige for sitt tier, med mindre de alltid går som scouts i høyere tier kamper. De nye stemmene var jeg ikke spesielt begeistret for i grunn. Nye stemmer? Jeg har da aldri hørt noen stemmer.... Det spillet mangler, er fotsoldater. Slik som Battlefield-spillene har. Hadde vært uendelig kult å kunne gå inn/ut av tanksen, og brukt håndvåpen Har du aldri hørt noen stemmer? Richoet! That one went straight through! Critical hit! That's gotta hurt! Ikke hørt de før? :confused Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Vel, du er nødt til å ha en eldre klient med de vel og merke. Eller bare laste de ned her. Så finner du bare "ingame_voice.fev" og "ingame_voice.fsb" og bytter de ut. De ligger så vidt jeg vet i "..res\audio". Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Noen som har noen formening om hvilke tanks som er mest lønnsomme å spille, det vil si gir mest netto inntekter. Tenker primært hvis man ikke har premium abonnement. Lenke til kommentar
Blake Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Noen som har noen formening om hvilke tanks som er mest lønnsomme å spille, det vil si gir mest netto inntekter. Tenker primært hvis man ikke har premium abonnement. StuG III og T25AT gir greit med penger føler jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå