Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks

Anbefalte innlegg

Tiger H virker bra. Men er en typisk sniper. Er i tvil om det er jeg vil ha.

Sikler også litt på T32. Bare tracks og turrett som ikke er researchet fra før.

Vet ikke om jeg vil selge T29, men T32 virker mye sterkere både i hull armour og mobilitet.

Ihvertfall etter å ha sett denne. Bouncer mye i hull med litt vinkling: :)

Det der er unntaket som bekrefter regelen, T32 har et svakt skrog som er marginalt bedre enn Caernarvon, vanligvis vil 175 pen gå rett gjennom fronten på skroget...

Tiger H er en sniper med massiv HP-pool, i virkeligheten burde den vært på tier 6 uten 88L71

Er stort sett enig i dine meninger om div tankser, men når det gjelder T32 har jeg helt andre erfaringer enn deg. T32 er ett monster av en maskin, og har selv brukt pansringen effektivt. Front er grei, ikke fantastisk men med rett vinkling kan mye rart bounces. Der den virkelig er god, på trass av hva stats skulle tilsi, er sidescraping. Tracks og sidepansring kan spise helt absurde mengder skudd, bare ikke ha for stor vinkel.

Er en av mine beste tankser med winrate på 69% etter 240 kamper. En av 4 tankser jeg har over 1000 average xp på.

Min T32 har 1047 avg XP med 56.9% winrate etter 72 kamper, i min opplevelse var det fint lite morsomt med den:

Tårnet var knallbra, og gun depression var også solide greier, men det var også det eneste positive med den i min opplevelse, med en gang man møtte en tier 8 eller 9 måtte APCR lades fordi kanonen var så upålitelig.

Det er en merkelig blanding som ikke fungerer i min mening: tårnpanser og gun depression uten skikkelig gun, og ikke nok mobilitet, DPM, og treffsikkerhet til å flanke effektivt, ikke nok skrogpanser, pen, og DPM til å takle en IS-3, Tiger II, eller KV-4 forfra...

For meg minner den dessverre litt for mye på Tiger P, som også har blitt sakte men sikkert gjort irrellevant pga introduksjon av nye TDer, sigma-endringen i treffsikkerhet, og andre endringer i gameplayet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har 64% winratio i T32 med rundt 1k avg XP.

Den fungerer når den får lov til å være top tier og delvis i tier9 kamper. Men den sliter med kanonen og APCR er nesten nødvendig litt for ofte (jeg nekter å bruke APCR i de fleste tilfellene på T32 med mindre kampen henger på meg mot tanks med god armour.).

Turret er utrolig bra og armour er veldig troll om du vinkler. Får du skjult bunnplata på den så kan du gjøre det veldig bra.

Lenke til kommentar

Hva burde jeg kjøpe neste gang, når jeg nå har en T-34 ?? Jeg har tre valgmuligheter.

Hvilken T34 er det du snakker om? Den amerikanske tier 8 heavy premium tanksen, eller den russiske tier 5 medium tanksen?

Den russiske tier 5 medium :)

Ok, for det er VELDIG stor forskjell på amerikans t32 og russisk t34 som du lurte på tidligere.

• Liker 1
Lenke til kommentar

De fleste av oss ble nok forvirret ettersom T32 og T34 er amerikanske tier 8 heavy tanks. T-34 er russisk medium. ;)

Har spilt meg frem til det, og har brukt veldig mye tid, så er ikke helt grønn. :) Men hvorfor mener du jeg burde velge den? (fordeler? (...))

Tjah, man må ha en del tusen kamper før man ikke lenger blir regnet som "helt grønn". :)

T-34-85 er en av de beste (om ikke den beste) medium tankene på tier 6, og linja ender opp i 1 knallbra tier 9 og 2 knallbra tier 10 mediums.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hva burde jeg kjøpe neste gang, når jeg nå har en T-34 ?? Jeg har tre valgmuligheter.

Hvilken T34 er det du snakker om? Den amerikanske tier 8 heavy premium tanksen, eller den russiske tier 5 medium tanksen?

Ok, for det er VELDIG stor forskjell på amerikans t32 og russisk t34 som du lurte på tidligere.

Ja, hehe. Glemte å nevne det. Jeg visste det egentlig fra før, siden jeg søkte på den tanken på YT, og fikk opp den amerikanske. Den er noe fetere vil jeg si. =P

Men, for nå så har jeg medium russisk :p

Lenke til kommentar

Har spilt meg frem til det, og har brukt veldig mye tid, så er ikke helt grønn. :) Men hvorfor mener du jeg burde velge den? (fordeler? (...))

Har du fått Ace Tanker i T-34 enda?

Gjør du mer enn din egen HP i damage i de fleste matcher?

Hvis begge er ja, gå opp til T-34-85

Hvis ikke går du for SU-85 (start fra tier 2 igjen, så du lærer TD-basics) og KV-1, og prøver å finne ut av hvordan du liker å spille.

Tenkte mer siden SU-85 virker å være mektig. Hva er fordelene med T-34-85 i forhold til SU-85? SU-85 er jo en tank-destroyer, og vil jo være mer effektiv mot fienden, eller?

SU-85 har ikke et tårn, den har kanskje langt kraftigere kanon enn T-34, men den er avhengig av at fienden kjører inn i din skuddlinje for å fungere.

Vil generelt fraråde TDer inntil du har fått greit grep på heavies og mediums, slik at du ikke ender opp som en ubrukelig camper slik de fleste TD-kjørere er...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har du fått Ace Tanker i T-34 enda?

Gjør du mer enn din egen HP i damage i de fleste matcher?

Hvis begge er ja, gå opp til T-34-85

Hvis ikke går du for SU-85 (start fra tier 2 igjen, så du lærer TD-basics) og KV-1, og prøver å finne ut av hvordan du liker å spille.

Tenkte mer siden SU-85 virker å være mektig. Hva er fordelene med T-34-85 i forhold til SU-85? SU-85 er jo en tank-destroyer, og vil jo være mer effektiv mot fienden, eller?

SU-85 har ikke et tårn, den har kanskje langt kraftigere kanon enn T-34, men den er avhengig av at fienden kjører inn i din skuddlinje for å fungere.

Vil generelt fraråde TDer inntil du har fått greit grep på heavies og mediums, slik at du ikke ender opp som en ubrukelig camper slik de fleste TD-kjørere er...

OK. Takk for tips.

Nei, har ikke Ace tanker enda. =)

Jeg vet ikke om den gjør mer enn min egen HP i damage. Hvordan finner jeg ut det?

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om den gjør mer enn min egen HP i damage. Hvordan finner jeg ut det?

Service Record, fane 4 (Vehicles), se på Specific Damage ;)

EDIT:

Jeg elsker Pershing!

attachicon.gifshot_014.jpg

Oy!! Så ikke bildet før nå. Ser nå at jeg er ganske nybegynner i forhold!

Hehe. Wow. :D

Jeg har Ace Tanker i den allerede, fikk den på første match med helt stock tank :p

Likevel en fantastisk medium om du er villig til å ta med litt APCR

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...