Blake Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 vel det er ganske deilig at noen av de som alltid skyter sine egne tanker på sitt lag får en straff.Ja. Jeg er enig i at hvis man gjør dette mer en enn to ganger i løpet av kort tid, så er dette helt i orden. Men å bli utestengt en time for å ha gjort en feil, mener jeg er litt drøyt. Man kan jo sammenlikne det med andre spill. Betaler gjør jo mange også. Har man f.eks. Premium i en dag, og man blir utestengt i flere timer pga sånne feil, så er jo dette nesten svindel. Riktignok er ikke straffen min lang, og jeg kommer inn igjen om ti minutter, men likevel. Feil kan begåes uten at man er klar over det. I alle fall visste ikke jeg at jeg skøt på en kammerat da jeg siktet meg inn på fienden. =P Enkelte dager risikerer man at 2 tanks på ditt lag tk alt som beveger, og dermed ødelegger for hele laget. Dessuten må man brutte tk reglen flere ganger før man blir utestengt for en time/ 3 timer etc.... Ikke akkurat strengt Vel. Jeg fikk etter kun en gang, og jeg har ikke bevisst gått å drept lagkammerater. =) Du blir ikke bannet for å skyte en lagkamerat 1 gang i løpet av en kamp, men skyter du 1 som er i fiendens cap så ryker du ut. Man ryker også ut om man skyter 2 skudd på lagkamerater i en kamp så vidt jeg vet. Jeg syntes systemet fungerer greit slik som det er nå. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Noen som har peiling på arty her? spiller M40/m43 har snart nok xp til tier 9 nå. Men trenger et arty nr 2. noen som har noen tips? f.eks som skyter mer rett opp og ned? slik jeg kan treffe ting som står bak en stein eller hindring?.... Elller ivertfall noen tips til ny arty? Lenke til kommentar
zarchon Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Noen som har peiling på arty her? spiller M40/m43 har snart nok xp til tier 9 nå. Men trenger et arty nr 2. noen som har noen tips? f.eks som skyter mer rett opp og ned? slik jeg kan treffe ting som står bak en stein eller hindring?.... Elller ivertfall noen tips til ny arty? Britisk arty... Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 (endret) Noen som har peiling på arty her? spiller M40/m43 har snart nok xp til tier 9 nå. Men trenger et arty nr 2. noen som har noen tips? f.eks som skyter mer rett opp og ned? slik jeg kan treffe ting som står bak en stein eller hindring?.... Elller ivertfall noen tips til ny arty? Har kun en arty fortiden. Og det er FV304. Rask og morsom liten sak. Skyter rett opp og ned og lader fort. Du tracker fienden med første skudd, og ødelegger de med neste. Endret 9. april 2014 av James King Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Har kun en arty fortiden. Og det er FV304. Rask og morsom liten sak. Skyter rett opp og ned og lader fort. Du tracker fienden med første skudd, og ødelegger de med neste. Er på vei dit, men lider meg fortsatt gjennom Birch'en, den er sant mareritt. Har også tysk Hummel og da blir virkelig Birchen vond å spille. Håper Bishopen er mer morsom, for FV304 er omtrendt dit jeg har tenkt å bevege meg på britisk arty-linje. Litt usikker på hvor moro det er mer arty på høyere tier. Burde kanskje benytte muligheten til å test på beta-serveren i påsken. Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 (endret) Er det ikke litt idiotisk at man blir utestengt én time for å ha drept en lagkammerat egentlig? Hvis dette er så seriøst at man må gå til det skritt å straffe brukerne, hvorfor ikke skru av friendly fire? Skøyt på fienden, men det jeg ikke visste var at det var en lagkammerat mellom oss, (eller noe sånt: Jeg så ikke vedkommende) og så fikk jeg melding om at jeg ble utestengt. Skikkelig blodharry syntes nå jeg... Kan være enig i at det høres hardt ut. Men om du skvotsjet ham mens han sto i capsirkelen så er det ingen pardon, det er rett ut til høyre da. Og så kommer det vel litt an på hvor mange som rapporterer deg, tror jeg. men da skal du ha oppført deg deretter, som regel. Noen "drittsekker" vil uansett oppfordre til rapportering når de blir skutt av "friendly fire". Selv om de beviselig stilte seg foran deg i skuddøyeblikket. Arty er spesielt utsatt for slike ting. Endret 9. april 2014 av bytrollet 2 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Har kun en arty fortiden. Og det er FV304. Rask og morsom liten sak. Skyter rett opp og ned og lader fort. Du tracker fienden med første skudd, og ødelegger de med neste. Er på vei dit, men lider meg fortsatt gjennom Birch'en, den er sant mareritt. Har også tysk Hummel og da blir virkelig Birchen vond å spille. Håper Bishopen er mer morsom, for FV304 er omtrendt dit jeg har tenkt å bevege meg på britisk arty-linje. Litt usikker på hvor moro det er mer arty på høyere tier. Burde kanskje benytte muligheten til å test på beta-serveren i påsken. Birch Gun Platoon vs KV-1/Churchill 1/BDR G1B "Our track is hit" "One of our tracks is gone, we can't move" ... "We're done for, everyone get out" Den er rimelig god, du må bære utnytte ROF og tårnet for alt det er verdt. Bishop grenser derimot mot OP, så lenge du står 200-300 meter bak heaviene og har en mapmod som viser rekkevidden på kanonen er den livsfarlig. FV304 er også morsom, men den krever i større grad at du klarer å lese kartet for å få mest ut av, har til gjengjeld større potensiale enn Bishop. Crusader SP er ikke morsom, og det samme gjelder FV207 som i praksis er en GWPanther med dårligere halvtårn og dårligere softstats. FV3805 aner jeg ikke, men ConquerorGC er jo et av de mest ønskede artilleriene for CW nå... Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Har kun en arty fortiden. Og det er FV304. Rask og morsom liten sak. Skyter rett opp og ned og lader fort. Du tracker fienden med første skudd, og ødelegger de med neste. Er på vei dit, men lider meg fortsatt gjennom Birch'en, den er sant mareritt. Har også tysk Hummel og da blir virkelig Birchen vond å spille. Håper Bishopen er mer morsom, for FV304 er omtrendt dit jeg har tenkt å bevege meg på britisk arty-linje. Litt usikker på hvor moro det er mer arty på høyere tier. Burde kanskje benytte muligheten til å test på beta-serveren i påsken. Birch Gun Platoon vs KV-1/Churchill 1/BDR G1B "Our track is hit" "One of our tracks is gone, we can't move" ... "We're done for, everyone get out" Den er rimelig god, du må bære utnytte ROF og tårnet for alt det er verdt. Bishop grenser derimot mot OP, så lenge du står 200-300 meter bak heaviene og har en mapmod som viser rekkevidden på kanonen er den livsfarlig. FV304 er også morsom, men den krever i større grad at du klarer å lese kartet for å få mest ut av, har til gjengjeld større potensiale enn Bishop. Crusader SP er ikke morsom, og det samme gjelder FV207 som i praksis er en GWPanther med dårligere halvtårn og dårligere softstats. FV3805 aner jeg ikke, men ConquerorGC er jo et av de mest ønskede artilleriene for CW nå... Bishop er bra ja. Ingen tvil om det. Men FV304 har farta og større muligheter for å finne nye gode posisjoner. Testet Crusader SP på testserveren, og jeg går ikke videre til den. Kjedelig- kjedelig.. Lenke til kommentar
Blake Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 FV304 er bare hysterisk morsom, spesielt om man spiller 2-3 sammen i platoon... Crusader SP hoppet jeg rett og slett bare over. FV207 syntes jeg egentlig er ganske grei med+22/-22 graders gun traverse/arc og med vents og rammer så er ladetiden litt under 27 sekunder. På papiret ser den ganske lik ut som GW Panther men 1 tier høyere. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Jeg solgte FV207, mange andre linjer jeg kan spille som er mer morsomt enn det artilleriet Skaffet meg jo STB-1 i går også, absolutt verdt å gå gjennom linja, den fikser veldig mange av problemene med Type 61 uten å legge på nye problemer. Får vel skaffe meg Centurion 7/1 snart... 1 Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Kan være enig i at det høres hardt ut. Men om du skvotsjet ham mens han sto i capsirkelen så er det ingen pardon, det er rett ut til høyre da. Og så kommer det vel litt an på hvor mange som rapporterer deg, tror jeg. men da skal du ha oppført deg deretter, som regel. Noen "drittsekker" vil uansett oppfordre til rapportering når de blir skutt av "friendly fire". Selv om de beviselig stilte seg foran deg i skuddøyeblikket. Arty er spesielt utsatt for slike ting. Rapportering av team damage går rett i /dev/null og blir ikke registrert lengre da all teamdamage blir håndtert av det automatiske systemet. Muligheten for å rapportere i klienten vil forsvinne da den ikke gjør noe som helst. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 . Får vel skaffe meg Centurion 7/1 snart... Centurion 7/1 er fantastisk med 105 mm Royal Highness. Ser ut som den blir endret på. Håper ikke turrett armour blir nerfet. http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/375591-is-the-cent-71-getting-a-turret-nerf-in-90/page__pid__7749227__st__40&do=findComment&comment=7749227 Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Kan være enig i at det høres hardt ut. Men om du skvotsjet ham mens han sto i capsirkelen så er det ingen pardon, det er rett ut til høyre da. Og så kommer det vel litt an på hvor mange som rapporterer deg, tror jeg. men da skal du ha oppført deg deretter, som regel. Noen "drittsekker" vil uansett oppfordre til rapportering når de blir skutt av "friendly fire". Selv om de beviselig stilte seg foran deg i skuddøyeblikket. Arty er spesielt utsatt for slike ting. Rapportering av team damage går rett i /dev/null og blir ikke registrert lengre da all teamdamage blir håndtert av det automatiske systemet. Muligheten for å rapportere i klienten vil forsvinne da den ikke gjør noe som helst. En hva dem som stiller seg med vilje foran f.eks. en arty. jeg har sett det skje flere ganger. eller virrer foran en TD med monster alpha for og irritere frem en reaksjon. eller en som har lav helse og ikke vil bruke 3X på en elendig omgang. og som skyter litt rundt seg på flere for å provosere frem et TK. får jo vekk to vogner på den måten. mange typer der ute som vil utnytte et autosystem. 1 Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Noen som vet hva dette er? Aldri lagt merke til det før, har bare vært et fast beløp fordi jeg fullført diverse oppdrag( og nei, har ikke gjort det i den kampen). Prøver å grinde meg selv gjennom 152 mm til Su-152. Nytteløst å prøve å sikte på fienden som er mer enn 100 meter unna om det er friendlies i nærheten, ender bare opp med teamkills Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Noen som vet hva dette er? Aldri lagt merke til det før, har bare vært et fast beløp fordi jeg fullført diverse oppdrag( og nei, har ikke gjort det i den kampen). Prøver å grinde meg selv gjennom 152 mm til Su-152. Nytteløst å prøve å sikte på fienden som er mer enn 100 meter unna om det er friendlies i nærheten, ender bare opp med teamkills Om du får en Battle Hero på den tapende siden får du XP og credits tilsvarende en seier, dette kommer opp som "Courageous resistance" Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Eller en high caliber? Fikk det i kampen og vi tapte ja. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Eller en high caliber? Fikk det i kampen og vi tapte ja. High Calibert er en Battle Hero-award. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Birch Gun Platoon vs KV-1/Churchill 1/BDR G1B "Our track is hit" "One of our tracks is gone, we can't move" ... "We're done for, everyone get out" Ser den og jeg har absolutt hatt et par virkelige morsomme runder med Birchen, men den er seig materie. Føler ikke jeg har særlig påvirkning av rundens utfall med den vogna når man tikker inn 60-70 hp treff hver gang. Høy-tier arty, avhengig av nasjon, virker å være utrolig krevende. Tror jeg heller satser på å makse ut crew på Hummel, kanskje G.W. Panther, samt å gi meg på britisk FV304. Tier VII og oppover får jeg holde meg til det jeg kan best, TD og evt prøve å dra opp en medium-vogn. Bomma litt på tysk retning da jeg gikk for Pz.Kpfw. III/IV. Tror jeg hadde likt Panther-linja bedre, uten at jeg vet helt hvorfor siden jeg ikke har testet Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Tja, du bommet vel ikke på den Tyske linja. MT må spilles på en helt egen måte og det gjelder stort sett alle MTer. om du er en hai på HT til Franske linja f.eks. AMX50 100 og 120, er du kapabel til å få gode resultater i MT også siden spillemåten er relativ lik. bare at i AMXene får du litt mer power og fearfactor. Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Er det ikke litt idiotisk at man blir utestengt én time for å ha drept en lagkammerat egentlig? Hvis dette er så seriøst at man må gå til det skritt å straffe brukerne, hvorfor ikke skru av friendly fire? Skøyt på fienden, men det jeg ikke visste var at det var en lagkammerat mellom oss, (eller noe sånt: Jeg så ikke vedkommende) og så fikk jeg melding om at jeg ble utestengt. Skikkelig blodharry syntes nå jeg... Kan være enig i at det høres hardt ut. Men om du skvotsjet ham mens han sto i capsirkelen så er det ingen pardon, det er rett ut til høyre da. Og så kommer det vel litt an på hvor mange som rapporterer deg, tror jeg. men da skal du ha oppført deg deretter, som regel. Noen "drittsekker" vil uansett oppfordre til rapportering når de blir skutt av "friendly fire". Selv om de beviselig stilte seg foran deg i skuddøyeblikket. Arty er spesielt utsatt for slike ting. Var utenfor capsirkelen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå