N o r e n g Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Ny bonuskode MB746VDM89 Limit reached Lenke til kommentar
Tytte Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Trodde da virkelig at "doom turtle" var t95, fv'en blir vel omtalt som "deathstar". Det stemmer.... Ai håpløs feil der XD Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Doom turtle passer bedre med Tortoisen. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Doom turtle passer bedre med Tortoisen. Ikke egentlig, Tortoise har ikke panser tilsvarende et skilpaddeskall. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Doom turtle passer bedre med Tortoisen. Ikke egentlig, Tortoise har ikke panser tilsvarende et skilpaddeskall. Jeg er ganske sikker på at Tortoise har kraftigere pansring enn en skilpadde *kverulere" Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Jeg er nå halvveis gjennom Type 61, og lurer på hva i alle dager WG tenkte da de balanserte denne greia Camoen på den er ikke-eksisterende, den har faktisk verre camo enn T54E1 Mobilitet er ikke noe å hoppe i taket for heller, Pershing-nivå vil jeg påstå. Panseret kunne like godt ikke vært der, du vil ikke bounce annet enn heldige skudd. Størrelsen på den er helt latterlig også, den er like høy som E-50, mye fordi den har en 50cm høy cupola som gjør det meningsløst å poke over hyller og bakker fordi den er et digert "hit-me." Kanonen er rimelig god, men dispersion fra å flytte på skroget og tårnet er rimelig horribelt, nesten som å snipe med T-34-1, jeg hadde gladelig hatt 5 ROF om disse soft-statsene var i nærheten av protoleo... Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Finalen http://www.twitch.tv/wgleu/c/4019668 Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Jeg leser dette forumet vanligvis flere ganger om dagen, bortsett fra denne ene helga. Da måkes det ut bonuskoder verdt 500 spenn. Det er så typisk! 1 Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 (endret) Kjørt endel light tanks i det siste. Nyinnkjøpte WZ-131 og ELC AMX. Gode tanks begge to. Lang aim time på ELC er litt kjipt, men den er vel balansert sånn. Begge har jeg fått Ace Tanker i ganske fort. ELC i andre kamp Føler at lights rolle i spillet ikke er så viktig lenger. De fleste kartene er for små og det er så mange choke points som er som skapt for TDs. Vanskelig å være effektiv med lights. WZ-131 har en brukbar 85mm som kan lage litt kvalme, men føler at wz er en litt mindre og lettere utgave av T-54. De har omtrent samme MM og med 100% camoskill på min T-54 har kineseren ikke særlig bedre camo heller. Og WZ tåler ingenting og T-54 kan dele ut mye mer skade. Gikk litt lei scoutinga igjen og har børstet støv av T54E1 og AMX 50 100 igjen, og luftet de nettopp. Dette er mine favoritt-autoloadere. Kan dele ut store mengder med skade. T54E1 er ikke noen sniper og sliter med accuracy på lange avstander, men på kort og mellomlang avstand er den vanvittig effektiv. 50 100 er ennå sterkere for sin tier, og den kan man snipe med også En av de sterkeste vognene i spillet og beste tier 8 tank er min påstand. 230 pen og 1800 damage på et magasin er kraftig kost. Min erfaring med 50 100 er at den en av mine topp 3 tanks i snitt-xp og snitt skade pr kamp.Kjører med optics, og bra crew så spotting damage er ofte høy også. Har jeg hodet med meg og spiller bra får jeg mye bedre resultater enn mange andre tanks, og selv etter en middels og halvdårlig kamp har man klart å gjøre god nytte for seg på laget. Endret 8. april 2014 av James King Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Enig i at AMX50 100 er en seriøs maskin. men det er mange som bruker den hodeløst og får svi av den grunn. selv klarer jeg å behandle den bra, men har enkelte kamper som jeg forbigår i stillhet. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Her i gården har det gått mye i mediums, kjøpte tilbake 416 pga tilbud forrige uke og har også gått til anskaffelse av M26 Pershing, må si at Pershing fungerer langt bedre i praksis enn den ser ut til på papiret. Med en overraskende solid gun mantlet (spiser 220 pen lett) , fantastisk premium-penetrering, god view range, og lite bloom er det ikke kritisk med "bare" 180 pen, 240 alpha, og en litt svak ROF/DPM. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Her i gården har det gått mye i mediums, kjøpte tilbake 416 pga tilbud forrige uke og har også gått til anskaffelse av M26 Pershing, må si at Pershing fungerer langt bedre i praksis enn den ser ut til på papiret. Med en overraskende solid gun mantlet (spiser 220 pen lett) , fantastisk premium-penetrering, god view range, og lite bloom er det ikke kritisk med "bare" 180 pen, 240 alpha, og en litt svak ROF/DPM. Akkurat. Pershing er ikke så verst altså. Har lurt på å gå den veien. Men statsene har ikke virket så bra. Har ingenting jeg grinder målrettet mot for tiden. Mulig jeg kjøper T57 Heavy etterhvert.. . Eventuelt gå opp amerikansk heavy T32-M103-T110E5. Har et veldig bra T29-crew. Men det er medium gameplay som er morsomst. Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Er det lurt eller dumt å bruke gull på ammo? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Jeg har alltid litt gullammo med meg, men er du virkelig god, så tror jeg du klarer deg uten. Noen stridsvogner må ha det siden de har for dårlig kanon( at2 etc ). 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Er det lurt eller dumt å bruke gull på ammo? Credits koster deg tid, gull koster deg penger, vurder selv. Jeg har alltid litt gullammo med meg, men er du virkelig god, så tror jeg du klarer deg uten. Noen stridsvogner må ha det siden de har for dårlig kanon( at2 etc ). Virkelig gode spillere kan fungere bra uten premium ammo, men de vil fungere bedre om de har premium ammo med seg også. Selv ISU-152 har grunn til å ta med et par premshells fordi det blir lettere å treffe på avstand. AT2 er ikke akkurat kroneksemplet på en tank som trenger en solid mengde premshells for å få ut potensialet, mer fornuftige eksempler er T-54, T32, E-100, 112, Comet, 13 90, Chi-Ri, og KV-5, Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 (endret) Finalen http://www.twitch.tv/wgleu/c/4019668 Og her er artikkelen vår, for den som ikke har sett den: http://www.gamer.no/artikler/world-of-tanks-the-grand-finals/158813 Det kommer noen intervjuer fra The Grand Finals i nær fremtid også. Når det gjelder premium-ammo bruker jeg nesten ingenting av det. Sjelden nødvendig, og hvis du bruker når det ikke trengs går det hardt ut over credit-strømmen (kan ikke påstå jeg har for mye credits). Men jeg har alltid med meg noen få i tilfelle jeg skulle komme i en kinkig situasjon hvor jeg ikke har råd til å dinge. Bruker selvsagt i Clan Wars, men det er litt annerledes. Endret 8. april 2014 av Aasgaard Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Er det ikke litt idiotisk at man blir utestengt én time for å ha drept en lagkammerat egentlig? Hvis dette er så seriøst at man må gå til det skritt å straffe brukerne, hvorfor ikke skru av friendly fire? Skøyt på fienden, men det jeg ikke visste var at det var en lagkammerat mellom oss, (eller noe sånt: Jeg så ikke vedkommende) og så fikk jeg melding om at jeg ble utestengt. Skikkelig blodharry syntes nå jeg... Lenke til kommentar
slipten Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 vel det er ganske deilig at noen av de som alltid skyter sine egne tanker på sitt lag får en straff. Enkelte dager risikerer man at 2 tanks på ditt lag tk alt som beveger, og dermed ødelegger for hele laget. Dessuten må man brutte tk reglen flere ganger før man blir utestengt for en time/ 3 timer etc.... Ikke akkurat strengt 1 Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 (endret) vel det er ganske deilig at noen av de som alltid skyter sine egne tanker på sitt lag får en straff.Ja. Jeg er enig i at hvis man gjør dette mer en enn to ganger i løpet av kort tid, så er dette helt i orden. Men å bli utestengt en time for å ha gjort en feil, mener jeg er litt drøyt. Man kan jo sammenlikne det med andre spill. Betaler gjør jo mange også. Har man f.eks. Premium i en dag, og man blir utestengt i flere timer pga sånne feil, så er jo dette nesten svindel. Riktignok er ikke straffen min lang, og jeg kommer inn igjen om ti minutter, men likevel. Feil kan begåes uten at man er klar over det. I alle fall visste ikke jeg at jeg skøt på en kammerat da jeg siktet meg inn på fienden. =P Enkelte dager risikerer man at 2 tanks på ditt lag tk alt som beveger, og dermed ødelegger for hele laget. Dessuten må man brutte tk reglen flere ganger før man blir utestengt for en time/ 3 timer etc.... Ikke akkurat strengt Vel. Jeg fikk etter kun en gang, og jeg har ikke bevisst gått å drept lagkammerater. =) Endret 8. april 2014 av turbonello Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå