SirJames Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Jeg er så i tvil om eg skal kjøpe T-34-3 eller ikke. Er veldig skeptisk fordi eg kjøpte Super Pershing når den kom ut. Og eg klarer ikke like den.. Va sier dere? Har veldig lyst på en til premium medium. T-34-3 er helt grei. Høy alpha damage er bra. Den har dårlig gun depression. Jeg synes ikke den er så bra jevnt over. Har spilt mye bristisk medium i det siste og elsker gun depression, så er litt farget av det. Kjøp heller FCM 50t. Ok det er en heavy, men spilles som en medium. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Jeg er så i tvil om eg skal kjøpe T-34-3 eller ikke. Er veldig skeptisk fordi eg kjøpte Super Pershing når den kom ut. Og eg klarer ikke like den.. Va sier dere? Har veldig lyst på en til premium medium. Hold deg unna T-34-3, kjøp heller FCM 50t eller vent på "T-54 light" som skal komme i år. Super Pershing burde du rett og slett ikke kjøpt nå, den har ikke noe positivt for seg etter at den ble nerfet i fjor høst (den var ikke spesielt god før nerfen heller) og den skal heller ikke buffes. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Jeg er så i tvil om eg skal kjøpe T-34-3 eller ikke. Er veldig skeptisk fordi eg kjøpte Super Pershing når den kom ut. Og eg klarer ikke like den.. Va sier dere? Har veldig lyst på en til premium medium. Hold deg unna T-34-3, kjøp heller FCM 50t eller vent på "T-54 light" som skal komme i år. Super Pershing burde du rett og slett ikke kjøpt nå, den har ikke noe positivt for seg etter at den ble nerfet i fjor høst (den var ikke spesielt god før nerfen heller) og den skal heller ikke buffes. Super pershing har eg hatt siden den kom ut. Orker bare ikke selge den i håp om at den blir bedre en gang. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Jeg er så i tvil om eg skal kjøpe T-34-3 eller ikke. Er veldig skeptisk fordi eg kjøpte Super Pershing når den kom ut. Og eg klarer ikke like den.. Va sier dere? Har veldig lyst på en til premium medium. Hold deg unna T-34-3, kjøp heller FCM 50t eller vent på "T-54 light" som skal komme i år. Super Pershing burde du rett og slett ikke kjøpt nå, den har ikke noe positivt for seg etter at den ble nerfet i fjor høst (den var ikke spesielt god før nerfen heller) og den skal heller ikke buffes. Super pershing har eg hatt siden den kom ut. Orker bare ikke selge den i håp om at den blir bedre en gang. Vel, den skal ikke bli buffet i løpet av 2014 så vidt jeg har forstått, så du må nok vente en stund... Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Jeg er så i tvil om eg skal kjøpe T-34-3 eller ikke. Er veldig skeptisk fordi eg kjøpte Super Pershing når den kom ut. Og eg klarer ikke like den.. Va sier dere? Har veldig lyst på en til premium medium. Hold deg unna T-34-3, kjøp heller FCM 50t eller vent på "T-54 light" som skal komme i år. Super Pershing burde du rett og slett ikke kjøpt nå, den har ikke noe positivt for seg etter at den ble nerfet i fjor høst (den var ikke spesielt god før nerfen heller) og den skal heller ikke buffes. Super pershing har eg hatt siden den kom ut. Orker bare ikke selge den i håp om at den blir bedre en gang. Hvor var du når de forandret den? De tilbydde jo folk å bytte den inn mot gullet de hadde betalt for den... Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Jeg har vært borte fra spillet lenge. Kom tilbake til wot i forige uke. Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Jeg har vært borte fra spillet lenge. Kom tilbake til wot i forige uke. Uflaks! Sa Severin Suveren. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 (endret) Ai ai, fått 105 mm på Centurion 7/1. For en herlig kanon. B-barrell var morsom til tider. Men gjør mye mer skade nå og vogna kan bite godt i fra seg i tier X-battles. Gøy med muligheten for HESH-ammo. Endret 17. mars 2014 av James King Lenke til kommentar
Blake Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Ai ai, fått 105 mm på Centurion 7/1. For en herlig kanon. B-barrell var morsom til tider. Men gjør mye mer skade nå og vogna kan bite godt i fra seg i tier X-battles. Gøy med muligheten for HESH-ammo. Gratulerer. 105mm L7A1 er en helt fantastisk kanon, og spesielt på tier 9. HESH funker godt mot franskmennene og Waffentragerne til tyskerne, men ellers så bruker jeg som oftest HESH til å resette cap eller når jeg vet jeg får sideskudd på fienden. Artig å kunne gjøre 5-600 skade om man penner. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 (endret) Ai ai, fått 105 mm på Centurion 7/1. For en herlig kanon. B-barrell var morsom til tider. Men gjør mye mer skade nå og vogna kan bite godt i fra seg i tier X-battles. Gøy med muligheten for HESH-ammo. Gratulerer. 105mm L7A1 er en helt fantastisk kanon, og spesielt på tier 9. HESH funker godt mot franskmennene og Waffentragerne til tyskerne, men ellers så bruker jeg som oftest HESH til å resette cap eller når jeg vet jeg får sideskudd på fienden. Artig å kunne gjøre 5-600 skade om man penner. Takk Spiller nesten bare Centurion 7/1 fortiden. Fullt oppgradert nå. Som sagt så er 105 mm Royal Highness fortsatt en herlig kanon. Testet ut HESH av og til. Blir ikke mye brukt. Kanskje pga 10 sek reload. Ikke så kjapt å bytte i kampens hete.Den er fin å bruke når du kanskje har lite hp selv, og får siden til en E75 eller Tiger 2 som har 450-500 hp igjen. Da klarer du å knekke den mest sannsynlig med et skudd. Eller på papirtank som du nevner. Også nyttig når du må trade skudd med noen som har 900-1000 hp igjen, da tar du de mest sannsynlig med to HESH-skudd med litt høy damage roll. . Må jo selvfølgelig passe på å unngå tracks og spaced armour. Tar meg i og være for offensiv med Cent 7/1. Er litt "miljøskada" av og spille mye T-54 med full camo crew. Gidder sjelden å ligge bak å snipe. Finner meg en offensiv posisjon bak en høyde. Blir jo endel damage og spotting damage, men viktig å holde på hp til end-game. Den er stor og har dårlig camo value, sammenlignet med min T-54, så det er ikke noe typisk spotter. Har i det siste prøvd å holde meg litt tilbake i starten, med hell .. hehe Britisk medium er en bra linje. Endte opp med å beholde Comet, og Centurion 7/1 er også en jeg ikke skal selge. FV4202 frister ikke. Den skal erstattes etterhvert ser jeg, så da får vi se. http://ftr.wot-news.com/2014/01/11/historical-candidates-for-fv4202-replacement/ Hvordan spiller dere Centurion 7/1? Endret 18. mars 2014 av James King Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 *snip* Hvordan spiller dere Centurion 7/1? ''I don't'' , men ut i fra hva du beskriver ligner det veldig på hvordan jeg spiller E-50 (M). Jeg vet ikke hvordan armoren på Centurion 7/1 er, men E-50 er et monster om den får sidescrape i riktig vinkel. Eller så er det vanligvis en offensiv posisjon med optimistisk sniping. E-50/E-50M spørsmål: hva utstyr er ''best''? Nå kjører jeg V-stab, gun rammer og optics. Jeg velger optics til fordel for vents, lurt, ikke lurt? Lenke til kommentar
Blake Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 *snip* Hvordan spiller dere Centurion 7/1? ''I don't'' , men ut i fra hva du beskriver ligner det veldig på hvordan jeg spiller E-50 (M). Jeg vet ikke hvordan armoren på Centurion 7/1 er, men E-50 er et monster om den får sidescrape i riktig vinkel. Eller så er det vanligvis en offensiv posisjon med optimistisk sniping. E-50/E-50M spørsmål: hva utstyr er ''best''? Nå kjører jeg V-stab, gun rammer og optics. Jeg velger optics til fordel for vents, lurt, ikke lurt? Armor på Centurion er ganske middels egentlig, men den har bedre turret og betraktelig bedre gun depression (-10 grader) enn E-50 som gjør at den funker meget bra i hull down situasjoner. Den skyter litt tregere enn E-50 men har til gjengjeld 268 penetration som gjør opp for dette. Spiller gjerne Centurion 7/1 litt bak heavies som support når jeg spiller solo, men om jeg spiller platoon så spiller jeg ofte mer aggressivt fordi er jeg sikker på at jeg har support. Jeg pleier ikke å regne med å få hjelp av randoms lenger, enkelt og greit. Vert-Stab, Rammer og Vents/Optics er vel egentlig helt standard utstyr på mediums. Om du velger vents eller optics er egentlig bare smak og behag, de er begge gode alternativer. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 (endret) ''I don't'' , men ut i fra hva du beskriver ligner det veldig på hvordan jeg spiller E-50 (M). Jeg vet ikke hvordan armoren på Centurion 7/1 er, men E-50 er et monster om den får sidescrape i riktig vinkel. Eller så er det vanligvis en offensiv posisjon med optimistisk sniping. E-50/E-50M spørsmål: hva utstyr er ''best''? Nå kjører jeg V-stab, gun rammer og optics. Jeg velger optics til fordel for vents, lurt, ikke lurt? E 50 er et helt annet beist enn Centurion 7/1, du kan like godt si at Tiger II og T32 spilles omtrent likt. I praksis er jo E 50 en Tiger II pluss litt ekstra fart, DPM, mobilitet, Centurion 7/1 er mye bedre til å klatre i oppoverbakke og kan sjelden lede angrepet som E 50 og T-54. Nå har jeg ikke spilt Centurion 7/1, men jeg har spilt Type 61 og Leo proto A, og jeg ville sannsynligvis spilt den omtrent likt: support/sniper i begynnelsen og jakte ned isolerte, sårbare mål på slutten, ettersom den har ganske lav toppfart og en brukbar turret kan du nok også lede angrep mot tier 7/8 mediums og heavies, men da vil nok B-barrel vært bedre å bruke pga DPM. Hvilken kanon som er best kommer nok an på spillestilen din, men B-barrell vil egne seg bedre til aggressive spillere ettersom den har DPMen til å skyte seg ut fra ekle situasjoner i motsetning til 105mm. Optics er nesten alltid bedre enn vents, unntakene er artilleri, Brawler-heavies og autoloadere som ikke kan montere både VS og GLD, og franske heavies fra tier 8 og oppover. Du merker ikke forskjell i treffsikkerhet og DPM med uten vents (forskjellen er bare 2.5%,) mens optics vil drastisk øke sjansene for at du kan outspotte fienden. Vision control og spotting er alltid en betydelig fordel. Hvis vents multipliserte mannskapets nivå med 10% hadde det vært mer interessant, Endret 18. mars 2014 av N o r e n g Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Ny mini-bonuskode:MONOL1THWGLGRANDF1NAL Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Ny mini-bonuskode: MONOL1THWGLGRANDF1NAL Takker!! Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 (endret) B-barrell vil egne seg bedre til aggressive spillere ettersom den har DPMen til å skyte seg ut fra ekle situasjoner i motsetning til 105mm. Spiller aggressivt og har grindet med B-barrell, og den kan være morsom med hurtig reload og god DPM. Men den kommer til kort i tier X-battles. Hjelper ikke med rask reload når man ikke klarer å penne fienden. Centurion 7/1 er ikke en typisk medium-tank du sirkler fienden med og skyter de i siden eller bak. Når man kan sitte i fred å skyte på fiender som ikke ser deg er B-barrell fin. Ser at Quickybaby har skrytt B-barrell opp, og sagt at han foretrekker den. Men har også sett at han senere i livestreams har sagt: "Oi, her skulle jeg nok hatt 105 mm..." Endret 19. mars 2014 av James King Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 B-barrell vil egne seg bedre til aggressive spillere ettersom den har DPMen til å skyte seg ut fra ekle situasjoner i motsetning til 105mm. Spiller aggressivt og har grindet med B-barrell, og den kan være morsom med hurtig reload og god DPM. Men den kommer til kort i tier X-battles. Hjelper ikke med rask reload når man ikke klarer å penne fienden. Centurion 7/1 er ikke en typisk medium-tank du sirkler fienden med og skyter de i siden eller bak. Når man kan sitte i fred å skyte på fiender som ikke ser deg er B-barrell fin. Ser at Quickybaby har skrytt B-barrell opp, og sagt at han foretrekker den. Men har også sett at han senere i livestreams har sagt: "Oi, her skulle jeg nok hatt 105 mm..." Jeg vil ikke påstå at B-barrell er universelt best, for de aller fleste spillere (inkludert meg) vil nok 105mm i de fleste tilfeller fungere best fordi den har bedre alpha og er mer økonomisk, fordelen til B-barrell er aimtime, DPM, og rask reload. Mye av grunnen til at jeg mislikte protoleo var fordi den hadde bare 5 ROF med den samme 105mm-kanonen, det blir rett og slett litt for lite DPM i min smak. Forskjellen i pen kan kompenseres for med premium-skudd, men det gjør B-barrell enda mer kostbar å kjøre med... Tror jeg hadde kjørt med 105mm Royal Ordnance selv, men om man kjører B-barrell med ren premium-ammo vil det definitivt bli et interessant beist å kjøre rundt med Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 B-barrell vil egne seg bedre til aggressive spillere ettersom den har DPMen til å skyte seg ut fra ekle situasjoner i motsetning til 105mm. Spiller aggressivt og har grindet med B-barrell, og den kan være morsom med hurtig reload og god DPM. Men den kommer til kort i tier X-battles. Hjelper ikke med rask reload når man ikke klarer å penne fienden. Centurion 7/1 er ikke en typisk medium-tank du sirkler fienden med og skyter de i siden eller bak. Når man kan sitte i fred å skyte på fiender som ikke ser deg er B-barrell fin. Ser at Quickybaby har skrytt B-barrell opp, og sagt at han foretrekker den. Men har også sett at han senere i livestreams har sagt: "Oi, her skulle jeg nok hatt 105 mm..." Jeg vil ikke påstå at B-barrell er universelt best, for de aller fleste spillere (inkludert meg) vil nok 105mm i de fleste tilfeller fungere best fordi den har bedre alpha og er mer økonomisk, fordelen til B-barrell er aimtime, DPM, og rask reload. Mye av grunnen til at jeg mislikte protoleo var fordi den hadde bare 5 ROF med den samme 105mm-kanonen, det blir rett og slett litt for lite DPM i min smak. Forskjellen i pen kan kompenseres for med premium-skudd, men det gjør B-barrell enda mer kostbar å kjøre med... Tror jeg hadde kjørt med 105mm Royal Ordnance selv, men om man kjører B-barrell med ren premium-ammo vil det definitivt bli et interessant beist å kjøre rundt med Javisst. Med masse premium ammo er B-barrell bra. Kanonen er morsom når man skal trade skudd og kan skyte to skudd og en sjelden gang tre skudd før fienden får ladet. Men etter jeg fikk 105 mm er Centurion 7/1 min favoritt-tank Må kanskje begynne å pimpe den opp, og kjøre den med pudding og te. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå