Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Confrontation var interessant å prøve, men ikke noe modus som tiltalte meg heller. Så lenge det er "frivillig" så må de gjerne beholde den. Det burde også vært mulig å reservere seg mot ett kart, så kunne utviklerne sett hvilket kart som ble mest mislikt og jobbet med det, evt fjernet det.

Patch 9.0 blir en stor grafisk sak, så det skal bli spennende å se om de endrer så mye på funksjonaliteten. Ser for meg innføring av mye bugs når de legger om spillmotoren til å støtte Havok.

De er vel avhengig av å slippe 9.0 omtrent samtidig som Warthunder Ground Forces går i åpen beta, så det er vel håp om å se noe på denne siden av sommeren.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Confrontation var interessant å prøve, men ikke noe modus som tiltalte meg heller. Så lenge det er "frivillig" så må de gjerne beholde den. Det burde også vært mulig å reservere seg mot ett kart, så kunne utviklerne sett hvilket kart som ble mest mislikt og jobbet med det, evt fjernet det.

Patch 9.0 blir en stor grafisk sak, så det skal bli spennende å se om de endrer så mye på funksjonaliteten. Ser for meg innføring av mye bugs når de legger om spillmotoren til å støtte Havok.

De er vel avhengig av å slippe 9.0 omtrent samtidig som Warthunder Ground Forces går i åpen beta, så det er vel håp om å se noe på denne siden av sommeren.

 

Skulle ønske vi kunne reservert oss mot kart så wargaming kunne fått med seg at 95 % av spillerene hater komarin.

Lenke til kommentar

 

Fint med den nye confrontation-modusen i wot. USA mot tyskland og usa har 90% hellcats og tyskland har jagdpanzer. 51% win ifølge xvm men vant ( ikke overaskende ) 15-2 :p

Fin? Minst gjennomtenkte funksjonen lagt til WoT noen gang...

Skrudde den av med en gang jeg, jammen bra den skal fjernes i neste patch også.

 

Helt enig i at Confrontation suger.

Den første (og siste) gangen jeg kom på Confrontation var vi 9x Jagdtigere på det ene laget og 7x T30 + 2x T95 på motstanderlaget. Ikke en spesielt gøy kamp selv om vi vant, og det virket som om denne spilltypen kan bli utrolig ubalansert og kjedelig. Jeg deaktiverte Confrontation etter kampen.

 

Skal den faktisk bli fjernet så snart? Det varte ikke lenge i så fall. :)

Lenke til kommentar

 

Confrontation var interessant å prøve, men ikke noe modus som tiltalte meg heller. Så lenge det er "frivillig" så må de gjerne beholde den. Det burde også vært mulig å reservere seg mot ett kart, så kunne utviklerne sett hvilket kart som ble mest mislikt og jobbet med det, evt fjernet det.

Patch 9.0 blir en stor grafisk sak, så det skal bli spennende å se om de endrer så mye på funksjonaliteten. Ser for meg innføring av mye bugs når de legger om spillmotoren til å støtte Havok.

De er vel avhengig av å slippe 9.0 omtrent samtidig som Warthunder Ground Forces går i åpen beta, så det er vel håp om å se noe på denne siden av sommeren.

 

Skulle ønske vi kunne reservert oss mot kart så wargaming kunne fått med seg at 95 % av spillerene hater komarin.

 

Grunnen WG har gitt tidligere for at dette ikke er mulig er fordi MMeren vil bli "for komplisert."

 

Angående 9.0 http://ftr.wot-news.com/2014/03/10/more-9-0-info-tomorrow/

Lenke til kommentar

Spent på hva 9.0 faktisk inneholder, da mesteparten som har blitt vist tidligere kommer i 9.1 osv.

I og med at de går rett til 9.0 (vi får nå kanskje se det først...) så bør det være mer enn små justeringer. Havok er jo annonsert lenge, så den bør være på plass. Men som jeg nevnte i et annet innlegg; Det virker som mye av eye-candyen som kommer med Havok er klient-styrt og ikke server-styrt. Det vil derved kanskje "lønne" seg å skru av eye-candy for å få bedre oversikt over slagmarken enn grafikkhorer (som meg) som blir overøst med røyk, eksplosjoner, skrot og flyvende kanontårn. Det er en balansegang som jeg er utrolig spent på hvordan de har løst. Om de skal ta hensyn til aldrende maskinvare hos en god porsjon av spillerne så kan de ikke legge på for mye debris heller og da kan det hende vi med noenlunde oppegående utstyr faktisk får en negativ effekt ved å skru på alt candy.

Lenke til kommentar

 

Spent på hva 9.0 faktisk inneholder, da mesteparten som har blitt vist tidligere kommer i 9.1 osv.

I og med at de går rett til 9.0 (vi får nå kanskje se det først...) så bør det være mer enn små justeringer. Havok er jo annonsert lenge, så den bør være på plass. Men som jeg nevnte i et annet innlegg; Det virker som mye av eye-candyen som kommer med Havok er klient-styrt og ikke server-styrt. Det vil derved kanskje "lønne" seg å skru av eye-candy for å få bedre oversikt over slagmarken enn grafikkhorer (som meg) som blir overøst med røyk, eksplosjoner, skrot og flyvende kanontårn. Det er en balansegang som jeg er utrolig spent på hvordan de har løst. Om de skal ta hensyn til aldrende maskinvare hos en god porsjon av spillerne så kan de ikke legge på for mye debris heller og da kan det hende vi med noenlunde oppegående utstyr faktisk får en negativ effekt ved å skru på alt candy.

 

All fysikken fra Havok vil kjøres på en annen kjerne enn spillmotoren, og når skjermkortet sjelden er flaskehalsen i WoT er det nok ikke så ille med akkurat den biten, mer bekymringsfullt er nå heller HD-modellene og den nye renderen...

Av det jeg har forstått vil det være mulig å få tanken til å velte også, det kan bli interessant med Aufklärungspanther og andre raske vogner med høyt tyngdepunkt.

Lenke til kommentar

Da de la til fysikk cappet de "tilt" på tanks til 60 grader eller liknende. Nå tar de enkelt nok bare å fjerner denne cappen og man kan tippe helt rundt. Det burde bli interessant mtp ramming med raske tunge tanks som E50.

 

Ang eyecandy så er det ikke cpu performance som vil være problemet Noreng, men at det kan bli så mye ting som flyr rundt at det blir vanskelig å se hva du driver med til tider.

Lenke til kommentar

 

 

Ryktene sier altså 1600 idag, det blir spennende.

Har ikke engang fått fikset moddene fra 8.10 til 8.11 :p

 

Ryktebørsen tok feil, jeg likeså!

TIlbake til 8.11, nok å lære seg der fortsatt :S

 

 

Ryktebørsen sa at klokken 1600 skulle mer _informasjon_ om 9.0 komme, noe det gjorde så vidt jeg husker.

 

Var det virkelig noen som trodde at 9.0 skulle komme ut før den i det hele tatt har inntatt testserveren?

Lenke til kommentar

Mr troll ble nok bannet og fjernet fra forumet like fort som han kom. Han siterte diverse poster fra NORENG fra ulike tråder og tidspunkt. Tydeligvis en butthurt vindusslikker som ikke tålte å tape en diskusjon :p

Heh, spørs åssen han takler å bli bannet så kjapt :p

 

 

Aaaanywho, SERBFACTS!

 

 

 

WoWS is made by WG's Saint Petersburg office. Its progress is not tied to any other WG project.

Shells fly slower than in real life to make the game rely more on skill (both in hitting moving targets and dodging).

Unicum platoons are not treated in a special way by the matchmaker. "If you have the skill, it's your right to dominate. If you have a platoon full of skill, it's your obligation."

The complaints system is being reworked. The new system may consider the "weight" of the complaint based on past behaviour.

Havoc physics will not affect shell physics, just graphical client-side effects.

If an HE shell hits the tip of your gun, it will knock out the gun, but deal no damage to the rest of your tank (if the splash doesn't reach).

If you have a team with a useless tier 1 platoon, the matchmaker will attempt to give you a shittier opposing team to compensate.

If there will be a *NIX, Mac, or Android variant of the game, odds are it will have simpler graphics. No promises.

Server roaming will be implemented in tanks before planes.

The exact conditions for auto-bans due to TKs will never be announced so you can't plan your TKing around them.

There will be no TD limitations like with arty. Arty gameplay is different from tanks, but TD gameplay is not.

There will be cross-nation links in the Euro tree.

Arty won't be in historical battles, not even to represent their towed equivalents (initially, at least).

The Sturmtiger is more of a TD than SPG.

In real life, if you don't have a lot of shells in your ammo rack when it blows, the turret won't fly off, but it most likely will in game so it will look cool.

AMD's Crossfire is apparently "odd", so it will not be leveraged for a performance boost (for now).

The spotting system was conceived at the very start of the game's development.

Historical vehicles will be able to fight in historical battles regardless of premium status.

A pre-war tank with a 130 mm gun existed (for coastal defense), but it wasn't called KV-4. Its index was "103". It would be about tier 7-8 if implemented.

A KV-4 with a 130 mm gun was likely never built.

You're not getting a 103 any time soon. China and Japan are far from done, plus extras for Britain, France, and the US. And a whole Euro tree.

 

Q: Old school WoT players have this belief: if you get a string of losses, switch servers, and the curse will be lifted.

A: Superstitious people are frequently not very clever.

 

Q: Oh no, why are you all negrepping me?

A: If you are surrounded by enemies, there are two options. Get a specialist to examine you, or find a place with friends.

 

Q: <complaining about Confrontation mode>

A: Don't play the SU-122-44. Or whatever you're upset at, don't play it.

 

Q: I guess you can call gold and credits Wargaming's cryptocurrency! Can we use bitcoins in the future, say, in the premium store?

A: No you can't, and no you won't. We won't take chewing gum wrappers either.

 

Q: ...high pen tanks introduced...the KV-5 was effectively nerfed!...

A: I suggest you read the ToS again every time a new tank is introduced. One time per tank.

 

Q: The year of balance is over, and the year of HD models is starting, I take it?

A: Hold on, let me just retrain some designers into balance makers.

 

Q: Why are <lots of trivial shit>

A: Learn to read. We'll give you time.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når fienden din sperrer deg inne ( 4-6 stk ) og du ikke klarer å bestemme hvem du skal skyte på så er det greit med litt panser :)

 

Nesten 10k i potensiell skade og til tross for at en m103 ville danse med meg, så overlevde jeg lenge nok til at hjelpen kom :p

post-12016-0-45582200-1394817842_thumb.png

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar

Når fienden din sperrer deg inne ( 4-6 stk ) og du ikke klarer å bestemme hvem du skal skyte på så er det greit med litt panser :)

 

Nesten 10k i potensiell skade og til tross for at en m103 ville danse med meg, så overlevde jeg lenge nok til at hjelpen kom :p

attachicon.gifUntitled2.png

Bra noen har flaks...

Jeg opplever som oftest å gjøre 5K skade i min E 75 og likevel se at laget taper fordi de er så ubegripelig ræva.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...