nems Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 U-båter hadde vært kult det, kunne tatt rollen til Arty i WoT. Men da hadde man vært avhengig av Destroyere for å ta de ut, evt måtte de tweaka litt og gitt andre typer båter mulighet til å jakte de også. For ikke å snakke om at de hadde måtte fokusert på Z-aksen i spillmotoren også, det slipper de uten U-båter.. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Problemet med ubåter, er at de er så trege at du hadde ikke komt deg frem. Spesielt om temaet er WW2. Eneste ubåtene som hadde noe særlig fart(både under og over vann) var type 21, men de tror jeg ikke kom skikkelig før krigen var slutt. Lenke til kommentar
Varrakk Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Ifølge Overlord er det KUN 3rd person. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Er det ikke mulig å remappe keys da? Man blir jo avhengig av venstre shift:-P Jo, det er mulig, men når jeg prøver å remappe til left shift eller sette det tilbake til default, så vil ikke knappen fungere. Vil heller ikke fungere når jeg skal skrive. Frustrerende å måtte trykke caps lock eller right shift for å få skrevet. I alle fall om man er midt i en battle. Lenke til kommentar
nems Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Overlord funka greit her, men tror det blir avinstallert igjen.. Har ikke veldig behov for det egentlig, og jeg gidder ikke svare på de spørsmåla/installere xfire for å få WoWP alpha.. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Mener da bestemt å ha lest at World of Warplanes skulle bli 1. og 3. person, omtrent som WoT. I World of Battleship skulle jeg gjerne sett ubåter, de spilte jo en ganske viktig rolle i WW2. Det hadde kanskje blitt litt vanskeligere å balansere spillet, med tapstallene på ubåter tilsier vel at de var alt annet enn usårbare. Som nemo81 påpeker, slipper utvikler billig unna når de ikke trenger å tenke på dybde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Mener da bestemt å ha lest at World of Warplanes skulle bli 1. og 3. person, omtrent som WoT. I World of Battleship skulle jeg gjerne sett ubåter, de spilte jo en ganske viktig rolle i WW2. Det hadde kanskje blitt litt vanskeligere å balansere spillet, med tapstallene på ubåter tilsier vel at de var alt annet enn usårbare. Som nemo81 påpeker, slipper utvikler billig unna når de ikke trenger å tenke på dybde. De er ikke usårbare men det må destroyers til for å finne dem. La oss si det er 15 mot 15 som i WoT. et lag har kanskje 3-5 destroyere og disse blir ødelagt først. Hva skal de resterende 10-12 spillerene gjøre da mot ubåtene?. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Ligger nok litt i det. Eller la oss si det er igjen en destroyer og et battleship på det ene laget mot én ubåt. Tipper sjansen for at den ubåten prøver å gjemme seg dypt er ganske stor for å sikre uavgjort. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 (endret) Jeg er klar over at det i spillsammenheng gjerne må en destroyer til, men det stemmer ikke helt med virkeligheten. Det fantes diverse metoder for å oppdage ubåter i 2.VK, og det burde være fullt mulig å implementere slikt på et vis som gav mening: http://en.wikipedia.org/wiki/Anti-submarine_warfare#World_War_II Hangarskip kunne fått anledning til å kjøpe forskjellige fly, hvorav én type kunne være egnet for ubåt-kamp (tilsvarende systemet for å kjøpe ulik ammo i World of Tanks). Synkeminer etc. kan også implementeres som utstyr på en rekke skip. Dessuten kan man tenke seg å balansere brettene slik at de delvis gir beskyttelse. Det er for eksempel mulig å ha grunne partier hvor en ubåt blir tvunget nær overflaten. Endret 11. september 2011 av Aasgaard Lenke til kommentar
Varrakk Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Hangarskip kommer til å ha en Artilleri funksjon in WoB Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Kan se ut som at det er på tide WoB får en egen tråd...? Ble StuGIII på meg i helgen. Fantastisk vogn Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Sant det, Stug er konge. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Overlord funka greit her, men tror det blir avinstallert igjen.. Har ikke veldig behov for det egentlig, og jeg gidder ikke svare på de spørsmåla/installere xfire for å få WoWP alpha.. De spørsmålene var rimelig lette i grunn. Jeg fyrte opp Overlord én gang. Xfire har jeg brukt (og avinstallert) før, så det gadd jeg ikke stresse med engang. Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Jeg vil gjerne være med på betaen til world of warplanes, men er det noen som har en link? Prøvde å søke litt, men alt jeg fant var beta til world of planes.. Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 World of Warplanes alpha Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Jeg kjenner jeg gleder meg til WoTs fremtid nå ... Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Junglekart...? Oh man, CQB er virkelig ikke min styrke Kunne dog likt CQB-kartene bedre hvis man hadde mulighet til å tilpasse vognen til kartet. Ellers ser det ut som om det kommer mye spennende. Flere ulike kampmoduser er særs velkomment Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 (endret) mye nerfs denne gang http://overlord-wot.blogspot.com/2011/09/full-patch-notes-of-v67.html spesielt tyske tanks for gjennomgå, og ser ut som russernes gunnere blir kjappere, uten at jeg har sjekka alt. Endret 13. september 2011 av -iL- Lenke til kommentar
nems Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Jau , en del forandringer.. Hadde vært jævlig fint hvis de hadde fjerna campingkova fra spillet snart da.. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Jau , en del forandringer.. Hadde vært jævlig fint hvis de hadde fjerna campingkova fra spillet snart da.. Er jo bare til å rulle rundt, ta de du treffer på, og snike seg langs den røde linjen og ta resten bakfra. I teorien ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå