Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

http://ftr.wot-news.com/2014/02/25/25-2-2014/

 

- Apparently the drawing distance circle will be of 565 meters radius, not 600 meters, so that the area drawn remains the same

Om de gjør det selger jeg mine tyske meds og TDer utenom Jagdpanzer E-100. Sovjetiske heavies trenger ikke akkurat flere buffs...

 

 

Vil man ikke da kunne se over åkeren på Malinovka?

 

Slik Malinovka er bygd vil du miste muligheten til å snipe over åkeren, du mister jo 140m på diagonalen og får 60m draw distance rett øst/vest/sør/nord ved å gå fra 1000x1000-firkanten til 1130m-radius sirkel. Samme problem oppstår med El Halluf, der vil du også miste muligheten til å snipe over dalen til den andre sida.

 

Merk at det er snakk om draw distance, ikke view range (som fortsatt vil ha en hardcap på 445m.)

Lenke til kommentar

Vel det er kanskje like greit om muligheten til å instaskyte folk fra spawn på malinovka. Treige tanks på siden uten hus har ikke mulighet til å komme seg ut av spawn før de blir skutt om en bat eller tilsvarende rask tanks raser ut på åkeren og tar en kjapp spott. Det er ikke spesielt alright...

Lenke til kommentar

Vel det er kanskje like greit om muligheten til å instaskyte folk fra spawn på malinovka. Treige tanks på siden uten hus har ikke mulighet til å komme seg ut av spawn før de blir skutt om en bat eller tilsvarende rask tanks raser ut på åkeren og tar en kjapp spott. Det er ikke spesielt alright...

Flytter man spawn forsvinner det problemet, et større problem er at mediums og lights blir nesten totalt ubrukelige ettersom TDene ikke kan skyte det som spottes lengre.

Lenke til kommentar

Det er en sannhet med modifikasjoner. På skrått/delvis skrått så stemmer det at TDer ikke nødvendigvis kan se like langt. Rett fremover vil det derimot bli en forbedring på 65 meter fra 500 slik det er i dag og det kan være nok til å gjøre at nye posisjoner blir brukbare for TDer. Det er kanskje ikke perfekt, men det er det strengt tatt ikke i dag heller :)

Lenke til kommentar

Noen tips til en ny jagdtiger kommandant? Er grindinga til den beste kanonen ok eller er den som jagdpanther/jgpz4? Jeg ser at du bør holde deg litt bak med den siden pansringen (utenom superstructure) er ganske dårlig, men er det mulig å bruke den som en assault gun?

Jagdtiger har en av de beste stock gun som jeg har vært borti ihvertfall.....men top gun :w00t: Skjul bunnplata, et skudd der og motor går fyken......

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen tips til en ny jagdtiger kommandant? Er grindinga til den beste kanonen ok eller er den som jagdpanther/jgpz4? Jeg ser at du bør holde deg litt bak med den siden pansringen (utenom superstructure) er ganske dårlig, men er det mulig å bruke den som en assault gun?

Spillestilen er stort sett som en Jagdpanther II med litt mindre fart og litt bedre panser, kom deg i posisjoner der du kan snipe mest mulig og utnytt DPMen ;)

Ikke regn med at frontpanseret holder opp mot tier 8 TDer eller tier 9-tanker, folk lader APCR/HEAT med en gang.

 

Noen andre som har fått nye leketøy? Ervervet meg nylig T-34-1, og den er jo morsom! Det eneste problemet er at aimtime er rimelig horribel :p

Endret av N o r e n g
Lenke til kommentar

Gikk til innkjøp av E-50M i går da den endelig kom som "Top of the Tree" og jeg er meget fornøyd med den.

E-50 var jeg ikke spesielt fornøyd med ettersom den virket ganske "sluggish" når den skulle aksellerere og snu. Dessuten var girkassa i front som gjorde at den tok lett fyr samt kanonen manglet litt pen i enkelte situasjoner.

På E-50M var alt jeg ikke likte med E-50 borte og den innfridde alle forventninger jeg hadde. :)

 

Nå blir nok den neste tanken en Leopard 1 tenker jeg. :)

Lenke til kommentar

Fikk samlet nok mot, og penger, til å kjøpe JagdPz E100. Fryktelig lang reload, men det er noe eget ved det når man lett fjerner 1100 helsepoeng fra fiendlig avskum. og så er det heller ikke en vogn som sniker seg frem, kan man si. og den er heller ikke av de kjappeste, men nevnte jeg at den lett fjerner 1100 helsepoeng av fientlig avskum?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

post-199986-0-56060300-1393834026_thumb.jpg

 

Jeg og ser frem til E-50M, men har mine tvil på at jeg får samlet 150k XP innen 15. mars.

 

På en annen side er det noe jeg kan leve med siden E-50 i tier 9 form er en veldig god vogn.

Hadde forøvrig et godt spill hvor jeg fikk utnyttet x3 XP bonusen.

post-199986-0-10405400-1393834014_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Bare et lite spørsmål jeg ikke finner noe klart svar på i wiki'n.

Hvis man omskolerer besetning til ny vogn, 'mister' de kunnskapen om vogna de kom fra? Eller kan man flytte folka frem og tilbake til en tidligere vogn uten negative effekter om man vil gjenoppta nostalgien fra laverer tiere?

(lav og lav, min høyeste TD vogn er tross alt Tier7, arty/med på 4-5...)

Endret av Svantesvoken
Lenke til kommentar

Du må omskolere de hver gang du flytter mannskap fra en vogn til en annen, selv om de tidligere har vært på den.

 

Unntaket er for premiumvogner, der kan du flytte mannskap fra en ordinær til en premium uten trekk for mannskapet. Men det må være samme klasse om jeg husker riktig, heavy-heavy etc.

Lenke til kommentar

attachicon.gifshot_100.jpg

 

Jeg og ser frem til E-50M, men har mine tvil på at jeg får samlet 150k XP innen 15. mars.

 

På en annen side er det noe jeg kan leve med siden E-50 i tier 9 form er en veldig god vogn.

Hadde forøvrig et godt spill hvor jeg fikk utnyttet x3 XP bonusen.

attachicon.gifshot_122.jpg

 

 

150k er da vitterlig ingenting. Jeg hadde 90k på den på fredag, og spilte ikke særlig mye i helga, men låste den opp i går.

dvs 93k grind.

Lenke til kommentar

Gikk til innkjøp av E-50M i går da den endelig kom som "Top of the Tree" og jeg er meget fornøyd med den.

E-50 var jeg ikke spesielt fornøyd med ettersom den virket ganske "sluggish" når den skulle aksellerere og snu. Dessuten var girkassa i front som gjorde at den tok lett fyr samt kanonen manglet litt pen i enkelte situasjoner.

På E-50M var alt jeg ikke likte med E-50 borte og den innfridde alle forventninger jeg hadde. :)

 

Nå blir nok den neste tanken en Leopard 1 tenker jeg. :)

Høres veldig bra ut, for jeg er veldig fornøyd med E50 :D

Lenke til kommentar

Mangler 59.000 xp så har jeg Centurion 7/1, som er målet med linja :)

 

Britisk medium har vært en fin grind.

Centurion 7/1 er en av favorittene mine og den kan jeg virkelig anbefale om du liker Centurion 1, men desverre så er ikke FV4202 det helt store i forhold. :)

Lenke til kommentar

 

Mangler 59.000 xp så har jeg Centurion 7/1, som er målet med linja :)

 

Britisk medium har vært en fin grind.

Centurion 7/1 er en av favorittene mine og den kan jeg virkelig anbefale om du liker Centurion 1, men desverre så er ikke FV4202 det helt store i forhold. :)

 

Høres bra ut :) Liker Mk I og ser frem til at man på 7/1 har to gode kanoner å velge mellom.

 

Jeg skal ikke til FV4202, så det passer bra. Har jo fått med meg at den ikke er en sterk tier X medium.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...