bytrollet Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Ja, det er grusomt å spille uten de vante modsene. ble mye vingling i går kveld da jeg prøvekjørte den nye patchen. er en del forandringer i noen kart. men ikke verre en at jeg fikk "master" på Sturer Emil. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Det var en eller annen som hadde lagt ut en link til en mod. som gjorde at jeg slapp unna med å ha bare ett kamonett og en Binocs liggende siden den overførte det automatisk til den vognen som jeg brukte. Den moden var avhengighetsskapende og etter oppdateringen finner jeg den ikke. er det noen som vet hva den heter, og om den finnes etter oppdateringen? https://www.google.no/search?q=auto+telescope+wot&oq=auto+telescope&aqs=chrome.1.69i57j0l5.3388j0j1&sourceid=chrome&espv=210&es_sm=93&ie=UTF-8 Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Noen som har prøvd å spille i dag etter at de restartet serverne? Testet i går, men det var for høy ping. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 kjip WOT periode, t110e3 som jeg er på vei mot nerfes, nettlinja er ustabil, serverene er ustabil og jeg blir drept av MS jumps. er bare jevelig kjedelig at alt bare stopper opp midt i en encounter og jeg blir plutselig teleporta langt ut fra cover fordi jeg kjørte fremmover når jeg ble semi disconnecta. Lenke til kommentar
Mister-JG Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 kjip WOT periode, t110e3 som jeg er på vei mot nerfes, nettlinja er ustabil, serverene er ustabil og jeg blir drept av MS jumps. er bare jevelig kjedelig at alt bare stopper opp midt i en encounter og jeg blir plutselig teleporta langt ut fra cover fordi jeg kjørte fremmover når jeg ble semi disconnecta. Lag til den store gullmedalje på EU2, men når jeg skifta til EU1 gikk det mye bedre :-) Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Det var en eller annen som hadde lagt ut en link til en mod. som gjorde at jeg slapp unna med å ha bare ett kamonett og en Binocs liggende siden den overførte det automatisk til den vognen som jeg brukte. Den moden var avhengighetsskapende og etter oppdateringen finner jeg den ikke. er det noen som vet hva den heter, og om den finnes etter oppdateringen? https://www.google.no/search?q=auto+telescope+wot&oq=auto+telescope&aqs=chrome.1.69i57j0l5.3388j0j1&sourceid=chrome&espv=210&es_sm=93&ie=UTF-8 Takker. jeg prøvde den til Webium, men syntes den var dårlig siden det kommer med så vanvittig mye info som jeg ikke trenger, samt smådetaljer som jeg ikke syntes noe om. Og så setter den valg av server til Auto samt at den ikke har automatisk valg av camo og bio. hvordan er Aslan sin? om det er noen som har prøvd den da. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 kjip WOT periode, t110e3 som jeg er på vei mot nerfes, nettlinja er ustabil, serverene er ustabil og jeg blir drept av MS jumps. er bare jevelig kjedelig at alt bare stopper opp midt i en encounter og jeg blir plutselig teleporta langt ut fra cover fordi jeg kjørte fremmover når jeg ble semi disconnecta. E3 blir jo strengt tatt ikke spesielt mye nerfet. Det eneste de gjør er å redusere alfa fra 850 til 750, men oppjusterer rpm litt. Totalt er det et tap på ca 5% DPM, de rører ingen andre stats. Sammenliknet med 268 og Foch 155 kommer E3 godt ut. Den har mye armor og får dermed indirekte en boost av at HEAT skudd nerfes. Foch blir slaktet og 268 får en del velfortjente nerfs. Problemet til tanks som 268 nå, er lillebror. For er det nå vits å skaffe seg 268 fra 704? Fordeler 268: -Raskere (48/15 vs 37/13) -6 deg/sec bedre traverse -350 mer hp -1,3 ekstra hp/tonn -95 ekstra dpm -17 ekstra pen -395 HEAT vs 329 APCR -10m ekstra view range -Accuracy 0,33 vs 0,39 (men det kjennes ikke ut som en 0,33 kanon imo...) Fordeler 704: -Raskere prosjektilhastighet 880 vs 760 m/s -Lavere MM verdi -Gun arc: -11/11 vs -6/6 -Gun depression: -6/+18 vs -5/+15 -Lavere profil -Bedre camo (?) Diskuterbart: -Armor På papiret har 268 bedre armor og layout, men jeg synes 704 sin er bedre pga massivt mantlet med syk armor som ofte spiser skudd. Derfor føles ikke armoren på 268 bedre og jeg gir denne en uavgjort. -Aimtime: Siste patch øker dispersion med 11% for 268, så forskjellen i aimtime burde være tilnærmet lik for begge tanks etter dette. Det er klart 268 har en del fordeler og er en oppgradering sånn sett, men tapet av kulehastighet, gun arc og depression gjør virkelig vondt og er store mangler i forhold til 704. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 kjip WOT periode, t110e3 som jeg er på vei mot nerfes, nettlinja er ustabil, serverene er ustabil og jeg blir drept av MS jumps. er bare jevelig kjedelig at alt bare stopper opp midt i en encounter og jeg blir plutselig teleporta langt ut fra cover fordi jeg kjørte fremmover når jeg ble semi disconnecta. E3 blir jo strengt tatt ikke spesielt mye nerfet. Det eneste de gjør er å redusere alfa fra 850 til 750, men oppjusterer rpm litt. Totalt er det et tap på ca 5% DPM, de rører ingen andre stats. Sammenliknet med 268 og Foch 155 kommer E3 godt ut. Den har mye armor og får dermed indirekte en boost av at HEAT skudd nerfes. Foch blir slaktet og 268 får en del velfortjente nerfs. Problemet til tanks som 268 nå, er lillebror. For er det nå vits å skaffe seg 268 fra 704? Fordeler 268: -Raskere (48/15 vs 37/13) -6 deg/sec bedre traverse -350 mer hp -1,3 ekstra hp/tonn -95 ekstra dpm -17 ekstra pen -395 HEAT vs 329 APCR -10m ekstra view range -Accuracy 0,33 vs 0,39 (men det kjennes ikke ut som en 0,33 kanon imo...) Fordeler 704: -Raskere prosjektilhastighet 880 vs 760 m/s -Lavere MM verdi -Gun arc: -11/11 vs -6/6 -Gun depression: -6/+18 vs -5/+15 -Lavere profil -Bedre camo (?) Diskuterbart: -Armor På papiret har 268 bedre armor og layout, men jeg synes 704 sin er bedre pga massivt mantlet med syk armor som ofte spiser skudd. Derfor føles ikke armoren på 268 bedre og jeg gir denne en uavgjort. -Aimtime: Siste patch øker dispersion med 11% for 268, så forskjellen i aimtime burde være tilnærmet lik for begge tanks etter dette. Det er klart 268 har en del fordeler og er en oppgradering sånn sett, men tapet av kulehastighet, gun arc og depression gjør virkelig vondt og er store mangler i forhold til 704. greit å se at den ikke blei så nerfa, hadde ikke lest så mye på det, hadde bare fått med meg at de skulle redusere alfa. armor på 704 vs 268 er jo ikke så mye å diskutere, om du unngår gun mantlet på 704 penner du jo uansett, men på 268 kan man være uheldig. Men etter nerf så vil jeg si meg enig i at de ikke blir så forskjellig som de burde være, halve russiske TD linja kunne trengt en liten nerf. sammen med den nye tyske TD linja. er noen camo verdier jeg ikke er så fornøyd med, sammenlignet med tysk og amerikansk.(hovedsakelig tysk, (JT)) Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Det var en eller annen som hadde lagt ut en link til en mod. som gjorde at jeg slapp unna med å ha bare ett kamonett og en Binocs liggende siden den overførte det automatisk til den vognen som jeg brukte. Den moden var avhengighetsskapende og etter oppdateringen finner jeg den ikke. er det noen som vet hva den heter, og om den finnes etter oppdateringen? Paradox-modden har denne som eget tillegg, ca midt i første post er det link. Har ikke forsøkt om den fortsatt virker i 8.11, for da jeg testet kopiering av alle modder fra 8.10 inn i 8.11 startet ikke spillet. Denne kan jo funke som selvstendig mod... http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/335787-0810-paradoxs-modpack-190114/page__hl__%2Bauto+%2Bmount+%2Bdismount__fromsearch__1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 greit å se at den ikke blei så nerfa, hadde ikke lest så mye på det, hadde bare fått med meg at de skulle redusere alfa. armor på 704 vs 268 er jo ikke så mye å diskutere, om du unngår gun mantlet på 704 penner du jo uansett, men på 268 kan man være uheldig. Men etter nerf så vil jeg si meg enig i at de ikke blir så forskjellig som de burde være, halve russiske TD linja kunne trengt en liten nerf. sammen med den nye tyske TD linja. er noen camo verdier jeg ikke er så fornøyd med, sammenlignet med tysk og amerikansk.(hovedsakelig tysk, (JT)) Borsigen må miste 5% av camoen sin, WTPz4 har bare 15.68 i camo-verdi og er strengt tatt ikke OP sammenlignet med Jagdtigeren ettersom den ikke har panser, WTF100 er helt håpløs å balansere og burde strengt tatt vært en WT auf Pz5 eller WT auf E-50. Alternativt kunne de flyttet Jagdpanzer E-100 over til nye linja med et par buffs og lagt inn Jagdpanzer E-75 (en oppgradert utgave av Jagdtigeren med 300mm superstructure, skroget fra E 75, og 150mm L67-prosjektet) Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Det var en eller annen som hadde lagt ut en link til en mod. som gjorde at jeg slapp unna med å ha bare ett kamonett og en Binocs liggende siden den overførte det automatisk til den vognen som jeg brukte. Den moden var avhengighetsskapende og etter oppdateringen finner jeg den ikke. er det noen som vet hva den heter, og om den finnes etter oppdateringen? Paradox-modden har denne som eget tillegg, ca midt i første post er det link. Har ikke forsøkt om den fortsatt virker i 8.11, for da jeg testet kopiering av alle modder fra 8.10 inn i 8.11 startet ikke spillet. Denne kan jo funke som selvstendig mod... http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/335787-0810-paradoxs-modpack-190114/page__hl__%2Bauto+%2Bmount+%2Bdismount__fromsearch__1 Tusen takk. Du er snill du som hjelper en gammel krok. Tenkte jeg skulle prøve Jimbo sin XVM versjon. Så da skal jeg bare ha lydene til Gnomefather og bio/camo moden. så er jeg atter en lykkelig gutt. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 liker OMC modpacken, den er lett å installere, og oppdateres ganske tidlig etter updates. slipper å lete etter alle mulige mods og konfigurere dem. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 liker OMC modpacken, den er lett å installere, og oppdateres ganske tidlig etter updates. slipper å lete etter alle mulige mods og konfigurere dem. Samme her. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 liker OMC modpacken, den er lett å installere, og oppdateres ganske tidlig etter updates. slipper å lete etter alle mulige mods og konfigurere dem. liker OMC modpacken, den er lett å installere, og oppdateres ganske tidlig etter updates. slipper å lete etter alle mulige mods og konfigurere dem. Samme her. Enkelt og greit. Link? Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 (endret) liker OMC modpacken, den er lett å installere, og oppdateres ganske tidlig etter updates. slipper å lete etter alle mulige mods og konfigurere dem. liker OMC modpacken, den er lett å installere, og oppdateres ganske tidlig etter updates. slipper å lete etter alle mulige mods og konfigurere dem. Samme her. Enkelt og greit. Link? Kommer meg ikke inn på sia på jobb PC-en, men det er bare å Google OMC modpack så er det første resultatet i google Edit: der gikk det http://www.odemmortis.com/index.php?site=files&file=98 Endret 12. februar 2014 av XfsB Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 liker OMC modpacken, den er lett å installere, og oppdateres ganske tidlig etter updates. slipper å lete etter alle mulige mods og konfigurere dem. liker OMC modpacken, den er lett å installere, og oppdateres ganske tidlig etter updates. slipper å lete etter alle mulige mods og konfigurere dem. Samme her. Enkelt og greit. Link? Kommer meg ikke inn på sia på jobb PC-en, men det er bare å Google OMC modpack så er det første resultatet i google Edit: der gikk det http://www.odemmortis.com/index.php?site=files&file=98 Fikk opp så mye rart så bedre å ta den fra folk som har prøvd før Takker! Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 (endret) Her har du OMC på WG-forumet: http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/227927-0810-omc-modpack-installer-last-updated-09022014/ Endret 12. februar 2014 av Svantesvoken Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Tenkte jeg skulle begynne å grinde til Heavy tank. noen tips? vil ha en som er god solo, spiller kun solo matcher tenker litt på e-100. noen som har prøvd den? er den god? ellers noen andre tips? Lenke til kommentar
Blake Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Tenkte jeg skulle begynne å grinde til Heavy tank. noen tips? vil ha en som er god solo, spiller kun solo matcher tenker litt på e-100. noen som har prøvd den? er den god? ellers noen andre tips? Høydepunktene i E-100 linja er Tiger II og E-75 som er gode tanks begge to. Tiger var helt ålreit før de forandret den, men jeg har ikke testet den etter forandringene men går utifra at den fremdeles er ålreit. E-100 er god til solopubbing og tåler mye så lenge man vinkler hull (og turret mens man lader), men kanonen har dårlig pen og lang reload. Ellers er vel kanskje den russiske IS-7 eller amerikanske T110E5 linja OK å begynne med. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Tiger fikk en god buff med tanke på reload, så den burde for all del være bedre. Motornerf til tyske tanks merkes mest i oppoverbakker. Jeg vet ikke hva som er greiest med tanke på solo, på en side kan man kjøre tanks med mye armor og satse på at nubs ikke vet hvor de skal kjøre. KV4 er et greit eksempel her. I andre tilfeller så hjelper det lite når laget ditt er fullt av nubs det også og du må carry som faen. Da hjelper det lite å være i en KV4 som ingen kan drepe når du aldri vil nå frem til cap i tide. Da vil du ha noe med mer fart, som f.eks en IS3, men her er jo armor alt annet enn nubproof. Så om å utnytte armor, mobilitet, dpm, osv er variablet og man vil nok aldri alltid komme i riktig situasjon. Selv synes jeg raskere heavies er veien å gå for generell pubstomping. Kinesike heavies kan også være et alternativ til russiske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå