Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

WN ratinga på 1400 er for siste syv dager og ca 90 siste matchene, det heter "priming" av statistikk ;)

 

Grinding med stock-utstyr og utprøving av nye linjer er jo drepen for statistikker på dette stadiet, så for egen del bryr jeg meg egentlig bare opp i trend-kurven og ikke 'tallet' som står der. En kveld med spilling kan få det til å svinge mye. Har også kun E-25 som høyeste tier-vogn og får følgelig ikke brynet meg mot de mest erfarne spillerne.

Viktigste er vel uansett å ha det moro, men det er veldig lett å tenke rating med en gang man får en dårlig runde.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ble noen flere kamper enn de fem jeg nevnte. Gikk like rævva, men litt spesielt at Efficiency, WN8 og avg damage alle lå godt over det normale enda det bare ble to seire på 8 kamper. Sier kanskje litt om dritten som endte opp på laget mitt kamp etter kamp.

 

http://www.noobmeter.com/recent/eu/PaladinAltCtrl/501076140/501076140_00009342_20140203_184609/501076140_00009350_20140204_165355

 

For øvrig en utrolig god tank.

Lenke til kommentar

Fiendtlig GW Panther kan enten skyte min 59-16 eller en FCM 50t. Kan du gjette hvilken vogn som får en i hodet?

 

Regner med at det var som fortjent, ga en A-44 en grundig leksjon i at en 59-16 er forbausende rask og at A-44 har forbausende små muligheter til å sloss på annet enn flatt terreng. :wee:,

Endret av AiKi
Lenke til kommentar

Spiller jo bare verre og verre nå...

Søndag: 2200 WN8, 40% winrate

Mandag: 2000 WN8, 50% winrate

I dag: 1700 WN8, 62.5% winrate

 

Jeg klandrer Type 61, med stock-kanonen er du jo praktisk talt nødt til å skyte 100% HEAT i enkelte kamper, og den har jo ikke mobilitet. camo, eller panser heller...

 

Med litt enkel lineær regresjon og ekstrapolering så ser det ut til at hvis du spiller med en WN8 rating på 870 så når du 100% WR! Its sience! ;)

Lenke til kommentar

 

 

SerB shared some statistics on the game's audience. The average player's age is 32. About 15% are under 18. Most of their money comes from players aged 30-40.

 

 

 

Så mye for "kids" som er problemet :p

 

Hysj! Ikke kom med faktaen din, vi prøver å whine her!

 

Hvordan veit dem forøvrig hvor gamle folk er?

Lenke til kommentar
on RU server, only like 15 percent of players are younger than 18 according to SerB

- average RU WoT player age is 32, Storms confirms by saying that this was found out via a paid survey and that real results will differ from this result only by like individual percents

 

Spørs hva "paid survey" innebærer og om det betyr hva jeg tror (tilsvarende 300 gull for å bytte passord). I tillegg kommer det anpå hvor dette er promotert, samt hvor mange som har svart. Dessuten kan det godt hende at "demografien" på EU er annerledes enn RU.

 

Incentiver for lagspill blir nok håpløst, men hadde satt pris på en mekanisme som gjorde det relativt vanskelig å få mye utbytte av en kamp om man stadig vekk gjorde svært lite av seg. Ikke at det er gjennomførbart i praksis. Omvendt kunne likevel gjerne fungert, en utvidelse av "learning by doing"-oppdraget og de nye kravene om å være på topp ti XP-messig for å kunne gjennomføre visse oppdrag.

 

Apropos FTR

http://ftr.wot-news.com/2014/02/04/bots-introduction-to-the-menace/

 

http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/352836-is-wot-eu-staff-tolerating-bots-why/#topmost:

Endret av AiKi
Lenke til kommentar

 

 

 

SerB shared some statistics on the game's audience. The average player's age is 32. About 15% are under 18. Most of their money comes from players aged 30-40.

 

 

 

Så mye for "kids" som er problemet :p

 

Hysj! Ikke kom med faktaen din, vi prøver å whine her!

 

Hvordan veit dem forøvrig hvor gamle folk er?

 

Nå husker jeg ikke helt, men må man ikke legge inn fødselsdato når man først registrerer seg?

 

Nå har jeg ikke fått spilt så mye i det siste, men hyggelig å se at "Top of the Tree" er tilbake. :)

Lenke til kommentar

håper dobbelt-XP søndag har kommet for og bli.

 

Hvor lenge varer top of the tree? e.g. kan jeg bruke nå til søndag for og komme meg langt opp i AT-15 grinden ?

 

de varer i to uker, så da er det vel fram til 15.02:

 

from 1st February 06:10 until 15th February 06:00 CET (GMT +1).

Lenke til kommentar

håper dobbelt-XP søndag har kommet for og bli.

 

Hvor lenge varer top of the tree? e.g. kan jeg bruke nå til søndag for og komme meg langt opp i AT-15 grinden ?

Top of the Tree for FV215b 183 varer fra 1-15. februar. Disse tilbudene kommer 2 ganger i måneden og varer 2 uker.

Lenke til kommentar

Jeg skulle gjerne hatt en ny runde med 50% på equipment og crew training. Nå ligger det an til kjøp av Jagdpanther i løpet av helga/neste uke og det er jo like forbanna dyrt med utstyr og trening som vogna koster alene.

Hehe, en av grunnene til at jeg har Type59 og T34 vognene ;) Skaffet for ikke lenge siden Pak L/66 til Jagdtiger... 339K for den gitt......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...