Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Chat initialization failed". Regner med at dette også skyldes et eller annet som ikke er relatert WG. "Working as intended."

 

 

...greit, det skjer tilsynelatende kun på EU1. Synd at det bare er den som fungerer godt p.g.a. pakketap i København på EU2. Akkurat her lurer jeg på om det er felles for regionen eller bare oss med Lyse/Altibox. Noen andre som evt. har lyst til å kjøre Pingplotter en runde?

Endret av AiKi
Lenke til kommentar

Samme problem her, Telenor fiber.

 

En ting som irriterer meg noe grønnjævli for tida er den ekstreme trangen folk har til å måtte vinne uten å cappe. Siden fredag har jeg vært tre -3- ganger alene i cap-sonen og sett alle kjøre som gale tilbake for å tømme vår egen for fi, for så å tape på veien. Senest idag kom det "stop cap" i chatten, tre av oss ble igjen og en av oss ble etter alt overmål teamkilla. Fi var allerede i vår base og vi hadde selvsagt tapt med et kjempesmell om vi hadde kutta cap. Jeg er fortsatt ny i dette spillet, men det der nekter jeg å skjønne noe av.

Lenke til kommentar

Samme problem her, Telenor fiber.

 

En ting som irriterer meg noe grønnjævli for tida er den ekstreme trangen folk har til å måtte vinne uten å cappe. Siden fredag har jeg vært tre -3- ganger alene i cap-sonen og sett alle kjøre som gale tilbake for å tømme vår egen for fi, for så å tape på veien. Senest idag kom det "stop cap" i chatten, tre av oss ble igjen og en av oss ble etter alt overmål teamkilla. Fi var allerede i vår base og vi hadde selvsagt tapt med et kjempesmell om vi hadde kutta cap. Jeg er fortsatt ny i dette spillet, men det der nekter jeg å skjønne noe av.

Har ikke noen problemer med Telenor Fiber og EU2 nede i Oslo-området.

 

I 9/10 tilfeller er det meningsløst å gå for cap, og heller gå for kills, problemet er bare det at de færreste spillere er istand til å vurdere når det er nyttig og når det ikke er det. Når jeg først er inne på idioti i WoT må jeg jammen lære meg å ikke spille i helger, fikk jo mindre XP i dag og igår enn jeg gjør på en typisk hverdag...

Endret av arni90
Lenke til kommentar

jeg sliter også med helgespillinga. MM var ikke med meg for å si det forsiktig. enten var jeg på et lag som utelukkende består av "tomater" der halvparten av dem var svært usikker på hvilken ende av kanonen som var mest farlig. mens den andre halvparten var livsfarlig, selv ubevæpnet.

og der motstanderne ønsket oss lykke til i den kommende kampen. og mente det av hele sitt hjerte siden vi helt klart trengte det.

 

eller så kom jeg på de ultraproffe lagene der jeg fikk gjort type 300 dmg. før "matchen" var over.

 

fryktelig vanskelig å være med å utgjøre en forskjell med slik MM. og smått irriterende når det var 3X i helga.

Lenke til kommentar

 

I 9/10 tilfeller er det meningsløst å gå for cap, og heller gå for kills, problemet er bare det at de færreste spillere er istand til å vurdere når det er nyttig og når det ikke er det. Når jeg først er inne på idioti i WoT må jeg jammen lære meg å ikke spille i helger, fikk jo mindre XP i dag og igår enn jeg gjør på en typisk hverdag...

 

Du kan da seriøst ikke mene at man skal gå ut av cap-sone og risikere å tape fremfor å bli stående?

Når man bryter gjennom på en front og når frem til cap-sonen samtidig som motstanderlaget begynner å cappe, skal man da begynne å kjøre tilbake med saktegående tungt materiell som aldri, under noen som helst omstendigheter, har mulighet til å nå frem i tide?

Mulig jeg er noob, men da bør man satse på å vinne ved cap.

Lenke til kommentar

noen ganger kan det helt klart lønne seg å gå for cap. jeg har spilt kamper der kun to-tre stykker på hvert lag har blitt tatt, før det ente med uavgjort pga. begge lagene cappet.

 

men jeg capper svært skjeldent, men det er mer av prinsipp og gammelmanns nykker.

men det er klart, om de gjenværende motstanderne består av HT og hardtslående TD, så capper jeg også.

jeg har mine prinsipper men jeg er ikke en tosk.

men som regel overlater jeg cappingen til andre mens jeg suser av sted for å resette cappen vår.

og i de fleste tilfeller er det unødvendig å cappe når motstanderne gjør det først.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi er jo alle enige om at det er mest moro å jakte ned det andre laget og avslutte med et kjempesmell. Problemet er når man gang på gang opplever å tape ved at laget forlater cap-sonen for å resette egen cap. Spilte ikke så mye i helgen, men tre ganger tapte vi på samme måte. Og som nevnt, en av gangene flere valgte å bli stående i cap, så resulterte det i teamkill fra en av de som skulle jakte.

 

Nok om det.

Hvordan oppleves 8.11 for de som har testet beta i helga? Er det noen endringer av revolusjonerende karakter?

Endret av Svantesvoken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...