Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samme erfaring som meg. De fleste aner ikke hvor de skal skyte. Dinger det meste av T8 vogner så lenge det vanlig, random spiller bak spakene.

Eneste som er skummelt er arty. Open top er ikke så kult når toppfarten er som er den er.

Jepp, derfor man er forsiktig med å velge ruten man tar om det er arty i matchen. Etter min erfaring så er man ganske trygg så lenge det er en tysk heavytank på laget ditt. Merkelig nok er det de arty går for, sikkert fordi de tar så lett fyr.

Lenke til kommentar

Heh, husker tidligere når jeg platoonet med E-50 og E-75. Spilte sikkert feil den gangen, men alle ga faen i E-75. Nå føler jeg ikke noe særlig at arty alltid er ute etter meg uansett hva jeg spiller untatt om fiendltig arty er noe kompetent og jeg er f.eks eneste top tier.

Lenke til kommentar

Yes, samme her. Arty all over. Nå har jeg ikke mange kampene enda da, så er ganske ny i gamet. 740 eller noe, men har en Tiger II nå. Som det forøvrig går dritræva med, gikk ganske bra med Tiger I. Jævla skuffa over meg selv.

Tiger I er en veldig kraftig tanks om du vet hvordan du spiller den. Vinkling og sidecraping er key for å klare seg med den.

Tiger II er ganske lik i spillemåte, men husk på at toppen av turret er rimelig svak, så selv om du vinkler så er fortsatt turret en åpen målskive.

Lenke til kommentar

det jeg sitter å lurer litt på er hvorfor jeg ikke har kjøpt E-25 før nå? det er jo en fantastisk maskin som passer min spillestil perfekt. snakk om en fullstendig ødeleggende kraft.

nesten så jeg føler med dem som jeg tar under behandling. jeg vet jo på en prikk hvor frustrerende det kan være når de små djevlene pumper inn kuler i vognen mens man febrilsk prøver å reparere beltene.

men med den kamoverdien må de nesten stå oppå vognene for å oppdagen den. en uhyre morsom vogn.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Mens vi nevner XVM, noen som har peiling på når stats blir oppdatert? Nå bruker jeg Aslain sin mod, men har ikke sett noe forandring i stats i det hele tatt. Går jeg inn på Service Record og Vehicle, ser jeg at det står "General stats (2013-09-15)", så med andre ord, oppdatert sist i september?

Ryktene sier at man kan bare lese stats fra 4 spillere per sekund fra WG serverene, ergo så tar det en stund og kverne igjennom alle millionene som spiller.

mine er vel 1 måned gamle tror jeg.

M22 (24 kroner) er en av de mest morro vognene jeg har i stallen. Anbefales til den prisen i alle fall. Scout og suveren som top tier.

Ram II (40 kr) er også ganske morsom, men er ikke like OP som den en gang var. Framdeles morro med godt crew, rammer, vents og egld

E25 (162 kr) er bare konge. God moneymaker og artig å spille. Rask som fy.

Type64 (94 kr) Sykt morro scout. En av tanksene som Quickybaby anbefaler sterkt også forøvrig.

IS-6 (311 kr) Ganske bra moneymaker også.

Churchill IIII (35 kr) Hatt det litt morro i denne. Ikke så kjapp at det gjør noe, men gir fi nok hodebry.

Matilda BP (40 kr) Meh... soooo slooooooooooooooow

Jeg har litt for mange tanks i samlingen min. Har det utrolig artig i Löwen min også.

e-25, e-25, e-25 uber alles!

Lenke til kommentar

Yes, samme her. Arty all over. Nå har jeg ikke mange kampene enda da, så er ganske ny i gamet. 740 eller noe, men har en Tiger II nå. Som det forøvrig går dritræva med, gikk ganske bra med Tiger I. Jævla skuffa over meg selv.

Nå er ikke Tiger II en spesielt enkelt tank å spille til sitt fulle potensiale:

Du ha god oversikt over hva som skjer i kampen til enhver tid, så du ikke blir stående på lite effektive steder. i motsetning til IS-3 er ikke Tiger II en tank som trives best i trynet på fienden.

Panseret er rimelig bra når det vinkles, men det er ikke lett å vinkle optimalt.

Tårnet bør oppgraderes ASAP så du i det minste har en sjanse til å bounce tier 7 og 8.

Kanonen er veldig god, men det er ikke like lett å utnytte den gode ROFen på den.

Lenke til kommentar

Nashorn er en fryktelig motstander når man står "rett". spesielt med beste kanon og med crew som kan dette med camo. i går kveld moste jeg en waffelpresse med den uten å bli oppdaget. kvisa som jeg tok rotta på rapporterte meg som takk for sist. eller det var nå det han skrev i chatten da. men jeg tar det med knusende ro.

men du og du han var sinna. tok ut beltene på ham og skjøt ham rolig i småbiter. dere kjenner typen? sint som en tyrk på laget sitt som ikke beskyttet ham når noen skjøt ham til det evige spikeropphuggeriet.

og ikke mindre sint på meg som han mente brukte gull på ham. jeg trengte ikke gull for den "jobben" men sa det likavel bare for å se hva han da skrev. og det er morsomt å fyre litt oppunder for å se hva som skjer.

Lenke til kommentar

Nashorn er en fryktelig motstander når man står "rett". spesielt med beste kanon og med crew som kan dette med camo. i går kveld moste jeg en waffelpresse med den uten å bli oppdaget. kvisa som jeg tok rotta på rapporterte meg som takk for sist. eller det var nå det han skrev i chatten da. men jeg tar det med knusende ro.

men du og du han var sinna. tok ut beltene på ham og skjøt ham rolig i småbiter. dere kjenner typen? sint som en tyrk på laget sitt som ikke beskyttet ham når noen skjøt ham til det evige spikeropphuggeriet.

og ikke mindre sint på meg som han mente brukte gull på ham. jeg trengte ikke gull for den "jobben" men sa det likavel bare for å se hva han da skrev. og det er morsomt å fyre litt oppunder for å se hva som skjer.

Jeg tok ut en T34 med min T25/2 i går og karen reagerte på samme måte. Når du bruker autoaim og greier å skyte i mantlet på T25/2 tre ganger på rad, for deretter å bli tatt ut ved permatracking så fortjener du ikke bedre! Det syntes tydeligvis laget hans også etter at jeg foreslo at han skulle lære seg å sikte bedre :p

Cheater, hacker, I'll report you osv er bare å ta til seg som at du utspilte han såpass at han ikke evner å forstå at det kan være noen annen forklaring enn haxx :w00t:

Lenke til kommentar

Nå er ikke Tiger II en spesielt enkelt tank å spille til sitt fulle potensiale:

Du ha god oversikt over hva som skjer i kampen til enhver tid, så du ikke blir stående på lite effektive steder. i motsetning til IS-3 er ikke Tiger II en tank som trives best i trynet på fienden.

Panseret er rimelig bra når det vinkles, men det er ikke lett å vinkle optimalt.

Tårnet bør oppgraderes ASAP så du i det minste har en sjanse til å bounce tier 7 og 8.

Kanonen er veldig god, men det er ikke like lett å utnytte den gode ROFen på den.

Ahh. Sikkert derfor jeg sliter endel da, har som sagt ikke spilt WoT så alt for lenge. Men, men. Lærer da etterhvert.

Lenke til kommentar

Haha :p

Ja, det gjeldet å stå rett. Bruke den OK mobilteten og finne en god posisjon og stå klar der man vet det kommer tanks.

Trenger ikke gull på neshornet nei.. Penetration er uansett OP med vanlige shells.

Den er moro og spille. Har bra crew med høy camo-skill +camonett, optics og binocs.

Får ganske mye spotting/ assisted damage med den og.

Mulig dette er en keeper. Spiller den så mye at Sturer Emil kommer til å bli utforsket om ikke så mange dager.

Endret av James King
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...