Gromle Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Jeg kjører tier8 medium, heavy og TD. Liker meg for det meste i TD linja, spesielt i T28 prot. Morsomt å se at det faktisk er andre enn meg som faktisk liker Protoen! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Morsomt å se at det faktisk er andre enn meg som faktisk liker Protoen! Så lenge man retter fronten mot fienden og wiggler fram og tilbake mens man reloader er den himmelsk. Eneste gode weakspotten framme er vel turretet (Så fremt man ikke blir matchet med tier 10 da). Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Så lenge man retter fronten mot fienden og wiggler fram og tilbake mens man reloader er den himmelsk. Eneste gode weakspotten framme er vel turretet (Så fremt man ikke blir matchet med tier 10 da). Det fungerer kun mot enkelte tier 8 mediums og tier 7 heavies, 200mm frontpanser duger ikke mot premium-ammo... Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Det fungerer kun mot enkelte tier 8 mediums og tier 7 heavies, 200mm frontpanser duger ikke mot premium-ammo... Fungerer utmerket etter min erfaring. Blir sjeldent pennet i fronten i tier 8. Det er kun de som er smart nok til å sikte på turretet som klarer å penne. Du må jo også tenke på vinkel på armour som gir litt høyere verdier. Fronten er jo lett sloped, og om de ikke står rett forran meg så blir det jo fort mere en 200mm effektiv panser. Og siden jeg wiggler mens jeg reloader så er det værre å treffe weakspots. Ellers kan det jo nevnes at T28 prot ble som en ny tanks med beste gun. Grei reload, god penn og damage, og god accuracy selv i fart. Er vel nesten samme gun som på den amerikanske T34 premium heavyen. Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Det fungerer kun mot enkelte tier 8 mediums og tier 7 heavies, 200mm frontpanser duger ikke mot premium-ammo... Noen måneder etter at man kunne kjøpe premium skudd for credits, sa WG at økningen i antall brukte premiumskudd per runde kun hadde en økning på 8-10% Så har vi ikke hørt noe siden og det er kanskje ikke så rart...har installert mod som viser hvilken type skudd som treffer deg, og det hagler mer premium ammo rundt enn jeg hadde trodd. I samtile tiers. Og de største "synderne" er gjerne 46-49% spillere. Hadde en tur i T2 Light og fienden hadde en T1 Cunningham med 400 kamper i tanksen...og fra ham haglet det APCR fra autokanonen, fyren spydde jo credits rundt seg! Ellers er det latterlig mange T34 (den amerikanske premiumen ja) som fyrer APCR uten at det finnes snev av behov for det. I tier 10 kamper jøssda, men når de er i tier 8 kamper og det mest pansrede fienden har er en IS-3? Huh...trodde poenget med tanksen var å tjene credits, ikke bruke de opp Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Fungerer utmerket etter min erfaring. Blir sjeldent pennet i fronten i tier 8. Det er kun de som er smart nok til å sikte på turretet som klarer å penne. Du må jo også tenke på vinkel på armour som gir litt høyere verdier. Fronten er jo lett sloped, og om de ikke står rett forran meg så blir det jo fort mere en 200mm effektiv panser. Og siden jeg wiggler mens jeg reloader så er det værre å treffe weakspots. Ellers kan det jo nevnes at T28 prot ble som en ny tanks med beste gun. Grei reload, god penn og damage, og god accuracy selv i fart. Er vel nesten samme gun som på den amerikanske T34 premium heavyen. Høh? Jeg går gjennom T28 prot sin front som om den var av smør med IS-3, og den har jo bare 225 pen... Det hjelper jo ikke akkurat at den snur seg tregere enn JPzE100 og har sidepanser sammenlignbart med en Foch155... Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Høh? Jeg går gjennom T28 prot sin front som om den var av smør med IS-3, og den har jo bare 225 pen... Det hjelper jo ikke akkurat at den snur seg tregere enn JPzE100 og har sidepanser sammenlignbart med en Foch155... Men jeg regner med du er over gjennomsnittet god? De fleste man møter på vet ikke hvor de skal skyte engang ei heller hvordan de skal vinkle seg for ikke å bli pennet. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Men jeg regner med du er over gjennomsnittet god? De fleste man møter på vet ikke hvor de skal skyte engang ei heller hvordan de skal vinkle seg for ikke å bli pennet. Passerer nok 1800 WN8 i dag, og siste 1000 kamper med WN8 på ca 2500, er vel litt over gjennomsnittet ja... Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Ellers er det latterlig mange T34 (den amerikanske premiumen ja) som fyrer APCR uten at det finnes snev av behov for det. I tier 10 kamper jøssda, men når de er i tier 8 kamper og det mest pansrede fienden har er en IS-3? Huh...trodde poenget med tanksen var å tjene credits, ikke bruke de opp Tipper mange av disse bare er ute etter XP. Kjørte for øvrig Super Pershingen noen runder med kun premium ammo. Artig det, men blir jo ikke mye penger ut av det. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Passerer nok 1800 WN8 i dag, og siste 1000 kamper med WN8 på ca 2500, er vel litt over gjennomsnittet ja... Har ikke peiling hva WN8 er engang. Så mye spiller jeg ikke. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 (endret) Har ikke peiling hva WN8 er engang. Så mye spiller jeg ikke. http://www.noobmeter.com/player/eu/Noreng/509837866 Endret 5. januar 2014 av arni90 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 http://www.noobmeter.com/player/eu/Noreng/509837866 Fin fin stat det der. Kjører du mye med clan/platoon? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Fin fin stat det der. Kjører du mye med clan/platoon? Har gjort det tidligere, men i den siste tida har det ikke vært så voldsomt med platooning. Den siste uka har vært ca 10% platooning og ellers solo. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 (endret) Spilt noen runder med Nashorn, og liker den godt selv om man er litt for avhengig av laget. Men TDs er gjerne sånn. Mangler kun topp-kanonen. Nest beste kanon er ok egentlig. 220 damage og litt bedre RoF enn toppkanonen. Pen på 132,så må bruke gull av og til bare. Har coated optics, binocs og camonett. Kanskje bytte ut binocs med rammer. .. med recon og sit.aw-skill er view range på 446 m ifølge wotinfo.net. Nydelig Gjelder å spotte fienden på litt avstand. Dette er en rendyrket tank destroyer. Bare å finne seg en busk i starten og fyre løs. Kan rulle litt rundt senere i kampen. Endret 5. januar 2014 av James King Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Spilt noen runder med Nashorn, og liker den godt selv om man er litt for avhengig av laget. Men TDs er gjerne sånn. Mangler kun topp-kanonen. Nest beste kanon er ok egentlig. 220 damage og litt bedre RoF enn toppkanonen. Pen på 132,så må bruke gull av og til bare. Har coated optics, binocs og camonett. Kanskje bytte ut binocs med rammer. .. med recon og sit.aw-skill er view range på 446 m ifølge wotinfo.net. Nydelig Gjelder å spotte fienden på litt avstand. Dette er en rendyrket tank destroyer. Bare å finne seg en busk i starten og fyre løs. Kan rulle litt rundt senere i kampen. Nashorn kan gjøre mye rart! Bare synd når A: laget ditt suger, og B: fienden synes det er helt greit med draw. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 http://www.noobmeter.com/player/eu/Noreng/509837866 Det der er den delen av spillet jeg ikke gidder å sette meg inn i. Stats stiller jeg meg ganske likegyldig, forholder meg kun til enkle XVM stats in-game for å få en hvis oversikt over hvem jeg burde se på som største trusselen. For min del spiller jeg for å ha det gøy, ikke for å oppnå best mulig stats. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Det der er den delen av spillet jeg ikke gidder å sette meg inn i. Stats stiller jeg meg ganske likegyldig, forholder meg kun til enkle XVM stats in-game for å få en hvis oversikt over hvem jeg burde se på som største trusselen. For min del spiller jeg for å ha det gøy, ikke for å oppnå best mulig stats. Jeg bryr meg ikke stort om statsene mine heller, men det er nyttig å ta en titt på hvordan de er ukentlig likevel, det er morsomt å se "unicum-nivå" på nylige stats Nå fikk jeg også min første Kolobanov's Medal: http://wotreplays.com/site/521022#mountain_pass-noreng-is-2 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Ikke værst. Jeg rundet nesten 5k damage i T28prot tidligere i dag. Ganske fornøyd med den runden. Ligger vanlighvis på rundt 2-3k damage pr runde i tier 7-8. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Elsker denne tanken. Victory!, T110E5, Ensk, 1/5/14 11:28 PM: 2,017 nXP, 6,748 dmg Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Men jeg regner med du er over gjennomsnittet god? De fleste man møter på vet ikke hvor de skal skyte engang ei heller hvordan de skal vinkle seg for ikke å bli pennet. Samme erfaring som meg. De fleste aner ikke hvor de skal skyte. Dinger det meste av T8 vogner så lenge det vanlig, random spiller bak spakene. Eneste som er skummelt er arty. Open top er ikke så kult når toppfarten er som er den er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå