DagErlend Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Neida, har hatt den lenge. kjøpte den når den kom ut. Spilte den masse i starten, men nesten ikke rørt den i det siste. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 (endret) Når man sover dårlig og drømmer om tanks, da har man spilt litt for mye de siste par dagene. Begrenset hvor mye fritid en tobarnsfar på snart førr faktisk har tilgjengelig i førjulstida, men jeg har ikke brukt mye tid til TV-titting eller kurtisering av fruen for å si det sånn. Har ikke hatt så moro siden jeg spilte bedriftsturnering i BF2 for Hardware-laget i 2006 (eller deromkring) Totalt oppslukende spill, jeg hater at jeg elsker det Endret 20. desember 2013 av Svantesvoken Lenke til kommentar
zarchon Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Kjenner meg igjen i det du skriver ja. Heldigvis er ungene begynt å vokse til, men det blir allikevel på kvelden jeg får satt meg ned... og når jeg først får gjort det går timene unna.. klokka ble plutselig halv ett inatt.. Merkes idag for å si det slik. Helgens spesial er noe jeg kan like: Double experience and 50% more crew experience for all random battles da er det håp om å fått kjørt inn en del xp i helga ja... Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Når man sover dårlig og drømmer om tanks, da har man spilt litt for mye de siste par dagene. Begrenset hvor mye fritid en tobarnsfar på snart førr faktisk har tilgjengelig i førjulstida, men jeg har ikke brukt mye tid til TV-titting eller kurtisering av fruen for å si det sånn. Har ikke hatt så moro siden jeg spilte bedriftsturnering i BF2 for Hardware-laget i 2006 (eller deromkring) Totalt oppslukende spill, jeg hater at jeg elsker det ett tips er og ikke spille kort opp til sengetid, men og slutte 1 time før. Spiller dere team battle nå folkens? kan virkelig anbefale det, gir jo syke premier. 1 battle gir noen fire extingusihers, 3 wins gir EGL (som man kan selge for 250k), 10(?) wins gir premium dager. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Er ikke det ferdig nå? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Er ikke det ferdig nå? det er kanskje sant, går i surr i alle missions og når de er ferdige. 1 Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 ett tips er og ikke spille kort opp til sengetid, men og slutte 1 time før. Det der vet vi vel alle, uten at vi benytter oss av det i like stor grad Smaken er som baken, men skal jeg gå retningen Hetzer - StuG - JagdPz eller Marder - Pz.Sfl.- Nashorn Min TD-taktikk er å ligge på lur, ikke kjøre rundt på jakt... Lenke til kommentar
zarchon Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Det der vet vi vel alle, uten at vi benytter oss av det i like stor grad Smaken er som baken, men skal jeg gå retningen Hetzer - StuG - JagdPz eller Marder - Pz.Sfl.- Nashorn Min TD-taktikk er å ligge på lur, ikke kjøre rundt på jakt... Kjør Hetzer ---> Den andre linja kan være frustrerende nok til tider men er utrolig morro når alt stemmer Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 (endret) Det der vet vi vel alle, uten at vi benytter oss av det i like stor grad Smaken er som baken, men skal jeg gå retningen Hetzer - StuG - JagdPz eller Marder - Pz.Sfl.- Nashorn Min TD-taktikk er å ligge på lur, ikke kjøre rundt på jakt... har du kontroll på spotting/camo og en grei ide om hvor du bør gjemme deg er pz sfl flott, hvis ikke er stug mer nybegynnervennlig Endret 20. desember 2013 av arni90 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Vet du hva som er irriterende? Å tape noen runder med totalt ubalanserte lag hvor de grønne lemmingser totalt eller gjør feil selv ikke jeg giider, for så å vinne et game hvor laget raper noe sjukt og man gjør 0 skade. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Vet du hva som er irriterende? Å tape noen runder med totalt ubalanserte lag hvor de grønne lemmingser totalt eller gjør feil selv ikke jeg giider, for så å vinne et game hvor laget raper noe sjukt og man gjør 0 skade. Bra det er dobbel XP på alle kamper da Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Jo det er jo kjekt. Jeg pleier ikke bry meg så mye om dobbel xp, men det er surt å spille så dårlig når man vinner. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Helt greit å tape, samtidig som man får mer xp enn fienden https://www.dropbox.com/s/jgfca47okdf53ix/shot_057.jpg Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Noen som vet om en julegarasje? Prøvde å laste ned en som jeg fant, men den viste seg å være kinagarasje istedet. Er i julemood serru :-) Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Noen som vet om en julegarasje? Prøvde å laste ned en som jeg fant, men den viste seg å være kinagarasje istedet. Er i julemood serru :-) Pleier vel å komme en fra WG rundt juletider Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Jeg foretrekker "Batcave" garasjen. http://www.youtube.com/watch?v=37eCmFoio6U Lenke til kommentar
zarchon Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Greit med 2x på tap også ja... Fikk 2,6k xp med AT15 isted Lenke til kommentar
DagErlend Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 (endret) Har hatt en helt fantastisk kveld, grinda rett over 50k xp på t54e1. Spilt i platoon med to fra klanen og har mer eller mindre dominert. 22 wins 1 draw og 3 tap. Og så fikk jeg Ace på t54e1 også da http://wotreplays.com/site/491747#highway-rambonator-t54e1 Høyeste damagen jeg noen gang har hatt utenom td. Endret 21. desember 2013 av DagErlend Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 T54E1 er morsom. Ikke fått spilt den i platoon ennå. Det må være lykke, siden man trenger noen gode i teamet for å lykkes :)Har fått smaken på autoloaders. Har lyst på Amx 50 100. Har et bra crew i FCM 50t som har lyst på variasjon Hva synes dere om 50 100? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Jeg kjøpte en Gull+Credits pakke til feil spill, Good Guy wargames gjorde om Wowp credits til Wot credits. Så sånn jeg ser det nå fikk jeg en ganske sweet ass deal ut av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå