Bruker-163290 Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Jeg har spilt med det jeg og, men tenkte om det var noen ting som kan være lurt å fjerne rent taktisk? Lenke til kommentar
zarchon Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Syntes Pz-Sfl.IVc var en helt forferdelig TD, mye verre enn AT-8... Stort som et hus, og med stock gun helt hjelpesløs... Ble brukt freexp forbi den gitt Lenke til kommentar
zarchon Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Hva slags grafikk spiller dere med? Bruker dere røyk, tåke og gress? Kjører full pupp på alt.. . Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Jeg har spilt med det jeg og, men tenkte om det var noen ting som kan være lurt å fjerne rent taktisk? hvis PCn din håndterer det, så nja.... Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 At-8 med 6pdr er med i trekningen av årets verste stock grind pris :-) Dat RoF! Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Hva slags grafikk spiller dere med? Bruker dere røyk, tåke og gress? Alt på maks, minus gress. Liker å kunne se konturene av humper og dumper litt bedre Lenke til kommentar
Blake Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Spiller med alt på maks men uten gress i sniper scope og uten støv fra tracks på grunn av den simple grunn at disse 2 tingene irreterte meg. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Syntes Pz-Sfl.IVc var en helt forferdelig TD, mye verre enn AT-8... Stort som et hus, og med stock gun helt hjelpesløs... Ble brukt freexp forbi den gitt flak bus? gå inn i sniping mode, se mot himmelen. Hold høyre musknapp nede. Gå ut av sniping mode. Kjør rundt omkring mens du skriver "siemka, pl?" Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Dat RoF! Uten å skyte gull sliter man. De fine rundene er i lavtier. Ingen annen t6 td har så dårlig kanon stock. Potensiell dpm er kjempehøy, men det hjelper fint lite :-) Man må nesten sammelligne den med andre T6 vogner og da er den en av de kjipeste (stock). Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Da ble det ny autoloader på meg! Purchased:'T54E1' sucessfully purchased. Spent credits: 3 060 000. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Uten å skyte gull sliter man. De fine rundene er i lavtier. Ingen annen t6 td har så dårlig kanon stock. Potensiell dpm er kjempehøy, men det hjelper fint lite :-) Man må nesten sammelligne den med andre T6 vogner og da er den en av de kjipeste (stock). Hadde få problemer med stock kanonen selv egentlig, og det koster så lite å oppgradere til de neste at det er bare for lols å kjøre rundt med ertepistolen Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 (endret) 40something skudd, 33 treff, 3 penetreringer 150 skade Edit: Og 3500 mottatt :-) Endret 18. desember 2013 av Mammakamelen Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 har nå spilt T20, Panther og Comet en stund men er nå litt usikker på hvilken jeg skal gå videre med... Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 har nå spilt T20, Panther og Comet en stund men er nå litt usikker på hvilken jeg skal gå videre med...Gå opp panther-linjaGå ned til cromwell på britelinja. Drit i amerikanerne Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 (endret) Gå opp panther-linja Gå ned til cromwell på britelinja. Drit i amerikanerne Har hørt mye godt om E-50m osv Er ganske glad i cromwellen min! Ingenting godt å si om amerikansk medium linje? Husker at pershing var ganske god en gang i tiden, med beste viewrange om jeg ikke husker helt feil. Endret 18. desember 2013 av XfsB Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Gå amerikansk autoloader linje mot T54E1! Bang bang bang bang du er død! Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 amerikans medium er jævla nerfa, er vel den dårligste linja. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Er autoloaderne nerfa noe? Lenke til kommentar
slipten Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 (endret) amerikanske autoene er ikke nerfa, kommer heller ikke til å bli særlig endra ifølge devsa, wr sank pga dårlige spillere, den er nå den 3 dårligst for sin tier angående wr. wr har kanskje gått ned pga dårlige spillere, men det forandrer ikke faktumet at den er for god jevnt over. Endret 18. desember 2013 av slipten Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Syntes Pz-Sfl.IVc var en helt forferdelig TD, mye verre enn AT-8... Stort som et hus, og med stock gun helt hjelpesløs... Ble brukt freexp forbi den gitt Stock gun er jo tilsvarende den samme du får på elite Stug, jo? 88mm på Pz.Sfl IVc er jo vill i t5, hvodan noen kan skippe det skjønner jeg ikke. Det eneste jeg ikke liker med den er hvor mye dispersion man får under traverse og at gun traverse ikke er noe særlig stor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå