Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes Pz-Sfl.IVc var en helt forferdelig TD, mye verre enn AT-8... Stort som et hus, og med stock gun helt hjelpesløs... Ble brukt freexp forbi den gitt :wee:

flak bus?

gå inn i sniping mode, se mot himmelen. Hold høyre musknapp nede. Gå ut av sniping mode.

Kjør rundt omkring mens du skriver "siemka, pl?"

Lenke til kommentar

Uten å skyte gull sliter man. De fine rundene er i lavtier. Ingen annen t6 td har så dårlig kanon stock. Potensiell dpm er kjempehøy, men det hjelper fint lite :-) Man må nesten sammelligne den med andre T6 vogner og da er den en av de kjipeste (stock).

Hadde få problemer med stock kanonen selv egentlig, og det koster så lite å oppgradere til de neste at det er bare for lols å kjøre rundt med ertepistolen :p

Lenke til kommentar

Gå opp panther-linja

Gå ned til cromwell på britelinja.

Drit i amerikanerne ;)

Har hørt mye godt om E-50m osv

Er ganske glad i cromwellen min!

Ingenting godt å si om amerikansk medium linje?

Husker at pershing var ganske god en gang i tiden, med beste viewrange om jeg ikke husker helt feil.

Endret av XfsB
Lenke til kommentar

amerikanske autoene er ikke nerfa, kommer heller ikke til å bli særlig endra ifølge devsa, wr sank pga dårlige spillere, den er nå den 3 dårligst for sin tier angående wr.

wr har kanskje gått ned pga dårlige spillere, men det forandrer ikke faktumet at den er for god jevnt over.

Endret av slipten
Lenke til kommentar

Syntes Pz-Sfl.IVc var en helt forferdelig TD, mye verre enn AT-8... Stort som et hus, og med stock gun helt hjelpesløs... Ble brukt freexp forbi den gitt :wee:

Stock gun er jo tilsvarende den samme du får på elite Stug, jo?

88mm på Pz.Sfl IVc er jo vill i t5, hvodan noen kan skippe det skjønner jeg ikke.

Det eneste jeg ikke liker med den er hvor mye dispersion man får under traverse og at gun traverse ikke er noe særlig stor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...